بخور جوش شیرین برای درمان عفونت ها (سرماخوردگی، کرونا و…)

بازدید: 160,934 بازدید
درمان کرونا با بخور جوش شیرین

جوش شیرین را بشناسیم

جوش شیرین از نمک‌های سدیم است که با کربنیک اسید ترکیب شده است. این ترکیب بو و عطری نداشته و خاصیت بازی دارد. شکل ظاهری آن به صورت پودر سفید رنگ یا بلور سفید است. بی‌کربنات سدیم جذب کننده رطوبت بوده و از آن به عنوان بوگیر هم استفاده می‌شود.

جوش شیرین دارای خواص مفید بسیاری است. ایجاد تخلخل در خمیر نان و شیرینی، قابلیت ضدعفونی بسیار بالا، توانایی در گندزدایی و بسیاری دیگر از خواص جوش شیرین هستند.

اما این خواص که به آن‌ها پرداختیم در برابر قابلیت جدیدی که از این محصول ارائه شده است، اتفاقات کوچکی به شمار می‌روند. با پیدایش بیماری کرونا، حکیم دکتر روازاده خاصیت بسیار مفیدی از جوش شیرین را برای درمان این بیماری ارائه کرده‌اند که این‌بار جان بیماران را نجات می‌دهد.

بخور جوش شیرین درمان طلایی انواع عفونت ها

شاید شما هم در روزهای شیوع ویروس کرونا از جوش شیرین به عنوان محلول ضد عفونی کننده برای ضد عفونی دست‌ها، وسایل، سطوح و پوست بدن استفاده کرده اید. همچنین از ترکیب آن با نمک و سرکه انگور مایع ضد عفونی کننده ساخته و برای شستن میوه‌ها و سبزیجات سود ببرید.

شاید این روزها نام بی‌ کربنات سدیم را هم شنیده باشید. تعجب نکنید، این نام علمی جوش شیرین است که برای تولید مایع ضد عفونی کننده از آن استفاده می‌شود.

جالب خواهد بود وقتی بدانید علاوه بر این، جوش شیرین ماده‌ای ضد ویروس و باکتری است که برای درمان چرک گلو کاربرد بسیاری دارد. با مصرف درست بخور جوش شیرین می‌توان تا حد زیادی ریه‌ها را از خطرات جدی عفونت‌های حاد دور کرد.

پیشنهاد می‌کنیم برای انجام این روش به هیچ عنوان از دستگاه بخور استفاده نکنید. بهتر است برای بخور جوش شیرین از کتری برقی یا دو عدد کتری معمولی استفاده شود و در صورت استفاده از کتری معمولی از یک فرد دیگر برای تعویض کتری کمک بگیرید. با رعایت شرایط اولیه و درست انجام دادن مراحل بخور جوش شیرین می‌توانید سلامتی را به خود و دیگران هدیه دهید.

جوش شیرین

وسایل لازم برای بخور جوش شیرین

1. جوش شیرین به اندازه 5 قاشق مرباخوری
2. دو عدد کتری معمولی یا یک کتری دستگاه چای ساز
3. یک عدد ملحفه، چادر یا چادر شب

روش صحیح بخور جوش شیرین برای درمان کرونا

برای انجام بخور جوش شیرین، یک سوم ظرف (کتری) آب بریزید و بجوشانید. بسیار باید مراقب بود که ظرف بخور، پر از آب نباشد تا با ریختن جوش شیرین، باعث پاشیده شدن آب داغ به دست و صورت شما‌ شود. جوش شیرین در لحظه ورود به آب جوش واکنش شدیدی از خود نشان می‌دهد که می‌تواند برای فرد استفاده کننده از بخور آسیب زننده باشد.

در زمان بخور بهتر است از یک ملحفه، چادر یا چادر شب استفاده شود و آن را روی سر قرار دهید تا بخارهای ایجاد شده از زیر پارچه خارج نشود. توجه داشته باشید که در لحظه واکنش اولیه فضای بسته و نزدیکی به ظرف برای خود ایجاد نکرده باشید.

به محض جوش آمدن آب داخل کتری، آن را از حرارت جدا کنید و در حالی که زیر چادر هستید، یک قاشق مرباخوری یا نصف قاشق غذاخوری جوش شیرین داخل ظرف بریزید. به مدت دو دقیقه بخاری که تولید می‌شود را عمیقا از بینی تنفس کنید و از دهان بیرون بدهید. این عمل را پنج مرتبه پی‌درپی، در هر نوبت تکرار کنید.

اخطار! دستور را دقیقا به همین صورت انجام داده و از بخور گرفتن با دهان اکیدا خودداری کنید! تنها کافیست که بخور را از بینی انجام داده و از دهان بیررون دهید.
همچنین پیشنهاد می‌کنیم ویدئو زیر که در آن روش انجام بخور جوش شیرین را به طور کامل توضیح داده است، مشاهده کنید.

تا چه زمانی باید بخور جوش شیرین را ادامه دهیم؟

افراد سالم جهت پیشگیری ویروس کرونا، باید هفت روز پی‌درپی، روزی یک مرتبه و بعد از آن هفته‌ای یک‌بار تا زمانی که اپیدمی کرونا هست، بخور را ادامه دهند. افراد بیمار هم برای رفع خشکی سینه باید همانند افراد سالم بخور بدهند؛ اما روزهای اول و دوم حتما در دو نوبت صبح و شب این کار را تکرار کنند.

درصورتی که حتی یکی از چند علائم بیماری کرونا را داشتید خود را بیمار تلقی کنید و دستور بخور جوش شیرین را برای خود اجرا کنید تا جای نگرانی باقی نماند. مطمئن باشید با استفاده از معجزه بخور جوش شیرین، مراجعات به بیمارستان‌ها کم خواهد شد.

تا به امروز که ماه‌هاست از ارائه این روش توسط حکیم روازاده گذشته، شاهد درمان بسیاری از بیماران کرونایی بوده‌ایم. البته روش‌های مناسب دیگری نیز توسط ایشان معرفی شده است که درحال حاضر بخور جوش شیرین، بهترین روش در میان آن‌ها است. سعی کنید در این روزها بیشتر مراقب خودتان و اطرافیانتان باشید.

بخور جوش شیرین برای درمان سرماخوردگی

برای درمان سرماخوردگی هم می توانید از بخور جوش شیرین استفاده کنید اما نیازی نیست تا این روش را به طور کامل انجام دهید و انجام 2 مرحله کفایت می کند. اگر همچنان در مورد بخور جوش شیرین سوالی دارید که در این مقاله به آن پاسخ داده نشده می توانید از طریق بخش دیدگاه ها پرسش خود را مطرح کنید تا در کمتر از 48 ساعت توسط متخصص پاسخ داده شود.

دسته بندی پیشگیری و درمان مجله سلامت
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

131 پاسخ به “بخور جوش شیرین برای درمان عفونت ها (سرماخوردگی، کرونا و…)”

  1. سلام اقاى دکتر من بخاطر مصرف سیگار و مواد مخدر زیاد و شربت متادون یک حساسیتى گرفتم که وقتی از خواب بیدار میشم احساس نفس تنگى دارم یکى دوبار جوش شیرین از بینى و دهان استنشاق کردم مقطعی حالم بهتر شد ولی باز بعد چند وقت همونجوری میشم چیکار کنم اقاى دکتر کمکم کنید

    1. سلام و عرض ادب
      رعایت پنج اصل تغذیه دکتر روازاده (نمک دریا – اصلاح روغن – اصلاح آب – ظروف سالم – منع مصرف مواد نگهدارنده )
      در این موارد تلاش خود فرد بیشترین نقش را دارد.
      شربت اعصاب مجموعه تاثیر بسزایی دارد.
      حب خاص مجموعه مفید است.
      دم کرده گل گاو زبان + سنبل الطیب جایگزین چای روزانه شود.
      50 گرم اسپند آسیاب شده + 50 گرم خشخاش در 1 کیلو عسل مخلوط کرده روزی 3 ق م بخورید.
      برای درمان ناشی ازضعف جسمانی ترک مخدر و تقویت نیروی جسمی و جنسی ژل رویال خالص مفیداست.
      حجامت نزد متخصص طب سنتی مفید است.

  2. سلام استاد وقتتون بخیر
    استاد من او سرماخوردگی داشتم ک مراجعه ب دکتر گفت ک کرونا هست
    الان بعد دو هفته حس بویایی،چشایی کلا از بین رفته و اینکه گوش هام هر دو کیپ شدن راه درمانی هست؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و عرض ادب
      استشمام انفیه انجام شود سپس اخلاط با عطسه خارج شود.
      قطره نازیل و قطره بنفشه مفید است.
      صبح جوش شیرین و نمک دریا استنشاق شود.
      زالو لثه مفید است.
      حب نزله مفید است.
      اگر مشکل سوزش و رفلاکس معده ندارید 1 نوبت 1 قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه بخورید و مانع عطسه نشوید تا عفونت سر خارج شود.
      1واحد سرکه انگور طبیعی + 3واحد آب شب قبل از خواب قرقره شود.

  3. درود
    لطفا راهنمایی کنید
    خودم و دخترم ۹ سالشه سینوزیت داریم
    برای تخلیه سینوزیت به طور کامل بخور جوش شیرین خوب هست ؟
    نحو مصرفش
    بعدش از انبر نثار استفاده کنیم .
    کلا یرای درنلن سینوزیت چه کاررکنین ؟
    ممنون میشم جواب بدین سپاس

    1. سلام و عرض ادب
      بله بسیار مفید است/
      رعایت پنج اصل تغذیه دکتر روازاده (نمک دریا – اصلاح روغن – اصلاح آب – ظروف سالم – منع مصرف مواد نگهدارنده)
      استشمام انفیه انجام شود سپس اخلاط با عطسه خارج شود.
      قطره نازیل و قطره بنفشه مدبر مفید است.
      قطره شونیز تاثیر فراوان دارد
      صبح جوش شیرین و نمک دریا استنشاق شود.
      مصرف ناشتا ژل رویال خالص بصورت ناشتا مفید است
      داروی امام کاظم با توجه به فصل مفید است.
      زالو لثه مفید است.
      حب نزله مفید است.
      اگر مشکل سوزش و رفلاکس معده ندارید 1 نوبت 1 قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه بخورید و مانع عطسه نشوید تا عفونت سر خارج شود.
      1واحد سرکه انگور طبیعی + 3واحد آب شب قبل از خواب قرقره شود.

  4. سلام من خلط سینه دارم هم مخاط بینیم زیاد شده به رنگ سبز ایا بخور جوش شیرین مفیده

  5. سلام من پسرم ۶ سالش بود ۵ شب بخور جوش شیرین میدادم بعدش یکدفعه ای دوباره تب بالا کرد دکتر بردیم گفت از عکس سینه بچه راضی نیست منم ترسیدم بگم بخور دادم ،الانم که مرخص شده گفتن زمان میبره تا اون عکس درست شه

    1. میلاد جان دستگاه ذخیره نه ، دستگاه بخور استفاده نشود ، چون در دستگاه بخور ، آب جوش با مواد بخور ارتباط غیر مستقیم دارد ، در حالیکه در بخور جوش شیرین ، جوش شیرین باید مستقیما داخل آب جوش ریخته شود?

    1. سلام ،برای بیماری که عفونت سینوس و ریه و گلو داره و از شدت سرفه احساس زخم در گلو می‌کنه با وجود احتمال زخم بخور جوش شیرین اشکال نداره؟

  6. دختر ۵ ساله ام شدیدا سرفه میکنه و سرفه هاش قطع نمیشه میشه روز چند بار براش بخور جوش شیرین بدم

    1. سلام و درود
      روزی 1بار کافیه//کتیرا+نشاسته+مویز+به دانه را کوبیده با لعاب به دانه مخلوط کرده روزی 1قاشق مرباخوری با آب قورت داده شود.
      جوشانده شیر + شکر تیغال مفید است.
      نشاسته با شیر جوشانده و استفاده شود.
      سیر بخار پز بخورد.
      شربت گل بنفشه مجموعه استفاده شود.
      شربت و دم کرده زوفا بسیار مفید است.یک عدد نارنج را با پوست آن به خوبی بشویید سر آن را با چاقو کاملا برداشته و به اندازه یک قاشق غذاخوری محتویات آن را خالی کرده و به جای آن نشاسته بریزید.سپس درب نارنج را بگذارید.در قابلمه ای بدون آب به مدت 5تا8 ساعت با حرارت بسیار ملایم با فاصله از شعله ، پوست آن را برشته شود.پس از آن محتویات نارنج را میل نمایید
      شربت برونشیت و سفوف آنتی بیوتیک مجموعه مفید است.

  7. سلام دچار آنفولانزا شدم ریه ام به شدت عفونت داره و خس خس میکنه میتونم مثل روش کرونا بخور جوش شیرین بدم ؟

  8. سلام وقت بخیر لطفا لطفا لطفا زود جواب بدید ….. منتظرم من ۱۲ روز هست علایمی مثل سر درد ، بدن درد ، گلو درد ،استخون درد ، گرما بدن درد در پشت ، داشتم طی پنج روز بهتر شدم و دوباره بعد از چند روز یهو شب دچار بدن درد و گرما بدن شدم و دکتر مراجعه کردم و فشارم پایین بود سرم و امپول زدن اما الان بعد از دو روز بازم بدن درد و سوزش گلو دارم و احساس کمی درد در پشت سینه دارم و خلط گلو دارم .خیلی اذیتم و نمیدونم چیکار کنم بهتر شم و حالم خوب بشه . میشه با چیزای های که در خانه موجوده دم کرده ها و بگید چیکار کنم الان تعطیله و شرایط ندارم که بتونم برم و بازار چیزی تهیه کنم.خیلی میترسم چیکار باید بکنم خیلی طول کشیدع

  9. سلام ‌و خسته نباشید یه سوال داشتم اول که جوش شیرین داخل آب ریخته میشه کف میکنه آیا همان لحظه که جوش شیرین و داخل آب ریختیم باید استنشاق کنیم یا بزاریم اون حالت کف کردن از بین بره بعدش از بینی نفس بکشیم

  10. ببخشید آیا این روش باعث منفی شدن تست پی سی آر برای ریه مشکل دیده با بخارات وایتکس و… میشود؟ حداقل برای استفاده ۱۰ روز ؟

  11. درود جوش شیرین مرغوب استفاده کنید با دهان بسته بخور بگیرید زمان بخور رو کمتر کنید

  12. سلام کتری برقی بعد ۲ دقیقه آبش رو عوض کنیم یا میشه به همون آب دوباره جوش شیرین اضافه کنیم؟ وتا ۵ مرتبه همیطور تکرار کنیم

  13. سلام و عرض ادب بیکربنات(جوش شیرین) به طور مستقیم و غیرمستقیم بر عملکرد ریه تأثیر می گذارد. این ماده برای تعیین توالی کلسیم و پروتونها از گرانولهای ترشح شده موکین مورد نیاز است تا امکان انبساط طبیعی در هنگام رهاسازی فراهم شود. همچنین ممکن است بر ظرفیت کشتار نوتروفیل‌ها و کلونیزاسیون باکتری‌ها در ریه ها تأثیر بگذارد. نکته مهم این که یون بیکربنات (جوش شیرین)بر غلظت H+ (pH) مایع سطوح راه هوایی (ASL) از طریق سیستم بافر HCO3-/ CO2 تأثیر می‌گذارد. این اثرات به طور مستقیم بر خواص ASL و توانایی حیاتی آن در به دام انداختن بقایای استنشاقی و اندوژن برای خروج توسط سطوح مژه‌دار راههای هوایی است. آنها بطور غیرمستقیم با حفظ محیط راه هوایی، ریه‌ها را تحت تأثیر قرار داده، سیستم ایمنی بدن را قادر به پاکسازی عوامل بیماری‌زای ویروسی و باکتریایی می‌کند. انتظار می رود هر حرکتی مثلا افزودن اگزوژن یون بیکربنات (جوش شیرین)که در اینجا پیشنهاد شد، باز بودن راه هوایی را بهبود بخشیده و کمک می‌کند تا عملکرد ریه تقویت شود. این بخشی از یکی از مقالات علمی بین المللی تاثیرات مثبت بخور جوش شیرینه اگر مایل بودید لینک کامل مطالعه مقاله براتون ارسال بشه به آی دی supsale در تلگرام پیام بدید

  14. وقتی بخار جوش شیرین (baking soda) کربن دی اکسید تولید میکند چجوری می‌تواند خاصیت داشته باشد؟

  15. سلام استاد خسته نباشید من بخور جوش شیرین نمی‌دونستم دو،سه بار از طریق دهان گرفتم آیا مشکلی دارد یا خیر

  16. درود هر دو دقیقه یکبار به آبجوش تازه ، 1 ق.م جوش شیرین اضاقه میکنید و این کار رو تا 5 بار تکرار میکنید

  17. سلام و عرض ادب بنده متوجه نشدم کتری دوم چه زمانی استفاده میشود؟ و‌سوال بعدی اینکه بعد از دو دقیقه دو باره باید جوش شیرین اضافه کرد یا باید دوباره کتری عوض شود ؟

  18. سلام وقتتون بخیر همون لحظه که کتری رو از گاز برمیدارید بلافاصله برید زیر ملحفه و جوش شیرین رو اضافه کنید

  19. سلام یه سوال به آب درحال جوش ، جوش شیرین رو اضافه می کنیم یا کتری رو روی زمین قرار می دیم و بعد جوش شیرین رو اضافه می کنیم؟ کتری باید روی گاز باشه یا به برق وصل باشه؟؟؟ و بعد جوش شیرین رو اضافه کنیم؟

  20. سلام،لطفا از بخور جوش شیرین یک کلیپ واقعی ساخته بشه خیلی سوالات حل میشه، اون انیمیشین به نظرم کامل نیست برای همین سوالات زیاد هنوز وجود داره،باتشکر

  21. سلام من با ریه سالم اوایل کرونا بخور جوش شیرین تهیه شده از عطاری رو شروع کردم وبا درگیری 20% ریه بهش خاتمه دادم. ولی دفعه اول که گرفتم حتی ریه ام در گیر نشد و راحتر خوب شدم حتی همسرم که جوش شیرین استفاده نکرد زودتر خوب شد و ریه اش درگیر نشد

  22. سلام وقت شما بخیر نوع خوراکی و مرغوب استفاده کنید دو دقیقه بخور میدید در هر دقیقه 5 مرتبه بخار رو از بینی میدید تو و از دهان بیرون میدید

  23. سلام، خسته نباشید همونطور که میدونید، جوش شیرین دو نوع صنعتی و خوراکی داره، برای بخور دادن از کدوم نوعش باید استفاده کنیم؟ فرق داره که از کدوم نوعش استفاده میکنیم؟ اگه از نوع صنعتیش استفاده کنیم مشکلی پیش میاد؟ و این که من دقیق متوجه نشدم این رو که «دو دقیقه بخور رو پنج مرتبه تکرار کنیم»، یعنی اینکه در یک نوبت ده دقیقه باید بخور بدیم و در این بین، پنج قاشق هم جوش شیرین باید داخل آب جوش بریزیم؟ با تشکر از زحماتتون

  24. درود در کل با دو کتری بخور میگیرید بعد از بخور با کتری دوم کارتون تموم میشه و احتیاج به تعویض کتری دوم نیست

  25. سلام،آیا بعد از هر استفاده دو دقیقه ای باید برای دو دقیقه بعد آب کتری را عوض کنیم؟و فاصله بین هر دو دقیفه چقدر باشد،ممنون از پاسخگویی شما عزیزان دلسوز و با ایمان

  26. سلام وقت بخیر دقیقا طبق دستور انجام بشه و با بینی بکشید بالا و با دهان بدید بیرون 5 تا تنفس در هربار بخور به این صورتی که گفتم انجام بشه کفایت میکنه

  27. سلام ببخشید من ۳ ماه باردار هستم لطفا بگید از بخور جوش شیرین میشه استفاده کرد و بعد جه دم نوش هایی برای خانم باردار کرونایی خوبه

  28. سلام و احترام بنده هم علی رغم اینکه ابتدا با ترس این کار را انجام دادم خدا رو شکر نتیجه گرفتم. قبل از بخور جوش شیرین مرتب حالم بدتر میشد ولی با بخور شکر خدا بهتر شدم. یک مقاله هم از دانشگاه آزاد نجف آباد در این باره خواندم که راحتتر اعتماد کردم به انجام آن. لااقل چند نفر اطرافیان ما هم با همین روش خوب شدند. ان شاء الله سلامت باشید

  29. سلام و عرض ادب و با آرزوی سلامتی برای شما؛ برای پیشگیری هم هفته ای یک الی دوبار بخور جوش شیرین رو طبق دستورالعمل انجام دهید

  30. با سلام و عرض ادب خدمت دکتر عزیز من تا حالا دو بار دچار کرونا شدم و با همین بخور جوش شیرین خیلی زود حالم بهبود پیدا کرد خوشبختانه به دوستان و اطرافیانم هم که پیشنهاد دکتر را دادم نتیجه گرفتن خدا به شما سلامتی عطا کنه ،کاش همه مردم عزیزمون برای یک بار هم شده این روش امتحان کنن تا سختی کمتری بکشن

  31. درود اگه دوره ی بیماریتون تمام‌ شده … میتونید میوه های فصل رو استفاده کنید مشکلی نداره

  32. سلام دکتر های شیمیایی برای خودشون میگن نمیخوان که طب سنتی رواج پیدا کنه….من خودم دوبار کرونا گرفتم بخور جوش شیرین استفاده کردم خوب شدم واقعا معجزه میکنه خانوادمم استفاده کردن خوب شدن… رفتن به بیمارستان مساوی با مرگ

  33. سلام من کرونا گرفتم والان مرداد ماه هی خیلی سردم هس و چهارماه باردارم ممنون میشم بهم بگین که بخور جوش شیرین برای زن باردار و جنین ضرر داره یا نه؟ و چه غذاها و میوه های بایدبخورم مفید برای بیماری کروناباشه و برای جنین مضر نباشد خربزه و طالبی و هندوانه آیا برای درمان کرونا مفید هس؟

  34. سلام دوست گرامی بخور رو با دهان بسته انجام بدید و دقیقا طبق دستور ممکنه جوش شیرینش مرغوب نبوده باشه داخل بینی روزی دو قطره روغن بنفشه بچکانید و بینی هم چرب کنید باهاش

  35. باسلام من دو روز هست ک بخور میدهم امروزکه روز دوم بود حالم خیلی بد شده قفسه سینم درد میکنه وسنگین شده وبینیم هم خشک شده حس خوبی ندارم تنفسم بدتر شده قلیان در خانه ندارم جوش شیرین را هم از عطاری باز خریدم لطفا راهنماییم کنید ممنون

  36. با سلام من دستور دکتر را انجام دادم برای روز دوم حالم خوب نیست احساس میکنم قفسه سینم سنگین شده ودرد میکنه بینیم هم خیلی خشک شده جوش شیرین رو از عطاری خریدم باز قلیان هم درخانه ندارم ممنون میشوم را هنمایم کنید

  37. با سلام طبق دستور شیمیایی ترکیب جوش شیرین و آب جوش، تولید دی اکسید کربن می کند. در این صورت چطور این بخور برای تنفس مناسب است؟ لطفا پاسخ علمی دهید و نگویید خود دکتر روازاده میداند.

  38. سلام به خاطر تبلیغات منفی ک وجود داشت با ترس و لرز و فقط ب خاطر خونواده م و اینکه چاره ای نداشتم ب بخور جوش شیرین رو آوردم.همون بار اول خشکی گلوم رو از بین برد و حس نشاط بهم داد. فقط جوش شیرین رو من کارخونه ای خریده بودم و حس مور مور شدگی در لبها و داخل سر داشتم که با تعویض جوش شیرین مشکل حل شد. هنوز درگیر بیماری ام. اما خدا خیر بده ب دکتر و همکارانشون. لحظاتی ک سرفه شروع میشه با هیچی آروم نمیشه مگر همین روشهای طب سنتی.

  39. سلام دوست گرامی هیچ احتیاجی به نبولایزر و هزینه های گزاف نیست با بخورجوش شیرین نتیجه خوبی خواهید گرفت. آلرژی به چی؟ دفعه اول به میزان کم بخور بدید اگر مشکلی نبود ادامه بدید

  40. سلام خدمت آقای دکتر و گروه کاری ایشون اگر امکان داره طریقه استفاده بخور با دستگاه نبولایزر رو با فیلم یا توضیح بفرمایید. بعد کسی که آلرژی داره می تونه از بخور جوش شیرین استفاده کنه

  41. با قابلمه نمیشه بخور داد؟ من و همسرم کرونا گرفتیم و روزی ۳-۴ بار یک سوم در قابلمه اب میریختم و بعد از جوش اومدن داخل آن یک قاشق مربا خوری جوش شیرین میریختیم و بلافاصله بخور میدادیم. چه فرقی داره که گفتین از کتری استفاده بشه؟

  42. سلام دوست گرامی بخور رو دقیقا باید طبق دستور انجام بدید سر رو خیلی به محفظه بخور نزدیک نکنید و از جوش شیرین مرغوب اسشتفاده کنید یک قلیان تمیز بردارید داخلش به میزان مساوی عرق نعنا و گلاب غلیظ و مرغوب بریزید و بدون تنباکو بکشید.

  43. سلام وقت بخیر من قبلا به کرونا مبتلا شدم و اما شما تو کپشن درمان با بخور جوش شیرین نوشتین برای پیش گیری هم میشه ازین بخور استفاده کرد من دیروز انجام دادم اما ازدیروز که فقط یکبار انجام دادم احساس سنگینی میکنم توی قفسه سینم و خپب نمیتونم نفس بکشم دلیلش چیه و من باید چیکار بکنم؟

  44. سلام جناب رضایی عزیز اگر نظر جناب دکتر هم این بود که این بخور رو پیشنهاد نمیدادند بزرگوار فقط کافیه که از جوش شیرین مرغوب استفاده کنید و بخور رو طبق دستور استفاده کنید تا اثراتش رو ببینید

  45. باسلام واحترام به خدمت استاد بزرگوار استاد روازاده . نظر یک پزشک اینه که از ترکیب جوش شیرین با آب گاز دی اکسید بوجود مییاد وممکنه باعث خفگی شود نظر استاد بزرگوار چیه؟

  46. سلام دوست گرامی لطفا این عبارت رو در قسمت سرچ تلگرام وارد کنید تا به گروه پرسش و پاسخ بپیوندید: attarkhonegroup@ این هم کانال تلگرام ماست attarkhone@

  47. سلام خسته نباشید و خدا قوت فقط از آقای دکتر روازاده و اعضای محترم کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم و آرزوی موفقیت و بهروزی از ایزد منان خواستارم

  48. ازجوش شیرین محصولات خود دکتر با آرم دکتر روازاده استفاده کنید. عطاری ها همه دارن

  49. سلام برادر عزیز وقت بخیر خواستم بپرسم هنگامی که جوش شیرین رو داخل کتری میریزیم فورا باید عمل بخور رو انجام بدیم یا این کار باید با مکس انجام بشود؟ و دوم اینکه فاصله زمانی بین پنج بار تنفس در هر نوبت چقدر باید باشد؟ و آیا بعد از هر قاشق در پنج نوبت آب کتری ها باید عوض شود یا خیر؟ باتشکر از مجاهدت شما در این روزهای سخت فی امان الله…

  50. سلام تاثیرش خوب بود دکتر جون من‌یک بار انجام دادم فقط میخاستم بدونم‌عوارض نداره یا برای غلظت خون و بیماری قلبی مشکل نداره

  51. سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من به اشتباه از دهان بخور دادم همون لحظه احساس خفگی دارم و گلوم کمی میسوزه ممنون میشم راهنماییم کنید

  52. سلام و خسته نباشید،آیا گازی که بلافاصله بعداز ریختن جوش شیرین به وجود میاد خطرناک هست و اون گاز نباید تنفس بشه؟؟ یا نه،

  53. محمدی هستم.میخواستم بدونم از محلول جوش شیرین و اب برا بخور.میشه در دو نوبت استفاده کرد یا هر بار باید تعویض بشه محلول؟

  54. سلام.برای بخور که در صبح و شب باید انجام شود.از همان محلول که صبح درست کردیم.شبم میشه استفاده کرد ؟

  55. سلام خسته نباشین لطفامنوراهنمایی کنین ایاجوش شیرین برای منکه بعدازیه سرماخوردگی شدیددرزمستان دچارگرفتگی بینی وخلط بینی شدم تاثیرداره میتونم انجام بدم ؟

  56. سلام ببخشید دیگه لازم نیست آب کتری برقی رو تعویض کنیم؟ یعنی بعد دو دقیقه بخور بار یه قاشق مربا خوری اضافه کنم و دوباره تکرار کنم؟ فقط اینجاش برام سواله که آب کتری برقی تعویض بشه یا نه؟

  57. سلام.چرا استفاده از دستگاه بخور اشکال داره؟یعنی چه اشکالی داره؟من وهمسرم عفونت تنفسی مشکوک به کرونا داشتیم بادستگاه بخور دادیم خوب شدیم.امشب این ویدئو رو دیدم.چرا با دستگاه نمیشه؟

  58. سلام روعن حنظل از کجا تهیه کنیم؟وآیا روغن حنظلی که آیت الله تبریزیان فرمودند بر دندان درد همون است؟یا با روغنی که شما گفتید فرق دارد؟

  59. سلام وخسته نباشین برای ضدعفونی میوه وسبزی میشه مقدارشو بگین جوش شیرین وسرکه ونمک؟وطریقه ضدعفونی گوشی رو ممنون میشم

  60. سلام آیا بخور جوش شیرین برای من که در اثر ویروس کرونا حس بویایی خودم را از دست دادم هم کارآیی داره و امکان داره زودتر حس بویایی رو بدست بیارم؟

  61. سلام من نفهمیدم هر بار باید اب بحوشونیم دوباره و خاموش کنیم ویه قاشق مربا خوری جوش شیرین بریزم یعنی ۵قاشق مرباخوری برای هربار

    1. سلام روز بخیر؛ خیر، مجموعا 5 قاشق مرباخوری میشه. یعنی هر دفعه یک قاشق مرباخوری

  62. سلام وقتتون بخیر خدا جناب روا زاده را سلامتی بدهد من که ده ساله دعاگویشان هستم پسر من که از یک عمل بی مورد خطرناک نجات دادند انشالله که خدا اجرشون بده

  63. سلام، روزتون بخیر، بخور جوش شیرین محدودیتی ندارد؟ همه میتوانند استفاده کنند؟! برای بانوان باردار مضر نیست؟!

  64. سلام جناب دکتر، بنده مریض نیستم، ولی بسیار عالی بود تصمیمات حضرتعالی، خدا خیرتان بدهد، اجرتان با آقا امام زمان(عج)

  65. سلام من‌ تجربه خودم در استفاده از بخور جوش شیرین را خدمتتان عرض می کنم. من بیمار کرونایی نیستم ولی علایمی مانند گلو درد سوزش گلو و سردرد و سوزش چشم ها را حدود یکماه است دارم از دو روز پیش حس کردم ریه ام درد می کند و ان را حس میکنم و نیمه شب قبل با درد در سینه بیدار شدم و برای اولین بار تصمیم گرفتم بخور جوش شیرین بدهم و این اقدام من امروز خیلی بهترم و امروز هم مجددا این بخور را استفاده کردم به نظرم خیلی بهتر شدم از اقای دکتر روازاده و علم طب سنتی تشکر می کنم

  66. امام علی ع میفرمایند”بزرگترین استاد تجربه است.من نمیدونم تو این شرایط چرا برخیها تجارب استاد روازاده و بهبود یافتگان را به هیچ میگیرند و میگن اینکار علمی نیست.در شرایطی که طب جدید تقریبا داروهایش بی اثر بوده چرا مخالفت میکنند.

  67. درود فراوان خدمت جناب دکتر روازاده که در این شرایط حساس دست به عمل خیر زده و باعث التیام وجلو گیری از درد و بهبودی بیماران کرونایی شده و میشوند خداوند چه در این دنیا و اخرت به ایشان خیر و ثواب عنایت فرمایند .من بیمار ایشان نیستم ولی وقتی این کلیپ ها رو دیدم بسیار از همت و وجدان کاری ایشان به وجد امدم .خداقوت و خیر به ایشان عنایت فرماید .

  68. سلام و عرض ادب و احترام متاسفم از اینکه این بار گران و سنگین بر مردم خوبمان تحمیل گشته و مافیای پزشکی جدید بدنبال استفاده های کلان دارویی هستند و متاسفم که دولتمردان ما خود را بر ما تحمیل کردند و جان هزاران نفر را در این بیچاره گی ها و مشکلات بکشتن دادند و هنوز هم ادامه میدهند خداوند جزای خیر به عزیزانی همچون استاد عنایت تا آنها فرشتگان نجات انسانها باشند و توفیقی بزرگ برایشان خواستارم

  69. زنده باد ایران ایرانیانی که قلب و جانشان را در راه ناموس و هویت و تمامیت ایران به مهر میگذارند و زنده باد دکتر روازاده باسپاس مرتضی از استرالیا

  70. سلام اگر میشه لطف کنید یه کلیپ باز بازن ساده تر یابه طورعملی بگذارید چون با این کلیپ خیلی ها متوجه اندازه جوش شیرین و این که چقدر در چه فاصله ای به اب جوش اضافه بشه

    1. خیلی سادست کتری برقی رو تا 1سوم پر میکنید جوش که اومد 1ق.م جوش شیرین میریزید 2 دقیقه (یا حتی کمتر اگر دیدید اذیت میشید) تنفس میکنید. کمی که از جوش و خروش جوش شیرین کم شد مجدد 1ق.م دیگه جوش شیرین اضافه میکنید و دوباره تنفس میکنید…. و بعد مجددا کتری رو جوش میارید و این مراحل رو انجام میدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت