قوانین تحویل سفارش

مناطق 22گانه شهر تهران

ارسال اکسپرس

  • ارسال سفارشات تا 500 هزار تومان از طریق اسنپ بوده و هزینه ی آن به عهده ی مشتری می باشد.
  • هزینه ارسال سفارشات 500 هزارتومان تا 1میلیون و 500 هزار تومان، مبلغ 59.000 هزار تومان خواهد بود.
  • هزینه ارسال سفارشات 1 میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان، مبلغ 39.000 هزار تومان است.
  • هزینه ارسال سفارشات بالای 3میلیون تومان رایگان محاسبه می‌شود.
  • ارسال سفارشات خارج از مناطق22گانه تهران (اطراف تهران) بنا به وزن بار از طریق پست یا پیک بوده و در صورت وجود وزن بیش از3کیلوگرم بار و دارا بودن محصول شکستنی داخل سبد خرید، ارسال بار از طریق اسنپ یا تیپاکس امکان پذیر می باشد و هزینه ی ارسال به عهده مشتری می باشد.

ارسال اکسپرس: سفارش شما ظرف حداکثر 2 روز کاری (اداری) به دست‌تان خواهد رسید.

ساعت تحویل سفارش‌های اکسپرس از 11 تا 19 خواهد بود.

سایر شهرها

بسته به نوع بار، ارسال با پست یا باربری انجام خواهد شد.

در صورت ارسال محصول با باربری هزینه ارسال محصولات برای شهرستان‌ها تا باربری تهران رایگان (به عهده عطاری اینترنتی عطارخونه) است و فقط 25000 تومان هزینه بسته بندی دریافت خواهد شد و هزینه باربری تا دفتر باربری شهر محل سکونت شما با توجه به حجم محصول و مسافت متغیر است. (معمولا به ازای هر کارتن مبلغی بین 50 تا 70 تومان دریافت خواهد شد)

توجه داشته باشید که این هزینه بر عهده مشتری بوده و اگر محصولات را در دفتر باربری تحویل نگیرید، هزینه‌ای دیگر باعنوان هزینه ارسال درون‌شهری از طرف باربری شهر شما دریافت می‌شود.

همچنین باید به این توجه داشته باشید که در هنگام دریافت بار از باربری حتما محصولات را بررسی کنید که سالم باشند. در غیر این صورت، اگر محصولی آسیب دیده باشد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. لازم به ذکر است تمامی محصولات ارسالی از سوی مجموعه عطارخونه بیمه بوده و خریدار باید پس از اطمینان درباره سلامت محصولات، بیمه‌نامه ارائه شده از سوی باربری را امضا کند.

 

شرایط لغو سفارش:

با توجه به اخذ مالیات از تمامی تراکنش های ثبت شده در سایت  در صورت لغو فاکتور به هر دلیل مبلغ مالیات از فاکتور کسر شده و مابقی مبلغ فاکتور به حساب مشتری عودت داده می شود.