نمک دریا اصل (نمک طعام نیاکان ما – 2 کیلو)

احیای سلامت (مورد تایید دکتر روازاده)

طبع: گرم و خشک ظرف: پارچه نخی. نمک دریا یا نمک طعام از محصولات خاص موجود در عطارخونه به شمار می‌رود. این محصول خلاف نمک‌های صنعتی موجود در بازار، هیچ تاثیر منفی‌ای برسلامت شما ندارند.

مزایای استفاده از نمک طعام نیاکان ما شامل تاثیر مثبت و تنظیم فشار خون، کنترل قند خون از طریق بهبود حساسیت انسولین، جلوگیری از واکنش آلرژیک یا حمله آسم، جلوگیری از افزایش یک‌باره آدرنالین، بهبود کیفیت خواب و… می‌شود.

این محصول مورد تایید دکتر روازاده با آرم احیای سلامت که ترکیب کاملی از نمک‌ و مواد معدنی مورد نیاز بدن است، در بسته‌بندی خاص پارچه‌ای و با وزن 2 کیلوگرم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۴۵,۰۰۰ تومان

موجود

دلایل خرید نمک دریا چیست؟

خرید نمک دریا از مواردی است که شاید بسیاری از افراد از آن دوری کنند. این کار فقط به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درباره این محصول و نمک‌های صنعتی است. همچنین تصور بسیاری از افراد درباره قیمت نمک دریا با واقعیت تفاوت بسیاری دارد. قیمت نمک دریا اختلاف بسیاری با نمک‌های صنعتی نداشته و خرید آن به هزینه بسیار نیاز ندارد.

خواص نمک دریا

اگر بخواهیم فواید نمک دریا را به صورت خلاصه و کوتاه بگوییم، می‌توانیم از قابلیت‌هایی مانند گندزدایی، ضدقارچ بودن، ضدمیکروب بودن نام ببریم. همچنین نمک دریا طبیعی‌ترین ماده نگه‌دارنده در طول تاریخ بوده است.
نمک دریا دارای مزاج گرم و خشک است. این محصول می‌تواند باعث هضم بهتر غذا، ایجاد آرامش در رفع سنگینی معده، باز کردن گرفتگی‌های کبد و طحال و از بین بردن عفونت و همچنین ورم معده می‌شود.

تاثیر نمک دریا بر بلغم و سودا

یکی از مشکلاتی که امروزه بسیاری با آن درگیر هستند، بلغم و سودا است. نمک دریا از بین برنده بلغم و نابود کنند سودا است. همچنین این محصول که مملو از مواد معدنی است، قابلیت برطرف کردن زرداب را دارد و خشک کننده رطوبت‌های لزج است.

دیگر خواص نمک دریا برای بدن

خرید نمک طعام و مصرف روزانه آن میتواند باعث باز شدن گرفتگی‌ها و رفع شدن سوهاضمه و از بین رفتن فساد غذا در معده و زیبا شدن پوست و چهره است.
از فواید نمک دریا و تاثیر بالای آن بر بدن می‌توان به تامین تعادل قند خون، نرم‌کردن و صاف‌کردن حنجره و جلوگیری از چسبناک شدن مخاط که در تنگی نفس اشاره کرد. همچنین مواردی مانند جذب مواد مغذی درون غذا، تنظیم خواب، تاثیر بر خشکی دهان و سرفه، زکام و بیماری‌های سینوزیت، تامین انرژی بدن و بهبود عملکرد سیستم عصبی را باید در فهرست قابلیت‌های نمک دریا قرار داد. در کنار این موارد نمک یک آنتی‌هیستامین قوی بوده و در درمان بسیاری از آلرژی‌ها موثر است.

عوارض نمک صنعتی

در این قسمت می‌خواهیم تاکید بیشتری بر دلایل خرید نمک دریا داشته باشیم. به همین دلیل به بررسی عوارض استفاده از نمک صنعتی می‌پردازیم.
درحقیقت نمکی که برای بدن مضر است، همان بلور شیمیایی تولید شده در یک فرآیند کاملا کارخانه‌ای و صنعتی است که در فعل و انفعال با سلول‌های بدن، آن‌ها را دچار ناتوانی و مشکلات پیچیده از جمله فشارخون می‌کنند.
افزایش فشار خون یکی از اصلی‌ترین موارد استفاده از نمک صنعتی است. همین ایجاد فشار خون در بدن می‌تواند سبب پدید آمدن بیماری قلبی شده و آسیب‌های جبران ناپذیری به سلامت قلب وارد کند.
از دیگر گزینه‌هایی که مصرف نمک صنعتی موجب آن می‌شود، آسیب به بافت‌ها است. تاثیر منفی نمک بر جداره داخلی رگ‌های بدن باعث سفت شدن لایه داخلی رگ‌ها شده و از حرکت آن برای انتقال مناسب خون جلوگیری می‌کند. این اتفاق موجب می‌شود که پمپاژ به خوبی انجام نشود. در نتیجه بافت‌های بدن به خون کافی دسترسی نداشته و آسیب می‌بینند.
براساس تحقیقات صورت گرفته اثبات شده است که استفاده زیاد از نمک حتی اگر باعث افزایش بیش از حد فشارخون نشود، انکان دارد باعث کاهش فیلتراسیون گلومرولی شود. این اتفاق نشانه‌ای از بیماری کلوی مزمن است. اگر این رخداد تشخیص داده نشود، متاسفانه نارسایی کلیوی در بدن پدید می‌آید.
نمک موجود در بازار دارای سدیم بسیار بالایی است. بدن انسان در برابر مصرف زیاد سدیم موجب دفع پروتئین از کلیه می‌شود. این موضوع می‌تواند بیماری‌های قلبی و کلیوی را ایجاد کند.
سیستم اعصاب سمپاتیمک بر اثر استفاده از نمک اضافه در زمان‌هایی که شرایط استرس موجود باشد، هورمون استرس‌زا ترشح می‌کند. در این مواقع فرد واکنش‌هایی خارج از شرایط طبیعی و نامعقول از خود نشان می‌دهد.
با توجه به موارد گفته شده در این متن و اینکه قیمت نمک دریا اختلاف بسیار زیادی با محصولات صنعتی ندارد، بهترین راه برای تضمین سلامت خرید نمک دریا از بخش خرید مواد غذایی در عطاری است. محصولات موجود در عطاری اینترنتی عطارخونه مورد تایید دکتر روازاده بوده و همگی دارای نشان احیا سلامت هستند.

اگر همچنان سوالی دارید که به آن جواب داده نشده می توانید در بخش دیدگاه ها (روی این متن کلیک کنید) سوال خود را ارسال کنید تا کارشناسان عطارخونه به شما پاسخ دهند

ویژگی های محصول

وزن 2000 گرم
52 دیدگاه برای نمک دریا اصل (نمک طعام نیاکان ما – 2 کیلو)
  1. fatemeh.shahbazi228

    خیلی ممنونم

  2. fatemeh.shahbazi228

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من نمک و چیز های دیگه سفارش دادم
    ولی برام نوشته در حال برسی
    میخواستم بدونم کی برام ارسال میکنن وسایل رو

    • کارشناس سایت

      سلام و عرض ادب خدمت شما
      ما تو سایت هم ذکر کردیم که سفارشات شهرستانمون 3الی 5 روز کاری زمان میبره تا ارسال بشه
      فاکتور شما دیروز رفته انبار انشالله اوایل هفته اینده میرسه دستتون

  3. H

    سلام در توضیحات سایت نوشتین از طریق باربری ها ارسال میکنین.امکانش هست از طریق پست عادی بفرستین؟به باربری های شهرمون دسترسی ندارم سفارشم حدود ۳kg میشه

    • کارشناس سایت

      سلام و عرض ادب
      توی توضیحات سفارشتون این مورد را ذکر کنید تا کارشناسان فروش با شما هماهنگ کنند

  4. مشاری

    سلام شما در مشهد هم فروشگاه دارید؟

    • Admin

      سلام و عرض ادب؛
      خیر عطارخونه فعلا هیچ شعبه حضوری نداره و صرفا فروش به صورت آنلاین از طریق همین سایت انجام می شود.

  5. پروانه

    سلام
    آیا این نمک با دل نمک که به صورت کریستال‌های یخی و شفاف هست فرق داره ،اگر بله ،،تفاوتشان رو میفرمایید و اینکه برای مصرف روزانه کدام بهتر است، مخصوصا برای نودول و کم کاری تیرویید

    • کارشناس عطارخونه

      سلام وقت بخیر دل نمک جزو محصولات ما نیست و اطلاعاتی دربارش نداریم اما این نمک برای مواردی که ذکر کردید مفید هست ( جایگرین نمک ید دار بازاری شود)

  6. ohmed110

    سلام وقت عالی
    درسسته که نمک دریا رو قبا از استفاده باید در منزل شست؟!

    چطوری باید انجامش داد
    مچکرم

    • کارشناس عطارخونه

      سلام وقت بخیر خیر نیازی به این کار نیست

  7. الف.س

    سلام.و عرض ادب.من نمک رو قبلا خرید کردم از شما عالی بود .ولی قیمتش الان بیشتر شده.قبلا خرید گروهی داشتین و ارزون تر از قیمت تکی میدادین.الان خرید گروهی ندارین؟واینکه من چند تا پک که به شکل گونی بود و داخلش چندین بسته نمک بود میخام خربد کنم آیا در این صورت ارزونتر حساب نمیکنید؟ممنون و سپاسگزارم

    • Admin

      سلام و عرض ادب؛
      لطفا با شماره 02144422968 (واحد فروش) تماس بگیرید و یا شماره تماس تون رو برای ما ارسال کنید تا دوستان ما در واحد فروش در اولین فرصت با شما تماس بگیرند

  8. ناشناس

    درود حجامت عام ـ فصد قیفال سمت چشم موافق ـ فصد چشم درگیر توسط پزشک حاذق ـ ریختن قطره چشمی زعفرانی ۲ قطره هر شب در چشم به مدت یک ماه (هفته به هفته داروی جدید تهیه نماید). اصلاح مزاج نیز انجام گیرد. در صورت داشتن یبوست نیز حتماً درمان شود. روزانه دو قطره گلاب در چشم بریزید. گاهی دو قطره روغن زرد در چشم چکانده شود.

  9. سعید

    با سلام. اگه میشه منو راهنمایی کنید. مادرم من 50ساله هستش،چشماش به گفته خودش تار می بینه،سوزش هم داره،و تو چشماش هم احساس خستگی میکنه،پیش متخصص چشم رفته میگه چشمات سالمه و فقط یه قطره میده. اگه راه درمانی هست لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنون

  10. ناشناس

    درود بامدارک کامل به مطب مراجعه شود02166425483

  11. رومینا

    سلام وقت بخیر ضروریه میشه منو راهنمایی بفرمایید من حدود پانزده روز پیش یک طب سنتی قدیمی رفتم ایشون بدون اینکه من بگن استخون هام جا به جا کردن و دست و پاهام کشیدن من وزنم حدود چهل و یک یا دو کیلو هست و لاغرم بیشتر برای افزایش وزن مراجعه کرده بودم که ایشون بعدش گفتن این این کار خون رسانی بدن بهتر میکنه و روز بعد که مراجعه کردم گفتم کمر درد دارم با دستگاه ماساژ دادن و روی کمرم فشار دادن اما من از اون روز دچار کمر درد و بدن درد و همچنین سفتی در قسمتهای مختلف بدن شدم و همچنین دچار ذوق ذوق در دست و پا شدم که درد کمر در زمان ایستادن و نشستن و یا حتی خوابیده همچنان وجود داره میشه بگید من الان چه تدبیری باید انجام بدم برای بهتر شدنم درد خیلی اذیت کننده ایی هست . همچنین بگم من مشکل گودی کمر هم به احتمال زیاد داشتم که ممکنه استخونای بخش گودی کمرم و پایینترش جا به جا شده باشه الان چه چیزای باید بخورم که دردش کمتر بشه و چی بزنم اگر التهابی وجود داره رفع بشه و استخونم سفت بشه و معالجه بشم همچنین وقتی دست میزنم بخش پایین کمرم به سمت باسن حس میکنم کمی دچار برامدی شده و تا حدودی درد میکنه وقتی فشار میدی حتی بخش های بالایی کمرم هم کناره های ستون فقرات به سمت دست هام هست درد داره قبل این اتفاق هیچ وقت مشکلات کمر درد نداشتم . یک عکس ساده هم از کمرم گرفتم دکتر نشون دادم گفتن مشکلی در انحنا نیست اما ام ار ای ندادم . اگر میشه هم دکتر طب سنتی ماهر در این زمینه میشناسید در این مورد بتونه بهم کمک کنه معرفی کنه شخصی نمیشناسم.ضروریه میشه جواب بدید ممنونم.

  12. ناشناس

    ممنون از شما باهاتون در تماس خواهیم بود

  13. الهه

    سلام و عرض ادب.پیرو سوالی که پرسیده بودم شماره تماس خواسته بودین.

  14. ناشناس

    سلام و عرض ادب دوست گرامی لطفا یک شماره تماس لطف کنید تا راجع به این موضوع توضیحاتی رو خدمتتون ارایه کنیم

  15. الهه

    سلام.توضیحات مصرف نمک رو داخل سایتتون همین الان مطالعه کردم کلی درمورد مضرات نمک صنعتی گفته بود…..

  16. ناشناس

    درود خیر به هیچ عنوان اون ید نمک هایی که میفرمایید بهش افزوده شده که این حالت رو داره اما ید نمک دریا برای خودشه و کاملا طبیعیه

  17. Maedeh

    سلام .ببخشید ایا ید موجود در نمک دریا هنگام استفاده در پخت و پز از بین میرود؟چون پزشکان به ما گفته اند نمک های ید دار کارخانه ای را فقط در نمک دان استفاده کنید چون در اثر حرارت ید ان ازبین میرود ایا این موضوع درست است و اگر اینطور است این مساله درمورد نمک دریا هم صادق میکند یا نه؟با سپاس

  18. ناشناس

    سلام و عرض ادب خیر هیچ مشکلی نداره

  19. الف.س

    سلام ببخشید میخاستم بدونم اگه نمک دریا نیاکان را مثلا بیست بسته برای مصرف چندین ماه منزل بصورت یکجا بخرم مشکلی در استفاده از نمک پیش نمیاد ؟یا اینکه نمک هم تازیخ مصرف خاصی داره؟

  20. ناشناس

    سلام جناب گونجی عزیز بله بهتره داخل کیسش باشه در ظرف شیشه ای هم میتونید نگه دارید

  21. ناشناس

    با سلام. من امروز نمک به دستم رسید، خیلی خوبه خدا خیرتون بده، امیدوارم تأثیراتش رو هم ببینم. آیا نمک باید تو همون پارچه نگهداری کنیم؟؟

  22. ناشناس

    سلام و عرض ادب این محصول هم حاوی مقادیر ید هست و هم دارای مقادیر کلسیم آهن منگنز پتاسیم و …

  23. کیوانلو

    سلام نمک دریا ید دار هستش یعنی از سازمان غذا و دارو پروانه ساخت گرفتید برای نمک دریا

  24. ناشناس

    سلام خانم مرادی عزیز ❌نتایج مقایسه نمک موجود در بازار و نمک دریا مورد تأیید دکتر روازاده❌: دو جدولی که مشاهده می‌کنید(لطفا در تلگرام به آی دی supsale@ پیام بدید تا عکس خدمتتون ارسال بشه) نتایج مقایسه نمک موجود در بازار و نمک دریا مورد تأیید دکتر روازاده است که به سفارش یکی از حامیان تغذیه سالم به صورت داوطلبانه و در یکی از آزمایشگاه‌های معتبر شهر تهران انجام شده است. همانطور که مشاهده می کنید میزان سرب (pb) که یک آلودگی در مواد غذایی محسوب می شود در نمک تصفیه شده با مهر تأیید وزارت بهداشت 284 است. در حالیکه میزان سرب (pb) در نمک دریای کامل فقط 12 است. میزان کلسیم(Ca) موجود در نمک تصفیه شده 1120 و کلسیم (ca) موجود در نمک دریای کامل 4200، پتاسیم (k) نمک تصفیه شده 260 و پتاسیم نمک دریای کامل 1200 است. میزان کلسیم و پتاسیم بالا در یک ماده غذایی و در رژیم غذایی، فشار خون فرد را تنظیم کرده و از ابتلا به فشار خون بالا جلوگیری می کند و میزان هر دوی این عناصر در نمک دریای کامل چندین برابر نمک تصفیه شده است. منیزیم (Mg) عنصری بسیار ارزشمند در بدن است که نقشهای بسیار کلیدی در بدن ایفا می کند. منیزیم موجود در نمک دریای کامل 2500 است یعنی نمک دریا خود به تنهایی یک منبع ارزشمند و ارزان برای این عنصر حیاتی است در حالیکه میزان منیزیم در نمک تصفیه شده 93 می باشد. عنصر اصلی که باعث بالا رفتن فشار خون در بدن می شود سدیم (Na) است که میزان مصرف آن در طی روز نباید زیاد باشد. این عنصر (سدیم) در نمک تصفیه شده 34 است، در حالیکه میزان آن در نمک کامل دریا کمتر یعنی 22 می باشد. میزان آهن(fe) موجود در نمک تصفیه شده 120 بوده و مقدار آن در نمک دریای کامل کمتر از 5 است و میزان آهن بدن تأثیری در میزان فشار خون فرد ندارد. هیچ تأکیدی هم از سوی دکتر روازاده مبنی بر تأمین آهن بدن از راه نمک دریا صورت نگرفته است. عناصر کلیدی مؤثر در تنظیم فشار خون فرد سدیم(Na)، پتاسیم(K)، کلسیم(Ca) و منیزیم (Mg) هستند. تمام مدارک و مستندات علمی این بررسی در مجموعه تحت مدیریت دکتر روازاده موجود بوده و قابل عرضه در هر محفل علمی و قانونی می باشد.

  25. نسرین مرادی

    سلام با توجه به ورود مواد کارخانه جات به دریاها والودگیهای زیست محیطی، سلامت نمک دریا رو چگونه توجیه میکنید،گفتن هیچ مشکلی نداره که کافی نیست،الان طب سنتی میگه بدترین نوع نمک نمک دریاست،شما جوابشون رو بدهید با استدلال ومنطقی،نمک نیاکان چطور تهیه میشه که عاری از فلزات مضر است ودکتر روازاده تایید میکنه؟

  26. ناشناس

    درود این محصول دارای ید طبیعیه و ما چیزی به اون اضافه نمیکنیم

  27. پورعسگر

    سلام…. متوجه نشدم الان ید به این نمک اضافه میشود یا نه…ید شما اضافه میکنید ؟

  28. ناشناس

    سلام جناب بابادی عزیز خیر بسیار عالیست اون چیزی که باعث بیش فعالی میشه قرص آهن و اسید فولیکه

  29. ناشناس

    با عرض سلام و خسته نباشید آیا نمک دریا برای خانم های باردار مضر نیست ؟ من شنیدم باعث بیش فعالی کودک خواهد شد . با تشکر

  30. ناشناس

    سلام دوست عزیز از اینکه همراه ما هستین، ممنونیم باید توضیح بدیم که افزایش قیمت محصولات عطارخونه با ورود محصولات جدید اتفاق میفته و محصولات داخل انبار شامل افزایش قیمت نمیشن. دلیل اینکه افزایش قیمت برای مخاطب ما شوکه کنندست اینه که ما به قیمت روز،قیمت ها رو دستکاری نمیکنیم. و البته با توجه به شرایط اقتصادی، جلوگیری از افزایش قیمت محصولات جدید خارج از توانایی ماست ارادتمند

  31. ناشناس

    قیمتش چرا انقد یهو گرون شدههههههههههههههههه سرکه چرا قیمتش سر به فلک کشیده ):

  32. ناشناس

    علی عزیز سلام بله این محصول دارای ید طبیعی کلسیم پتاسیم منیزیم و بسیاری از مواد و املاح مورد نیاز بدنه

  33. علی

    با سلام. لطفا بفرمایید که چه املاح معدنی ای در این نمک وجود دارد. و آیا غنی شده با ید است یا خیر؟

  34. ناشناس

    سلام دوست گرامی بله بسیار مفیده

  35. علی

    با سلام برای تیروئید مفید هست آیا؟

  36. ناشناس

    سلام وقت شما بخیر مشکلی نداره میتونید مصرف بفرمایید

  37. ناشناس

    سلام وقت شما بخیر طبیعی هست.

  38. حمید

    نمک مورد تایید دکتر روازاده را در یک لیوان حل کردم و ته لیوان مقداری رسوب سفید شبیه گچ موند و حل نشد. میخواستم ببینم مشکلی داره؟ یا طبیعی است؟؟

  39. ناشناس

    سلام وقت بخیر این نمک،نمک ترکیبی هست و از دریاها و دریاچه های ایران گرفته میشه.

  40. محمد

    سلام از کجا استخراج شده؟ کدوم دریا و دریاچه؟

  41. صابر نوری

    سلام. من نمک دریا احیا سلامت رو توی لیوان آب حل کردم ته لیوان رسوب سفید شبیه خاک و گچ موند و حل نشد. میخواستم ببینم مشکل چیه؟ آیا ناخالصی هست؟

    • کارشناس عطارخونه

      سلام وقت بخیر طبیعیست و مشکلی نداره

  42. ناشناس

    سلام وقت شما بخیر این نمک ترکیبی از نمک های دریاها و دریاچه های ایرانه. بله هیچ مشکلی نداره و مورد تاییده.

  43. زهره موسوی

    با سلام، این نمک دریاچه هست یا سنگ نمک؟ از لحاظ فلزات سنگین و ناخالصی آیا اطمینان دارین؟

  44. ناشناس

    درمان مشکلات مری و معده از قبیل (زخم مری ـ زخم معده ـ نفخ ـ آروغ ـ ترش کردن ـ ورم معده ـ ریفلاکس معده ـ هلیکوپاکتر معده ) : 1یک لیوان عرق نعنا به همراه یک قاشق مرباخوری تخم بارهنگ داخل ظرفی ریخته پس از جوش آمدن ده دقیقه ملایم بجوشد بعد از ولرم شدن با کمی عسل شبها موقع خواب میل شود . طول درمان بسته به نوع بیماری ۴۰ الی ۱۲۰ روز میباشد. لازم به ذکر است در بیماری زخم معده میتوان برای نتیجه سریعتر از یک قاشق غذاخوری تخم بارهنگ استفاده نمود. توجه: این نسخه در عین سادگی بسیار عالی جواب میدهد امتحان کنید. توجه : برای نتیجه بهتر و سریعتر در مشکلات معده باید موارد زیر به طور جدی رعایت شود.لازم به ذکر است که بسیاری از مشکلات ناشی از عدم رعایت همین موارد است: الف) هیچگاه آب یخ ننوشید.(خیلی سرد) ب) ترک آب بین غذا (بهترین وضعیت نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا و دو ساعت بعد از آن است.) ج) کاهش سردیها مخصوصا شبانگاه (ماست ـ شیرـ دوغ ـ نوشابه ـ چایی ) توجه :سعی شود سردیها با مصلحات آن مصرف شود.مثلا: ماست و دوغ با نعنا و کاکوتی ـ شیر با عسل یا خرما ـ … درمان اسهال الف) اگر اسهال معمولی باشد : همان نسخه بالا است فقط بسته به شدت آن باید که هر ۴ الی ۶ ساعت یکبار مصرف گردد تا نتیجه مطلوب بدست آید. ب )اگر اسهال خونی باشد : مقداری نبات را ذوب کرده دو الی سه قاشق غذاخوری تخم بارهنگ را داخلش ریخته بعد از یک الی دو دقیقه با آب مخلوط کرده بگذارید تا جوش بیاید پس از ده قیقه جوش خوردن ملایم از آن استفاده نمایید. هر ۶ ساعت یک استکان میل شود. درمان مشکلات در روده از قبیل (باد روده ـ کولیت روده ـ زخم روده ) : استفاده از همان نسخه عرق نعنا و بارهنگ فقط با این تفاوت که به جای عرق نعنا از یک لیوان گلاب استفاده گردد. توجه : اگر مشکلات روده همراه با مشکلاتی از معده باشد در نسخه بالا از نصف لیوان گلاب و نصف لیوان عرق نعنا استفاده میشود. شربت اکسیر معده بسیار مفید میباشد.اگرفشارخون بالایی ندارید. ازخوردن مواد غذایی خام.میوه خام.ترشی.مرکبات ولیموعمانی خوداری شود.

  45. ناشناس

    سلام بله بسیار مفید است.

  46. وحید احمدی

    سلام و وقت تون به خیر آیا این نمک برای دفع بلغم مفیده ؟؟؟ و‌ اینکه برای درمان سردی معده چه داروهایی پیشنهاد می کنید ؟؟؟

  47. ناشناس

    اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید. از لباس زیر نخی استفاده شود. از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود .عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.) عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید. 1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.) روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است ترکیبات مقل مفید است.

  48. ناشناس

    سلام ۴۱ساله هستم عادت ماهانه ام نا منظم چه چیزی استفاده کنم البته تست سرطانم خوب بوده آزمایش هورمون خوب بوده تیروئید هم ندارم

  49. ناشناس

    سلام، بله نمک دریا فشار خون را تنظیم میکند.

  50. ناشناس

    برای کاهش فشار تاثیر داره؟

  51. ملیحه نظام الملکی

    نمک برای پاکسازی دستگاه گوارش قبل وبعد غذا واقعا مفید است

  52. ناشناس

    واقعا نمک طعام عالیه من چن ساله استفاده میکنم. وروی پوست هم خیلی اثر داره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موجود

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
نمک دریا مورد تایید دکتر روازاده
نمک دریا اصل (نمک طعام نیاکان ما – 2 کیلو)

۴۵,۰۰۰ تومان

موجود