زندگینامه حکیم دکتر حسین روازاده

بازدید: 141,069 بازدید
زندگینامه حکیم دکتر حسین روازاده

بیوگرافی دکتر روازاده

اگر با حکیم روازاده آشنایی نداشته باشید، اولین سوالی که در ذهن شما نقش می‌بندد، این جمله است که دکتر روازاده کیست؟ دکتر حسین روازاده در 26 مرداد سال 1335 چشم به جهان گشود.

خوب است بدانید که ایشان به عنوان یکی از پرچم‌داران انقلاب تغذیه سالم در ایران شناخته می‌شوند و به مبارزه با مشکلات موجود در تغذیه سالم و بهداشت پرداخته است. ایشان در ماه انقلاب حسینی و روز عاشورا به دنیا آمدند.

آیا دکتر روازاده مدرک دانشگاهی هم دارد؟

متاسفانه شایعات زیادی مبنی بر غیر علمی بودن صحبت‌های دکتر روازاده گفته می‌شود و او را به نداشتن تحصیلات آکادمی متهم می‌کنند!

در حالی که ایشان پس از اخذ مدرک دیپلم، برای ادامه تحصیل به کشور ایتالیا سفر کردند و پس از آشنایی با زبان ایتالیایی به ادامه تحصیل در رشته پزشکی پرداختند.

ایشان پس از پایان تحصیلات پزشکی مجددا به ایران بازگشت و طبق قوانین مربوط به فارغ التحصیلان خارج از کشور، دوره‌های در نظر گرفته شده دانشگاه تهران را با موفقیت گذراندند و مدرک این دانشگاه را نیز اخذ کردند.

دکتر روازاده دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290 هستند.

آیا دکتر روازاده متخصص طب سنتی هستند؟

دکتر روازاده از دوران کودکی توجه بسیار زیادی به مداوا و درمان بیمارانی که با روش‌های بسیار ساده و متفاوت با روش‌های طب نوین توسط حکما بهبود می‌یافتند، داشت.

این امر سبب شد تا این روش‌ها در خاطر ایشان بماند و تاثیر بسیار خوبی در ذهن‌شان بگذارد. ایشان در دوران تحصیلات ایتالیا علاوه بر گذراندن دروس پزشکی به فراگیری طب مکمل پرداختند و پس از بازگشت به وطن این آموزه‌ها را در کشور مورد استفاده قرار دادند.
حکیم روازاده در مورد مواد غذایی تحقیقات بسیاری انجام داده‌اند. این امر سبب شد تا ایشان مواد غذایی ارگانیک را که در دوران قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته و مورد تایید حکما ایرانی بوده را بررسی کنند.

مواد غذایی

همچنین ایشان آن دسته از مواد غذایی را که حکما ایرانی مردم را از خوردن و استفاده آن نهی می‌کردند را شناسایی کردند. دکتر روازاده در این رابطه کتب قدیمی و نظریات حکما را مورد مطالعه قرار دادند و طب سنتی را بیش از پیش فرا گرفته‌اند.

ایشان علاوه بر این علوم به مطالعه احادیث مربوط به طب اسلامی پرداختند و با گنجینه ارزشمند و بی‌بدیلی که متصل به وحی الهی و کلام حق تعالی است، آشنا شدند. به همین علت می‌توان گفت ایشان یکی از متخصصین طب سنتی در ایران هستند.

عطاری دکتر روازاده کجاست؟

دکتر  روازاده خودشان مکانی را به عنوان عطاری ندارند؛ ولی عطاری‌هایی هستند که محصولات مورد تایید ایشان را عرضه می‌کنند.

برخی از این عطاری‌ها همانند عطاری اینترنتی عطارخونه هستند که تمامی محصولات مورد تایید دکتر روازاده را به فروش می‌رسانند.

همچنین برخی دیگر به صورت فیزیکی (نمایندگی‌های عطارخونه) در سراسر کشور فعالیت دارند. بهتر است بدانید تمامی محصولات مورد تایید دکتر روازاده، دارای آرم احیای سلامت است و در غیر این صورت مورد تایید ایشان نیستند.

راه‌های ارتباطی با حکیم روازاده

این روزها بسیاری از کاربران و طرفداران طب سنتی در سطح اینترنت به دنبال آدرس مطب دکتر روازاده، سایت دکتر روازاده یا گروه و کانال تلگرام دکتر روازاده هستند؛

ولی متاسفانه با اطلاعات نادرستی مواجه می‌شوند. برخی حتی فکر می‌کنند مطب دکتر روازاده در قم است. اما در حقیقت ایشان در تهران حضور دارند و راه‌های بسیاری برای ارتباط با ایشان وجود دارد.

آدرس مطب دکتر روازاده در تهران

مطب ایشان واقع در خیابان جمهوری است که البته این روزها ویزیت مراجعه کنندگان توسط شاگردان ایشان انجام می‌شود.

شما برای تعیین نوبت و مراجعه حضوری ابتدا باید با شماره تلفن 02166425483 تماس بگیرید و پس از هماهنگی‌های لازم به آنجا مراجعه کنید.

برای حضور در مطب دکتر روازاده باید به آدرس تهران، خیابان جمهوری اسلامی، بین خیابان گلشن و پیروز (چهارراه یاسر)، پلاک 1229 مراجعه کنید.

البته می‌توانید از خطوط مترو استفاده کرده و به راحتی به مطب ایشان برسید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مطب ایشان ایستگاه نواب است که فقط پنج دقیقه با مطب دکتر فاصله دارد.

آدرس سایت دکتر روازاده

سایت ravazadeh.com وب سایت رسمی ایشان بوده که مطالب بسیار مفیدی در حوزه طب ایرانی اسلامی منتشر می‌کند و به آموزش طب سنتی در ایران پرداخته اند.

البته وبلاگ عطارخونه نیز در راستای تحقق شعار احیای سلامت و آموزش تغذیه سالم به انتشار مطالبی مفید می‌پردازد. توجه داشته باشید که تمامی مطالب منتشر شده در وبلاگ عطارخونه مورد تایید حکیم روازاده و یا متخصصین طب سنتی است.

گروه پرسش و پاسخ تلگرام و سروش دکتر روازاده

برای آنکه بتوانید از نظرات حکیم روازاده آگاه شوید یا اینکه سوالات خود را از افرادی مرتبط با ایشان و متخصص در حوزه طب سنتی بپرسید، می‌توانید به گروه پرسش و پاسخ عطارخونه مراجعه کنید.

آدرس کانال تلگرام دکتر روازاده

همچنین ما در کانال تلگرام عطارخونه به انتشار مطالب مورد تایید دکتر روازاده می پردازیم و شما می توانید با مراجعه به این کانال از مطالب آموزشی تخصصی بهره مند شوید.

اینستاگرام دکتر روازاده

باید بدانید اینستاگرام دکتر روازاده توسط ادمین‌ مدیریت می‌شود، ولی می‌توانید با دنبال کردن پیج ایشان از نظرات جدیدشان آگاه شوید. ما در این صفحه سخنرانی های دکتر روازاده را به صورت موضوعی تفکیک کرده و در اختیار مخاطبان قرار می دهیم.

و در پایان برای اینکه بتوانید از محصولات مورد تایید ایشان در اینستاگرام دیدن کنید و ویدئوهای آموزشی سایر حکمای طب سنتی را مشاهده کنید، می‌توانید صفحه اینستاگرام عطاری اینترنتی عطارخونه را دنبال کنید.

محصولات آرایشی بهداشتی

محصولات مورد تایید دکتر روازاده چیست؟

حکیم روازاده پس از بررسی، تحقیق و کنکاش بسیار در طب سنتی و روش‌های تولید محصولات مختلف به فرآیندهایی کاملا سنتی و سالم دست پیدا کردند.

ایشان با تلفیق این فرایندها با دانش خود و تعالیم طب سنتی ایرانی به بهترین روش‌های تولید دست پیدا کردند. در حال حاضر محصولات مورد تایید ایشان باید با همین روش‌ها تولید شوند، در غیر این صورت از لیست محصولات خارج شده و نشان احیای سلامت را از دست خواهند داد.

دکتر روازاده و درمان کرونا

در روزهای پایانی سال 1398 بیماری ویروسی‌ای با نام کووید 19 که شهرتش کرونا بود در سراسر جهان دردسر ساز شد. از اوایل سال 1399 حکیم روازاده روش‌های گوناگونی را برای مبارزه با این بیماری بیان کردند که معروف‌ترین آن‌ها استفاده از بخور جوش شیرین است.

بخور جوش شیرین برای درمان کرونا روشی کاملا اجرایی است که تا اواسط سال 1399 توانسته است هزاران نفر را از دست این بیماری رها سازد و باعث سلامتی آنان شود.

همچنین روش‌های دیگری را ایشان برای ضدعفونی، پیشگیری و درمان کرونا معرفی کردند که می توانید در مقاله درمان کرونا در منزل مطالعه فرمایید.

کرونا

دکتر حسین روازاده پدر طب ایرانی اسلامی

اولین کنفرانس بین المللی طب ایرانی اسلامی در سال 1398 برگزار شد. در این کنفرانس که توسط مجمع جهانی طب بوعلی سینا برگزار می‌شد، دکتر روازاده به عنوان پدر طب ایرانی اسلامی انتخاب و این نشان توسط حکیم حسین خیراندیش به ایشان اهدا شد.
در پایان اعلام باید بگوییم که هر نکته، سوال یا ابهامی در مورد دکتر روازاده یا نظرات ایشان دارید را می‌توانید از طریق بخش دیدگاه‌ها یا کانال‌های ارتباطی معرفی شده در مقاله با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت کارشناسان عطارخونه پاسخ‌گوی شما عزیزان باشند.

دسته بندی مجله سلامت
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

476 پاسخ به “زندگینامه حکیم دکتر حسین روازاده”

  1. سلام خسته نباشید
    مادر من یه درد شدیدی از ناحیه دهان و لثه احساس میکند که فقط مواقعی که زیاد عصبانی میشه یا فشار عصبی زیادی روشون هست و مواقعی که خسته میشه احساس میکنه از طرفی فقط اون قسمت و فشار میده اصلا دردی نداره ولی وقتایی که درد میگیره حتی نمیتونه اب دهنشون رو قورت بده علت و درمانش چجوریه

    1. سلام و عرض ادب
      مرتب به لثه ها عسل مالیده شود وغرغره جوش شیرین وآب انجام شود
      ودستورات آرام بخش اعصاب اجرا شود

  2. بنده چندوقت پیش تو بروشور روغن بنفشه دیدم یه شربتی هست برای کلسترول و اسیداوریک و واریس و غیره به اسم شربت مفتاح به همسرم گفتم تهیه کنن
    هم برای خودم که واریس دارم
    هم برای پدرم که اسیداوریک دارن
    هم برای مادرشوهرم که اسیداوریک و کلسترول دارن
    همسرم رفتن گرفتن چون گرون بوده یکی گرفتن بعد دیدم گفته شده باید پزشک تجویز کنه
    الان میترسم سرخود مصرف کنم یا به پدر و مادرشوهرم بگم مصرف کنن
    میشه راهنمایی م کنید؟
    باید ببرم بگم بدون دستور پزشک بوده؟یا میتونم مصرف کنم؟
    مردد موندم
    چون تو بروشور روغن بنفشه بود فک کردم حالت مصرف عمومی داره و منع مصرف نداره
    لطفا راهنمایی م کنید که چه کنم
    خودم تازه سه هفته س متاسفانه بچه ی سومم رو چهارده هفته بعلت قطع ضربان قلب سقط کردم
    کبدچرب گرید یک دارم
    مستعد بواسیرهستم
    اگزما دارم
    واریس (بصورت رگهای برجسته پشت زانو دارم

    1. سلام و عرض ادب
      هیچ مانعی ندارد کاملا گیاهی است تمام استفاده برای تمام افراد بلامانع است/

      1. سلام و عرض ادب
        در صورت داشتن یبوست ، با اجرای تدابیر رفع یبوست به این مهم اقدام کنید .
        سردیها و ترشیها معمولا بدن را ضعیف و درد را مسلط می کنند حتما از خوردن این مواد غذایی در طول درمان پرهیز کنید .
        روغن مالی مسیر درد با روغن ب111 و کد 123 که ترکیبی از روغنهای گرم هست و از محصولات احیا هستند و یا روغن زیتون یا روغن سیاهدانه خالص چندین بار در شبانه روز .
        گرم کردن این مسیر با حوله واتوی گرم صبحها و شبها به مدت 20 دقیقه .
        دمکرده گل گاوزبان و سنبل الطیب و اسطوخدوس هر عصر یک لیوان با عسل
        به رفع درد کمک میکند .
        استفاده از حب درد مفاصل و سیاتیک از داروهای احیا هم به کنترل درد بسیار کمک می کند .
        اگر درد تا یکهفته و با تدابیر بالا بهتر نشد حتما جهت فصدخونو بیرون کردن مواد زائدی که در این مسیر باعث گرفتگی و درد شده اند به مطب مراجعه و اقدام کنید .

  3. سلام پشتم بین کدف درد میکنه رفتم دکتر گفته از معده زده به پشتت یکی دوهفته قرص ناشتایی خورم بهتر شد ولی الان که تمام شد دوباره درد گرفته امروز اومدم از عطاری شما شربت معده گرفتم بخورم خوب یانه ؟ قبلا برا تیر کشیدن لگن وکمردرد اومدم مطب شما

    1. سلام و عرض ادب
      از قبیل (زخم مری ـ زخم معده ـ نفخ ـ آروغ ـ ترش کردن ـ ورم معده ـ ریفلاکس معده ـ هلیکوپاکتر معده)
      رعایت پنج اصل تغذیه دکتر روازاده (نمک دریا – اصلاح روغن – اصلاح آب – ظروف سالم – منع مصرف مواد نگهدارنده)
      یک لیوان عرق نعنا به همراه یک قاشق مرباخوری تخم بارهنگ داخل ظرفی ریخته پس از جوش آمدن ده دقیقه ملایم بجوشد بعد از ولرم شدن با کمی عسل شبها موقع خواب میل شود . طول درمان بسته به نوع بیماری ۴۰ الی ۱۲۰ روز میباشد. لازم به ذکر است در بیماری زخم معده میتوان برای نتیجه سریعتر از یک قاشق غذاخوری تخم بارهنگ استفاده نمود.
      توجه: این نسخه در عین سادگی بسیار عالی جواب میدهد امتحان کنید.
      توجه : برای نتیجه بهتر و سریعتر در مشکلات معده باید موارد زیر به طور جدی رعایت شود.لازم به ذکر است که بسیاری از مشکلات ناشی از عدم رعایت همین موارد است:
      هیچگاه آب یخ ننوشید.(خیلی سرد(
      ترک آب بین غذا (بهترین وضعیت نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا و دو ساعت بعد از آن است(
      کاهش سردیها مخصوصا شبانگاه (ماست ـ شیرـ دوغ ـ نوشابه ـ چایی(
      ژل رویال را بصورت ناشتا میل کنید.
      اطریفل افتیمونی یا اطریفل گشنیزی بعد از هر وعده غذایی میل شود.
      حب جنتیانا , حب داروی بلغم برای درمان سردی معده مفید است.
      حب معجون بواسیر صبح و شب مصرف شود
      عرق آویشن و عرق بابونه و عرق بید برای تقویت معده مفید است.
      شربت مصفای خون قبل از صبحانه و شام میل شود.
      حب شفا برای ضعف معده میل شود.
      عرق تیزن بعد از هر غذا میل شود.
      عرق دارچین صبح و شب مفید است
      شربت سحرآمیز و شربت اکسیر معده مفید است.
      عرق بسفایج برای ترمیم معده مفید است
      توجه : سعی شود سردیها با مصلحات آن مصرف شود.مثلا: ماست و دوغ با نعنا و کاکوتی ـ شیر با عسل یا خرما ـ …

  4. سلام خسته نباشید
    من خانمی ۲۲ ساله هستم الان نزدیک به دوساله درگیر اگزمای شدید پوستی هستم ک فوق العاده خارش و سوزش دارهو بعد یه مدتی یه حالت عفونی پیدا میکنه و واقعا خسته ام کرده لرزش دست فکرو خیال ناراحتی .عصبی بودن .سردرد شدید وقتی عصبانی میشم دارم مدتیه که متوجه شدم سودای بدنم زیاده و تحت درمان بودم ولی تاثیری نداشته باید چکار کنم ؟

    1. سلام و عرض ادب
      رعایت پنج اصل تغذیه دکتر روازاده (نمک دریا – اصلاح روغن – اصلاح آب – ظروف سالم – منع مصرف مواد نگهدارنده)
      از مصرف مواد غذایی با طبع گرم و ادویه جات پرهیز شود.
      ضماد اگزما مفید است.
      موضع را با لعاب اسفرزه هفته ای 3بار 10 دقیقه ماسک نمایید.
      ماءالجبن و ماءالشعیر طبیعی مفید است.
      خوردن ژل رویال خالص به اندازه یک لوبیا مصرف شود
      معجون عشبه صبح و شب میل شود
      حمام زیاد بروید اما در زمانهای کوتاه،تعریق برایتان مضر است.
      مالیدن سرکه با کمی آب کرفس و مقداری کمی بوره ارمنی در حمام بر بدن مفید است.
      کد99 مجموعه مفید است
      حب مفتاح 110 مجموعه مفید است
      گل سرشور مفید است.
      حجامت مفید است.

  5. با سلام و درود بر شما بنده دوبار عمل جراحی تومور مغزی حدود ۷ سال پیش انجام دادم که در عمل دوم و به دنبال آن رادیوتراپی
    کردم متاسفانه مخچه من اسیب دید و الان از زمان بعد عمل و رادیوتراپی ،حدود ۷سال میگذره و تعادل بنده به خاطر اسیب دیدگی مخچه بهم خورده.که در علم پزشکی به آن آتاکسی مخچه ای میگویند. آیا در طب سنتی اسلامی راه درمانی برای آتاکسی وجوددارد؟. با سپاس از شما خواهشمندم اگر واقعا راه درمانی وجوددارد به بنده همینجا شماره تماس و ادرس مطب دکتر را بگذارید تا بنده تماس گرفته و حضوری خدمت اقای دکتر برسم.خدا خیرتان بدهد.

  6. با سلام خدمت شما،بنده چیزهای در خیلی کمی در مورد واکسن کرونا شنیدم که میگن تا ۱ الی۲ سال آینده همه مثل برگ میمیرن! و قطعا باید حجامت بشه! اما از چندین پزشک عمومی که رفته بودم سوالم کردن اما گفتن نه واکسن مشکلی برای کسی پیش نمیاره که بعد مردم مثل برگ بریزن فقط کسی شاید نوعی مریضی داشته باشه و من بعد تزریق واکسن به طور متوسط به بالا مرتب ادرار زیاد داشتم اما الان خیللی کمتر شده، و در کل کم خون هستم تلاسمی اما درصد خیلی کم که گفتن مشکلی نداری و پیش نمیاد و الان آیا واکسن کرونا هر نمونه ای که تزریق شده باشه واقعا مردم مثل برگ میریزن؟ چون تا حالا از هیچ کس نشنیدم و آیا اگر اینجور هست آیا راهکاری دارد؟ ممنون میشم توضیح کامل و راهنمایی کنید

  7. سلام وقت بخیر. عزیز من چندسالی هست که پاهام درد میکرد. وجوری که دیگر قادر به نشستن تو دسشویی نیستم. والان هم ورم کرده و شب ها به قدری درد میکنه که از خاب بیدارمیشم. وجوری که پاهام رو باید ذره ذره تکان بدم تا بتونم حرکت کنم. اصلا بعض وقتها پاهام قفل میشه. چندین بار متخص رفتم عکس هم گرفتم هیچ چیزی نشان نداد. ویک سری قرص دادن که تصویت کنه. و سری اخر که یک ماه پیش متخص رفتم. دارو نوشت وگفت بخور اگر خوب نشدی یک امپول هم نوشت که بعداز اتمام دارو بگیرم بزنم. ولی چند نفر گفت نزن که عوارض داره. وامپول هم نزدیک به هشصدو پنجاه تومان قیمت داره و هم نگرفتم. در اخر من قرص متادون استفاده میکنم. و یک هفته ی هست کمر درد جزئ دارم. ممنون میشم راهنمایی کنند با تشکر

    1. سلام و عرض ادب؛
      اصلاح تغذیه کنید خصوصا روغن های طبیعی مصرف کنید تا زانوها و مفاصل تان از این گرفتگی آزاد شوند. کلسیم آلی از محصولات احیا را یک قاشق مرباخوری در ظرف غذای چرب خود «آبگوشت با دنبه فراوان یا خورشت با گوشتهای چرب گوسفندی» ریخته ومیل کنید «هفته ای دو تا سه بار »
      انجیر، دمکرده پونه، آب قلم گوسفند در غذاهای روزمره و کشک محلی فراوان میل کنید.
      روغن های گرم مثل زیتون، ارده، ب111 از محصولات مورد تایید دکتر را به دفعات به موضع درد بمالید و با حوله و اتو آن را گرم کنید.
      روغن رماتیسم از داروهای احیا را با کمی پودر زنجبیل و گیاه اسطوخدوس بصورت پودر شده مخلوط و به مواضع درد بمالید و ماساژ دهید.
      از خوردن غذاهای سرد و تر و سرد و خشک جدا بپرهیزید و از غذاها با طبع گرم فراوان در غذای روزمره بگنجانید.
      استفاده از نمد و کرسی برقی مفید است.
      زنبور درمانی نزد متخصص انجام شود.
      حب سورنجان،کد 124،حب سینا،حب درد و مفاصل و کد 118 جهت شما مناسب است.

  8. سلام.وقت بخیر.من چند وقتی است در راه رفتن دچار مشکل هستم و این مشکلات ۴سال پیش از باشگاه بدنسازی شروع شد.خیلی دکتر رفتم و انواع آزمایش و ام آر آی و… هم دارم ولی متاسفانه درمان نشدم.میتونم با دکتر روازاده تماس تصویری داشته باشم.مشکل هزینه اش هم نیست
    احسان ۳۲ساله از مشهد

    1. سلام وقت بخیر
      بامدارک کامل پزشکی به مطب مراجعه شود وجهت هماهنگی با شماره66425483تماس بگیرید

  9. سلام چند ماهی در کتف راستم درد دارم موقع وزنه زدن تو باشگاه شده ام آر ای گرفتم پارگی تاندن دارم دکتر گفته باید حراحی کنید طب سنتی درمانی برای پارگی تاندون داره که عمل نکنم؟

    1. سلام و درود
      رعایت پنج اصل تغذیه دکتر روازاده (نمک دریا – اصلاح روغن – اصلاح آب – ظروف سالم – منع مصرف مواد نگهدارنده)

      از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.

      مواضع را مداوم با روغن گرم یا روغن روماتیسم چرب نمایید.

      استفاده از نمد و کرسی برقی مفید است.

      زنبور درمانی نزد متخصص انجام شود.

      عرق بومادران عصرها 1استکان میل شود..

      حب سورنجان،کد 124،حب سینا،حب درد و مفاصل و کد 118 جهت شما مناسب است.
      اطریفل غددی صبح و عصر میل شود

  10. سلام خانم موسوی عزیز ممنون از محبتتون میتونید از قطره پرپشت کننده مژه و ابرو استفاده کنید البته این هم در نظر داشته باشید که ژنتیک رو نمیشه تغییر داد این روغن ها صرفا تقویت کننده هستند

  11. سلام بر شما ماالجبن افتیمونی قبل ورزش پیاده روی منظم خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات مصفای خون سکنجبین عسلی همراه کاسنی و شاهتره

  12. باید بررسی شه شاید خارپاشنه باشه شایدم پاشنه در رفته باشه به اصلاح خارپاشنه مخلوط ماست گاوی و آرد جو را 4شب مداوم روی موضع ببندید. بادکش کمر مفید است. روزی 15 دقیقه روی قلوه سنگ بدون کفش راه بروید..

  13. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم کسانی که صرع دارن ایا با طب سنتی درمان میشن یا نه

    1. سلام وقت بخیر
      رعایت پنج اصل تغذیه دکتر روازاده (نمک دریا – اصلاح روغن – اصلاح آب – ظروف سالم – منع مصرف مواد نگهدارنده)
      به هیچ وجه غذای سرد استفاده نشود.
      شربت اعصاب (کد122) استفاده شود.
      غذای گرم و خشک استفاده شود.
      ژل رویال خالص مورد تایید استفاده شود.
      عرق بومادران عصرها 1استکان میل شود.
      عرق بید یک استکان قبل از غذا مفید است
      دم کرده اسطخدوس و افتیمون هر شب میل کنید.
      یک ربع قبل از غذا 1لیوان عرق زنیان میل شود.
      ادویه گرم در غذا استفاده شود.
      سر را به روغن اسپند آغشته کنید.
      مغز شتر را در محلول آب ، نمک دریا، سرکه طبیعی، پیاز و سیر و زردچوبه پخته و با دارچین و نان سنگک یک وعده غذایی استفاده شود.

  14. سلام خدا قوت ،میخواستم بدونم برای تنگی نفس چه راهنمایی دارید بعد غذا وموقع خواب سراغ من میاد وخوردن چای با تشکر ?

    1. سلام تشکر روزتون بخیر،
      – به بیماران آسمی توصیه می شود از خوردن آب سرد، ترشی و سرخ کردنی پرهیز کنند.
      ۲- در زمانی که مشکل ناشی از ترشحاتی است که از پشت حلق به ریه می ریزد و باعث تحریک و سرفه و خلط شود به بیماران آسمی توصیه می شود صبح و عصر با ترکیب آب جوشیده سردشده و کمی نمک دریا مجاری تنفسی فوقانی شان را شستشو کنند.
      ۳- یک قاشق مرباخوری آویشن و دو قاشق مرباخوری پرسیاوشان همراه با هفت عدد انجیر (خشک یا تازه) را در دو لیوان آب بجوشانید تا نصف شود سپس آنرا میل کنید. این کار را روزی سه بار تکرار کنید و هر بار جوشانده را تازه تهیه کنید و گرم گرم میل کنید، موقع مصرف می توانید به آن یک قاشق عسل هم اضافه نمایید.
      ۴- هر روز می توانید یکی دو بار با همین جوشانده بخور هم بدهید. در ابتدای مصرف ممکن است سرفه و خلط زیاد شود اما پس از یکی دو هفته سرفه و خلط و تنگی نفس انشاءالله برطرف می شود.
      ۵- در موارد آسم آلرژیک حتماً با مراجعه به پزشک طب سنتی درمان آلرژی نموده و حتماً حجامت آلرژیک را انجام دهید

  15. ذاتا موهای پری داشتید و اخیرا دچار مشکل شدید یا از اول موهاتون کم بوده؟ در حالت دوم شما فقط میتونید با دستوراتی، ار ریزش موها جلوگیری کنید . اونها رو نگهدارید و تقویت کنید. برای موی پرپشت باید مادر در دوران جنینی تدابیر بارداری رو انجام بده از دست شما کاری برنمیاد
    میتوانید مورد و مازو را به نسبت مساوی کوبیده و مخلوط نمایید،با مقداری آب خمیر کرده و به مدت 5ساعت به سر ببندید و بعد از آن سر را آبکشی نموده،سپس سر را با جوشانده هلیله سیاه بشویید
    . 1قاشق چایخوری حنا را با نصف استکان روغن زیتون و 1عدد زرده تخم مرغ محلی مخلوط کرده و هفته ای 1الی 2بار به کف سر و ریشه موها بمالید و به مدت 5ساعت بماند، سپس موها را بشویید
    موها را نشسته شانه کنید، استحمام را به طور نشسته انجام دهید، صورت را روزانه با آب بشویید، برای شستشوی پوست و مو از صابون قهوه ای و زیتون و لیف پشمی استفاده کنید گل سرشور را با آب ولرم مخلوط و موها را با آن شستشو دهید، اکلیل کوهی دم کرده روزی یک فنجان میل شود.
    محلول ضد ریزش مو مجموعه مفید است.
    سیر را نصف کرده روی موضع بمالید.
    دم کرده افتیمون و آب طلا خورده شود.
    گرده گل،شربت حیات و روزانه 10 عدد مویز مفید است.
    گزنه دم کرده به سر بزنید.
    دود درخت مو به سر.
    آدامس استفاده نشود.

  16. از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
    مواضع را مداوم با روغن گرم یا روغن روماتیسم چرب نمایید.
    استفاده از نمد و کرسی برقی مفید است.
    زنبور درمانی نزد متخصص انجام شود.
    حب سورنجان،کد 124،حب سینا،حب درد و مفاصل و کد 118 جهت شما مناسب است

  17. بله باید پشت گوش ها رازالو بیندازد/وبامدارک پزشکی به مطب مراجعه شود

  18. در صورت داشتن یبوست ، با اجرای تدابیر رفع یبوست به این مهم اقدام کنید .
    سردیها و ترشیها معمولا بدن را ضعیف و درد را مسلط می کنند حتما از خوردن این مواد غذایی در طول درمان پرهیز کنید .
    روغن مالی مسیر درد با روغن ب111 و کد 123 که ترکیبی از روغنهای گرم هست و از محصولات احیا هستند و یا روغن زیتون یا روغن سیاهدانه خالص چندین بار در شبانه روز .
    گرم کردن این مسیر با حوله واتوی گرم صبحها و شبها به مدت 20 دقیقه .
    دمکرده گل گاوزبان و سنبل الطیب و اسطوخدوس هر عصر یک لیوان با عسل
    به رفع درد کمک میکند .
    استفاده از حب درد مفاصل و سیاتیک از داروهای احیا هم به کنترل درد بسیار کمک می کند .
    اگر درد تا یکهفته و با تدابیر بالا بهتر نشد حتما جهت فصدخونو بیرون کردن مواد زائدی که در این مسیر باعث گرفتگی و درد شده اند به مطب مراجعه و اقدام کنید

  19. روغن بنفشه هر شب 2قطره در بینی چکانده شود.
    1لیوان عرق کاسنی و شاتره همراه با 1قاشق غذاخوری خاکشیر و کمی عسل مخلوط کرده نیم ساعت قبل از غذا میل شود.
    حجامت آلرژی 3نوبت با فاصله 1ماه انجام دهید.
    چوب چینی را دم کرده و روزی 1فنجان استفاده شود.
    استشمام دود عنبرنسارا.
    چای کوهی روزی 1فنجان استفاده شود.

  20. 40شب روغن زرد + روغن زیتون در گوش ریخته شود.
    قطره سه گانه مجموعه مفید است.
    پشت گوش رازالو بیندازید

  21. 15جلسه یک شب درمیان بادکش انجام شود و در شب های میانی موضع را با مخلوط نمک و دنبه ببندید.
    15گرم روغن بنفشه+15 گرم شکر سرخ+ 12 گرم لعاب اسفرزه را مخلوط روزی 1بار هفته ای 3بار بخورید.
    زالو روی موضع نزد متخصص مفید است.
    چند چیز تیرویید راضعیف میکند کلم ازهرنوع ان ,یکی دیگرسبزی شاهی است,یکی عدس وتره است.
    برای تقویت تیرویید کرفس اسفناج سیب به اجیل بخورید.
    روغن مالی با روغن کنجدیاسیاهدانه.
    خوردن نمک دریا مفید است .
    اطریفل غددی مفید است.
    عرق تیرویید مجموعه مفید است.

  22. از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
    از مخلوط واجبی و آب هفته ای 1بار 3 دقیقه روی بدن استفاده شود.
    معجون لبوب کبیر،لبوب صغیر،قرص امید و زعفران و داروی معجزه گرمجموعه مفید است.
    حجامت نمایید.
    آب زردک استفاده شود.
    عدم استفاده از عطرهای شیمیایی.
    جوانه گندم،کوکوی میگو،تخم مرغ عسلی + زنجبیل،تخم مرغ + روغن زیتون و کله گنجشک جوان استفاده شود.
    گردن گوسفند مفید است.
    عرق یوهمبین روزی 1فنجان مفید است.
    کله گوسفند مفید است

  23. ☢️آب کلردار مطلقاً خورده نشود (حتی جوشیده آن) و از آب چشمه یا چاه به صورت جوشیده استفاده نمایند.

    ☢️ حدود یک ماه، ناشتا آب جوشیده چشمه را به صورت ولرم میل کنند.

    ☢️ غذایی که می خورند باید سالم، لطیف و خوب پخته شده باشد و مانده نباشد.

    ☢️ از سیرابی استفاده نمایید.

    ☢️ غذای خام و پخته را با هم نخورند و بهتر است از خوردن مواد خام پرهیز نمایند.

    ☢️ بهتر است از میوه های ترش از جمله مرکبات و همچنین لیموی عمانی پرهیز نمایند.

    ☢️ اصلاً از روغنهای سوخته، فست فودها و چیپس میل نکنند.
    ☢️ یک سری از باین یماران اسهالی و یک سری یبوست دارند که حتماً باید یبوست آنها درمان شود.

    ☢️ نباید خودشان را خسته کنند و کار پر استرس و خستگی زا نباید داشته باشند چرا که علی رغم رعایت تغذیه، می تواند باعث تشدید بیماری شود.

    ☢️ باید زندگی ثابت و آرامی داشته باشند و از مسافرتهای مدام و طولانی پرهیز نمایند. تغییر آب و هوا و اقلیم آنها را اذیت می کند.

    ☢️ کد125مجموعه راحتمااستفاده کند.

  24. از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
    مواضع را مداوم با روغن گرم یا روغن روماتیسم چرب نمایید.
    استفاده از نمد و کرسی برقی مفید است.
    زنبور درمانی نزد متخصص انجام شود.
    حب سورنجان،کد 124،حب سینا،حب درد و مفاصل و کد 118 جهت شما مناسب است.

  25. 40شب روغن زرد + روغن زیتون در گوش ریخته شود.
    قطره سه گانه مجموعه مفید است.
    پشت گوش رازالو بیندازید

  26. درمان مشکلات مری و معده از قبیل (زخم مری ـ زخم معده ـ نفخ ـ آروغ ـ ترش کردن ـ ورم معده ـ ریفلاکس معده ـ هلیکوپاکتر معده ) :
    1یک لیوان عرق نعنا به همراه یک قاشق مرباخوری تخم بارهنگ داخل ظرفی ریخته پس از جوش آمدن ده دقیقه ملایم بجوشد بعد از ولرم شدن با کمی عسل شبها موقع خواب میل شود . طول درمان بسته به نوع بیماری ۴۰ الی ۱۲۰ روز میباشد. لازم به ذکر است در بیماری زخم معده میتوان برای نتیجه سریعتر از یک قاشق غذاخوری تخم بارهنگ استفاده نمود.
    توجه: این نسخه در عین سادگی بسیار عالی جواب میدهد امتحان کنید.
    توجه : برای نتیجه بهتر و سریعتر در مشکلات معده باید موارد زیر به طور جدی رعایت شود.لازم به ذکر است که بسیاری از مشکلات ناشی از عدم رعایت همین موارد است:
    الف) هیچگاه آب یخ ننوشید.(خیلی سرد)
    ب) ترک آب بین غذا (بهترین وضعیت نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا و دو ساعت بعد از آن است.)
    ج) کاهش سردیها مخصوصا شبانگاه (ماست ـ شیرـ دوغ ـ نوشابه ـ چایی )
    توجه :سعی شود سردیها با مصلحات آن مصرف شود.مثلا: ماست و دوغ با نعنا و کاکوتی ـ شیر با عسل یا خرما ـ …
    درمان اسهال
    الف) اگر اسهال معمولی باشد : همان نسخه بالا است فقط بسته به شدت آن باید که هر ۴ الی ۶ ساعت یکبار مصرف گردد تا نتیجه مطلوب بدست آید.
    ب )اگر اسهال خونی باشد :
    مقداری نبات را ذوب کرده دو الی سه قاشق غذاخوری تخم بارهنگ را داخلش ریخته بعد از یک الی دو دقیقه با آب مخلوط کرده بگذارید تا جوش بیاید پس از ده قیقه جوش خوردن ملایم از آن استفاده نمایید. هر ۶ ساعت یک استکان میل شود.
    درمان مشکلات در روده از قبیل (باد روده ـ کولیت روده ـ زخم روده ) :
    استفاده از همان نسخه عرق نعنا و بارهنگ فقط با این تفاوت که به جای عرق نعنا از یک لیوان گلاب استفاده گردد.
    توجه : اگر مشکلات روده همراه با مشکلاتی از معده باشد در نسخه بالا از نصف لیوان گلاب و نصف لیوان عرق نعنا استفاده میشود.
    شربت اکسیر معده بسیار مفید میباشد.اگرفشارخون بالایی ندارید.
    ازخوردن مواد غذایی خام.میوه خام.ترشی.مرکبات ولیموعمانی خوداری شود.

  27. آب کرفس استفاده شود.
    کوبیده زنیان + عسل روزی 1قاشق استفاده شود.
    1ساعت قبل از مقاربت 1عدد حب خاص استفاده شود.
    روغن زالو روی موضع استفاده شود
    حجامت مفید است..
    حب استقامت مجموعه بسیار مفید است

  28. دفع بلغم

    منع مصرف:
    گوشتها: انواع ماهی
    میوه ها: آلو ، آلوچه ، انارشیرین، پرتغال ، زردآلو ، شفتالو ، شلیل ، کیوی ، لیموترش ، نارنگی ، هلو ، آب فشرده انار
    صیفی جات: اقسام کدو، هندوانه ، کدو حلوائی
    سبزی ها: اسفناج ، بامیه ، خرفه ، قارچ خوراکی ، کاسنی ، کاهو ،لوبیا سبز
    لبنیات: پنیر تازه ، خامه ، دوغ ، ماست ، سرشیر، شیرپاستوریزه
    متفرقه: اسفرزه ، ماءالشعیر
    حبوبات: باقالا تازه ، نخود سبز
    مغزهای گیاهی: تخم کدو ، تخم هندوانه ، خشخاش ، به دانه

    فصدخون انجام شود(طبع فصد گرم وخشک)
    استفاده از نمد و کرسی برقی مفید است
    حب سورنجان، کد 124، حب سینا، حب درد و مفاصل و کد 118 جهت شما مناسب است.

    موارد مصرف مجاز:
    لبنیات : کره ، ماست چکیده ، شیر محلی تازه گاو (شیر گاو با درجه گرمی ملایم )شیر گوسفند با گرمی ملایم
    صیفی جات: خربزه ، خیارچنبر ، طالبی ، گرمک
    میوه ها : آناناس ، انجیر تازه و خشک ، انگور، خرما ، سیب شیرین ، قیسی ، گیلاس ، گلابی ، موز، مویز، بالنگو ، اقسام توت ، کشمش
    ریشه ها: انواع ترب ، زردک ، سیب زمینی ترشی ، شلغم ، هویج
    سبزی ها: شبدر ، تربچه ، ترب
    حبوبات: گندم ، اقسام لوبیا
    گوشتها: جگرسیاه و سفید ، پاچه ، گوشت گوسفند(بره) ، بوقلمون ، مرغ محلی ، میگو ، زبان ، چشم
    مغزهای گیاهی: بادام درختی شیرین بادام زمینی ، تخم طالبی ، تخم خربزه ، کنجد
    متفرقه: شیره انگور ، روغن کنجد ، روغن بادام تلخ ، ارده ، سمنو ، خاکشیر ، مغزگوسفند

  29. درمان مشکلات مری و معده از قبیل (زخم مری ـ زخم معده ـ نفخ ـ آروغ ـ ترش کردن ـ ورم معده ـ ریفلاکس معده ـ هلیکوپاکتر معده ) :
    1یک لیوان عرق نعنا به همراه یک قاشق مرباخوری تخم بارهنگ داخل ظرفی ریخته پس از جوش آمدن ده دقیقه ملایم بجوشد بعد از ولرم شدن با کمی عسل شبها موقع خواب میل شود . طول درمان بسته به نوع بیماری ۴۰ الی ۱۲۰ روز میباشد. لازم به ذکر است در بیماری زخم معده میتوان برای نتیجه سریعتر از یک قاشق غذاخوری تخم بارهنگ استفاده نمود.
    توجه: این نسخه در عین سادگی بسیار عالی جواب میدهد امتحان کنید.
    توجه : برای نتیجه بهتر و سریعتر در مشکلات معده باید موارد زیر به طور جدی رعایت شود.لازم به ذکر است که بسیاری از مشکلات ناشی از عدم رعایت همین موارد است:
    الف) هیچگاه آب یخ ننوشید.(خیلی سرد)
    ب) ترک آب بین غذا (بهترین وضعیت نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا و دو ساعت بعد از آن است.)
    ج) کاهش سردیها مخصوصا شبانگاه (ماست ـ شیرـ دوغ ـ نوشابه ـ چایی )
    توجه :سعی شود سردیها با مصلحات آن مصرف شود.مثلا: ماست و دوغ با نعنا و کاکوتی ـ شیر با عسل یا خرما ـ …
    درمان اسهال
    الف) اگر اسهال معمولی باشد : همان نسخه بالا است فقط بسته به شدت آن باید که هر ۴ الی ۶ ساعت یکبار مصرف گردد تا نتیجه مطلوب بدست آید.
    ب )اگر اسهال خونی باشد :
    مقداری نبات را ذوب کرده دو الی سه قاشق غذاخوری تخم بارهنگ را داخلش ریخته بعد از یک الی دو دقیقه با آب مخلوط کرده بگذارید تا جوش بیاید پس از ده قیقه جوش خوردن ملایم از آن استفاده نمایید. هر ۶ ساعت یک استکان میل شود.
    درمان مشکلات در روده از قبیل (باد روده ـ کولیت روده ـ زخم روده ) :
    استفاده از همان نسخه عرق نعنا و بارهنگ فقط با این تفاوت که به جای عرق نعنا از یک لیوان گلاب استفاده گردد.
    توجه : اگر مشکلات روده همراه با مشکلاتی از معده باشد در نسخه بالا از نصف لیوان گلاب و نصف لیوان عرق نعنا استفاده میشود.
    شربت اکسیر معده بسیار مفید میباشد.اگرفشارخون بالایی ندارید.
    ازخوردن مواد غذایی خام.میوه خام.ترشی.مرکبات ولیموعمانی خوداری شود.

  30. .تعداد30 حبه سیر پوست گرفته را با 5 عدد لیمو ترش تازه همراه با پوست که چند برش خورده باشد و نیم لیتر اب جعفری را در مخلوط کن ریخته و خمیر کنید سپس آنرا همراه با یک لیتر آب با شعله بسیار کم به جوش رسانده و خاموش نمایید تا سرد شود سپس ترکیب حاصله را صاف نموده و در یخچال نگه داری شود و صبح ها ناشتا به میزان یک استکان یا50سی سی میل نمایید.
    نمک دریا استفاده شود.
    بعد از غذا آبغوره و آبلیموی طبیعی میل نمایید.
    حب فشار مجموعه و حجامت مفید است.
    مصرف آب چغندر مفید است.
    عرق فشار خون مجموعه مفید است.

  31. استشمام انفیه انجام شود سپس اخلاط با عطسه خارج شود.
    قطره نازیل و قطره بنفشه مفید است.
    صبح جوش شیرین و نمک دریا استنشاق شود.
    زالو لثه مفید است.
    حب نزله مفید است.
    اگر مشکل سوزش و رفلاکس معده ندارید 1 نوبت 1 قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه بخورید و مانع عطسه نشوید تا عفونت سر خارج شود.
    1واحد سرکه انگور طبیعی + 3واحد آب شب قبل از خواب قرقره شود.

  32. اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید.
    از لباس زیر نخی استفاده شود.
    از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود
    گرد جاذب +حب فیبرم +میوم+حب توده+ حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.)
    عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
    1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
    روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است

  33. حب و شربت هپاتیت،حب کبد،سماق و آش سماق،شربت سکنجبین و حجامت مفید است.
    ترکیب کاسنی وشاهتره صبح وعصر_سکنجبین عسلی شربت نموده هرشب یه ساعت قبل خواب
    _حجامت عام دومرحله هرماه یکبار
    _چای خارمریم روزی یک استکان.
    _مصرف سماق واش سماق.
    _شربت مصفای خون دکتر.
    _مصرف روغن زیتون یاارده کنجد
    _مصرف گوشت وفراورده های گوشتی به حداقل برسد.
    حجم غذاکم شود.ودرصورت امکان ناهار حذف شود.
    کد99 مجموعه مفید است.
    عرق مصفای کبد مجموعه استفاده شود.

  34. سلام و درود
    به را در فر پخته بعد از غذا مصرف شود.
    مصرف انار و برگ نعناع مفید است.
    مصرف غذاهای روزانه در وعده های بیشتر و با حجم کم.
    پرهیز از غذاهای چرب،سرخ کرده و پر ادویه.
    پرهیز از بوهای شدید و تحریک کننده.
    مالیدن دائم دست و پا.
    پیاده روی آهسته.
    مصرف شربت ضد تهوع بارداری نیز مفید است.
    آب سیرابی مفید است.
    گلپر در آب جوش ریخته و بخورید.
    یکی از بهترین داروه برای رفع تهوع و استفراغ دوران بارداری، مصرف آب عسل است. مقدار دلخواهی عسل را در آب حل کنید (حداقل یک قاشق غذاخوری در یک لیوان آب). سپس مقداری آب لیمو ترش تازه (و نه آبلیمو) به آن اضافه کنید و پس از خنک شدن آن در یخچال (و نه خنک کردن آن با یخ)، این نوشیدنی بسیار گوارا و لذیذ را به آرامی و جرعه جرعه میل نمایید. (روزی دو تا سه لیوان).در صورت شدت تهوع، به اندازه نوک قاشق چای خوری زنجبیل کوبیده را به هر لیوان آب عسل اضافه کنید.

    1. سلام و عرض ادب
      ارسال از طریق باربری بین یک تا دو هفته زمانبر هست اما برای پیگیری دقیق بارتون میتونید شنبه با دفتر پشتیبانی در تماس باشید

  35. 15جلسه یک شب درمیان بادکش انجام شود و در شب های میانی موضع را با مخلوط نمک و دنبه ببندید.
    15گرم روغن بنفشه+15 گرم شکر سرخ+ 12 گرم لعاب اسفرزه را مخلوط روزی 1بار هفته ای 3بار بخورید.
    زالو روی موضع نزد متخصص مفید است.
    چند چیز تیرویید راضعیف میکند کلم ازهرنوع ان ,یکی دیگرسبزی شاهی است,یکی عدس وتره است.
    برای تقویت تیرویید کرفس اسفناج سیب به اجیل بخورید.
    روغن مالی با روغن کنجدیاسیاهدانه.
    خوردن نمک دریا مفید است .
    اطریفل غددی مفید است.
    عرق تیرویید مجموعه مفید است.

  36. از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
    سر را با روغن شونیز گرم نمایید.
    افتیمون+اسطخودوس دم کرده،کندر،کد 118،دم کرده گل گاوزبان + بابونه،کنجد + خشخاش استفاده شود.
    مصرف مرغ ماشینی و یخ در آب و ترشیجات ممنوع است.
    شربت حیات و گرده گل،حب تقویت حافظه و عسل فراوان استفاده شود.

  37. سلام میشه سوال منو جواب بدین پسرم حدود یک سال هست وقتی فعالیت بدنی می‌کنه بدنش گرم میشه شروع به خارش می‌کنه باید باآب یا باد خودشو خنک کنه تا ازخارش بیفته آزمایش غذایی و آزمایش کل هم داده بی‌نتیجه بوده

    1. سلام بر شما
      از مصرف مواد غذایی با طبع گرم ،ادویه جات،کاکائو و سس مایونز پرهیز شود.
      ماءالجبن،سماق و آش سماق،عرق کاسنی و شاتره استفاده شود.
      هفته ای 3بار 30 دقیقه بدن را با لعاب اسفرزه ماسک نمایید.
      اصول تغذیه سالم رعایت شود.
      حب کهیر مجموعه مفید است.
      کد 99 مجموعه مفید است
      گل سرشور مفید است.

  38. از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
    از مخلوط واجبی و آب هفته ای 1بار 3 دقیقه روی بدن استفاده شود.
    معجون لبوب کبیر،لبوب صغیر،قرص امید و زعفران و داروی معجزه گرمجموعه مفید است.
    حجامت نمایید.
    آب زردک استفاده شود.
    عدم استفاده از عطرهای شیمیایی.
    جوانه گندم،کوکوی میگو،تخم مرغ عسلی + زنجبیل،تخم مرغ + روغن زیتون و کله گنجشک جوان استفاده شود.
    گردن گوسفند مفید است.
    عرق یوهمبین روزی 1فنجان مفید است.
    کله گوسفند مفید است

  39. خارشتر،حب بواسیر،ضماد بواسیر،آبزن تره،شستشوی بواسیر گاهی با ادرار،منع گرمی ها صفرا ها.
    خارشتر: 50گرم خارشتر را با 3لیوان آب جوشانده تا 1لیوان شود صبح ناشتا میل شود.
    آبزن تره و آب: 100گرم تره در آب جوشانده صاف کرده هفته ای 2مرتبه داخل آن بنشینید.
    از خوردن مواد غذایی گرم خودداری شود.
    گاهی بواسیر را با ادرار خود بشویید.
    ضماد و حب بواسیر و معجون بواسیر طبق دستور تهیه از مرکز مربوط.
    7شب با سرنگ 5 سی سی عسل در مقعد تزریق شود.
    سعدکوفی را آسیاب کرده و موضع را مداوم با آن شستشو دهید روی دست بریزید و به موضع بمالید.
    قرص خون داروی امام رضا مفید است.
    زنیان و مغز گردو را مخلوط کرده صبح و شب بخورید.

  40. روغن مالی شکم نوزاد روزی 1بار
    دختر با روغن بنفشه و روغن بادام.
    پسر با روغن گاو و پیه تازه
    استفاده از کد 125 مجموعه مادر و نوزاد.
    مادر از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز کنند.
    شربت عسل،کنجد کوبیده + عسل،حلوا ارده عسلی مادر صبح ناشتا بخورد.
    نفخ یا دل پیچه نوزادان از مشکلاتی است که باعث ناراحتی های زیادی در خانواده می شود.
    در این رابطه نکات ذیل قابل ذکر است:
    این مشکل دوره خاصی دارد که طول آن در کودکان مختلف، متفاوت است و پس از طی این دوره معمولاً مساله خود به خود حل می شود. برخی کودکان، چهل روزه و بعضی دیگر سه چهار ماهه این مشکل را از سر می گذرانند.
    از راه حل های رایج و تا حدّی موثّر که معمولاً در مراکز بهداشتی درمانی به مادران آموزش داده می شود این است که پس از شیر دادن کودک، وی را در آغوش گرفته آرام با کف دست ضرباتی را به پشت او وارد کنند تا آروغ بزند.
    در این دوره مادر باید از مصرف غذاهای نفّاخ به شدت پرهیز کند(حبوبات، سیر، پیاز و …). همچنین بهتر است در سبد غذایی خود از غذاها یا داروهایی که نفخ را کم می کنند هم استفاده کند. مصرف آویشن یا زیره سبز(در اشکال مختلف آنها به صورت دم کرده، جوشانده، عرقیات، یا در غذاها) یک راه حل ساده است که هم شیر مادر را زیاد می کنند و هم نفخ او را کم.
    از روشهای مفید دیگر این است که شکم کودک را روزی یک بار با روغن زیتون تصفیه نشده به آرامی ماساژ دهید تا روغن به خورد پوست کودک برود. ماساژ ناف او با روغن کرچک هم راه مناسبی است.
    گرم کردن موضعی مثل گذاشتن حوله یا پارچه گرم روی شکم نوزاد نیز روش موثّری در کاهش نفخ و دل پیچه کودک است.
    ترنجبین یک داروی آزموده شده است. روزی یکی دو بار و هر بار نصف قاشق چایخوری ترنجبین را در نصف استکان آب جوش حل کرده صاف کنید و به تدریج به نوزاد بخورانید. ترنجبین نیاز به شیرین کردن ندارد و خودش به اندازه کافی شیرین هست.
    برای افزایش اثر این نسخه می توانید ترنجبین را به جای آب، در عرق شیرین بیان یا بابونه حل کنید. اگر مشکل بی خوای کودک شدید است افزودن چند قاشق غذاخوری گلاب به این ترکیب هم خیلی خوب است.
    توصیه اکید می کنم که با مصرف داروهای آرامبخش و ضدّ نفخ شیمیایی( که از اتّفاق، اکثرا اثربخشی مناسبی نیز ندارند) به کودک دلبند خود خیانت نکنید و مطمین باشید که با به کار بستن دستورات ساده فوق، به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

  41. اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید.
    از لباس زیر نخی استفاده شود.
    از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود
    +حب توده+ حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.)
    عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
    1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
    روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است

  42. اگر زخم باز است وترشح دارد مرتب با جوش شیرین وآب شستشو داده وبا عسل پانسمان کنید/

  43. اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید.
    از لباس زیر نخی استفاده شود.
    از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود
    حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.)
    عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
    1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
    روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است

  44. اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید.
    از مصرف مواد غذایی صنعتی و کارخانه ای پرهیز شود.
    حب توده مجموعه استفاده شود.
    7شب هرشب 1 قاشق عسل برروی گاز استریل قرار داده و شب تا صبح بر دهانه رحم بگذارید.
    عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید
    دوای پاکسازی دوشیزگان انجام شود.

  45. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید

    برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است

    از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.

    مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  46. در صورت داشتن یبوست ، با اجرای تدابیر رفع یبوست به این مهم اقدام کنید .
    سردیها و ترشیها معمولا بدن را ضعیف و درد را مسلط می کنند حتما از خوردن این مواد غذایی در طول درمان پرهیز کنید .
    روغن مالی مسیر درد با روغن ب111 و کد 123 که ترکیبی از روغنهای گرم هست و از محصولات احیا هستند و یا روغن زیتون یا روغن سیاهدانه خالص چندین بار در شبانه روز .
    گرم کردن این مسیر با حوله واتوی گرم صبحها و شبها به مدت 20 دقیقه .
    دمکرده گل گاوزبان و سنبل الطیب و اسطوخدوس هر عصر یک لیوان با عسل
    به رفع درد کمک میکند .
    استفاده از حب درد مفاصل و سیاتیک از داروهای احیا هم به کنترل درد بسیار کمک می کند .
    اگر درد تا یکهفته و با تدابیر بالا بهتر نشد حتما جهت فصدخونو بیرون کردن مواد زائدی که در این مسیر باعث گرفتگی و درد شده اند به مطب مراجعه و اقدام کنید .

  47. 40شب روغن زرد + روغن زیتون در گوش ریخته شود.
    قطره سه گانه مجموعه مفید است.
    پشت گوش رازالو بیندازید

  48. اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید.
    از مصرف مواد غذایی صنعتی و کارخانه ای پرهیز شود.
    حب توده مجموعه استفاده شود.
    7شب هرشب 1 قاشق عسل برروی گاز استریل قرار داده و شب تا صبح بر دهانه رحم بگذارید.
    عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید
    دوای پاکسازی دوشیزگان انجام شود.

  49. از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
    مواضع را مداوم با روغن گرم یا روغن روماتیسم چرب نمایید.
    استفاده از نمد و کرسی برقی مفید است.
    حب سورنجان،کد 124،حب سینا،حب درد و مفاصل و کد 118 جهت شما مناسب است.

  50. ☢️آب کلردار مطلقاً خورده نشود (حتی جوشیده آن) و از آب چشمه یا چاه به صورت جوشیده استفاده نمایند.

    ☢️ حدود یک ماه، ناشتا آب جوشیده چشمه را به صورت ولرم میل کنند.

    ☢️ غذایی که می خورند باید سالم، لطیف و خوب پخته شده باشد و مانده نباشد.

    ☢️ از سیرابی استفاده نمایید.

    ☢️ غذای خام و پخته را با هم نخورند و بهتر است از خوردن مواد خام پرهیز نمایند.

    ☢️ بهتر است از میوه های ترش از جمله مرکبات و همچنین لیموی عمانی پرهیز نمایند.

    ☢️ اصلاً از روغنهای سوخته، فست فودها و چیپس میل نکنند.
    ☢️ یک سری از باین یماران اسهالی و یک سری یبوست دارند که حتماً باید یبوست آنها درمان شود.

    ☢️ نباید خودشان را خسته کنند و کار پر استرس و خستگی زا نباید داشته باشند چرا که علی رغم رعایت تغذیه، می تواند باعث تشدید بیماری شود.

    ☢️ باید زندگی ثابت و آرامی داشته باشند و از مسافرتهای مدام و طولانی پرهیز نمایند. تغییر آب و هوا و اقلیم آنها را اذیت می کند.

    ☢️ کد125مجموعه راحتمااستفاده کند.

  51. استشمام انفیه انجام شود سپس اخلاط با عطسه خارج شود.
    قطره نازیل و قطره بنفشه مفید است.
    صبح جوش شیرین و نمک دریا استنشاق شود.
    زالو لثه مفید است.
    حب نزله مفید است.
    اگر مشکل سوزش و رفلاکس معده ندارید 1 نوبت 1 قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه بخورید و مانع عطسه نشوید تا عفونت سر خارج شود.
    1واحد سرکه انگور طبیعی + 3واحد آب شب قبل از خواب قرقره شود.

  52. حب و شربت هپاتیت استفاده شود.
    روی موضع مخلوط شیر و دنبه قرار داده شود.
    حب داءالصدف مجموعه مفید است.
    از مصرف مواد غذایی با طبع گرم پرهیز شود.
    ماءالجبن،سماق و آش سماق،شربت سکنجبین،عرق کاسنی و شاتره استفاده شود.
    اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید.
    روی موضع را هفته ای 3بار 30 دقیقه با مخلوط شیر و دنبه ببندید
    پوست داخلی موز را روی موضع بمالید.

  53. دفع صفرا

    منع مصرف:
    لبنیات: پنیرکهنه
    صیفی جات: بادمجان ، فلفل سبز
    میوه ها: انبه ، به ، زیتون ، نارگیل
    ریشه ها: چغندر، پیاز، سیر، کلم قمری ، موسیر
    حبوبات: جودوسر(چاودانه) ، لپه ، نخود ، برنج کته ای
    سبزی ها: برگ چغندر، پونه ، نعناع ، پیازچه ، ترخون ، مرزه ، تره نیزک(شاهی) ، جعفری ، رازیانه ، ریحان ، شاتره ، شنبلیله ، شوید ، کرفس ، اقسام کلم تابستانی ، گزنه ، مارچوبه ، تره ، تره فرنگی
    گوشتها: آهو ، اردک ، بلدرچین ، گنجشک ، شترمرغ ، شتر، کبوتر، خروس ، کباب ، دل
    مغزهای گیاهی: بادام هندی ، بادام درختی تلخ ، بادام کوهی ، پسته کوهی ، پسته ، چلغوز، فندق ، گردو
    ادویه ها: اسپند ، آویشن ، خردل ، دارچین ، انیسون ، زرد چوبه ، زعفران ، زنجبیل ، زنیان ، زیره ، سیاهدانه ، فلفل ، کاکائو ، گلپر، وانیل ، هل ، نمک
    متفرقه: روغن زیتون ، شیره خرما ، عسل ، شکرسرخ یا سفید ، عرق بهارنارنج ، شیرشتر

    از مصرف مواد غذایی با طبع گرم ، ادویه جات ، کاکائو و سس مایونز پرهیز شود.
    ماءالجبن، سماق و آش سماق ، عرق کاسنی و شاتره استفاده شود.
    حجامت انجام شود

    موارد مصرف مجاز:
    گوشتها: انواع ماهی
    میوه ها: آلو ، آلوچه ، انارشیرین، پرتغال ، زردآلو ، شفتالو ، شلیل ، کیوی ، لیموترش ، نارنگی ، هلو ، آب فشرده انار
    صیفی جات: اقسام کدو، هندوانه ، کدو حلوائی
    سبزی ها: اسفناج ، بامیه ، خرفه ، قارچ خوراکی ، کاسنی ، کاهو ،لوبیا سبز
    لبنیات: پنیر تازه ، خامه ، دوغ ، ماست ، سرشیر، شیرپاستوریزه
    متفرقه: اسفرزه ، ماءالشعیر
    حبوبات: باقالا تازه ، نخود سبز
    مغزهای گیاهی: تخم کدو ، تخم هندوانه ، خشخاش ، به دانه

  54. 40شب روغن زرد + روغن زیتون در گوش ریخته شود.
    قطره سه گانه مجموعه مفید است.
    پشت گوش رازالو بیندازید

  55. روغن مالی شکم نوزاد روزی 1بار
    دختر با روغن بنفشه و روغن بادام.
    پسر با روغن گاو و پیه تازه
    استفاده از کد 125 مجموعه مادر و نوزاد.
    مادر از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز کنند.
    شربت عسل،کنجد کوبیده + عسل،حلوا ارده عسلی مادر صبح ناشتا بخورد.
    کولیک نوزادی در ۵-۲۵٪ از نوزادان رخ می‌دهد.
    نفخ یا دل پیچه نوزادان از مشکلاتی است که باعث ناراحتی های زیادی در خانواده می شود.
    در این رابطه نکات ذیل قابل ذکر است:
    این مشکل دوره خاصی دارد که طول آن در کودکان مختلف، متفاوت است و پس از طی این دوره معمولاً مساله خود به خود حل می شود. برخی کودکان، چهل روزه و بعضی دیگر سه چهار ماهه این مشکل را از سر می گذرانند.
    از راه حل های رایج و تا حدّی موثّر که معمولاً در مراکز بهداشتی درمانی به مادران آموزش داده می شود این است که پس از شیر دادن کودک، وی را در آغوش گرفته آرام با کف دست ضرباتی را به پشت او وارد کنند تا آروغ بزند.
    در این دوره مادر باید از مصرف غذاهای نفّاخ به شدت پرهیز کند(حبوبات، سیر، پیاز و …). همچنین بهتر است در سبد غذایی خود از غذاها یا داروهایی که نفخ را کم می کنند هم استفاده کند. مصرف آویشن یا زیره سبز(در اشکال مختلف آنها به صورت دم کرده، جوشانده، عرقیات، یا در غذاها) یک راه حل ساده است که هم شیر مادر را زیاد می کنند و هم نفخ او را کم.
    از روشهای مفید دیگر این است که شکم کودک را روزی یک بار با روغن زیتون تصفیه نشده به آرامی ماساژ دهید تا روغن به خورد پوست کودک برود. ماساژ ناف او با روغن کرچک هم راه مناسبی است.
    گرم کردن موضعی مثل گذاشتن حوله یا پارچه گرم روی شکم نوزاد نیز روش موثّری در کاهش نفخ و دل پیچه کودک است.
    ترنجبین یک داروی آزموده شده است. روزی یکی دو بار و هر بار نصف قاشق چایخوری ترنجبین را در نصف استکان آب جوش حل کرده صاف کنید و به تدریج به نوزاد بخورانید. ترنجبین نیاز به شیرین کردن ندارد و خودش به اندازه کافی شیرین هست.
    برای افزایش اثر این نسخه می توانید ترنجبین را به جای آب، در عرق شیرین بیان یا بابونه حل کنید. اگر مشکل بی خوای کودک شدید است افزودن چند قاشق غذاخوری گلاب به این ترکیب هم خیلی خوب است.
    توصیه اکید می کنم که با مصرف داروهای آرامبخش و ضدّ نفخ شیمیایی( که از اتّفاق، اکثرا اثربخشی مناسبی نیز ندارند) به کودک دلبند خود خیانت نکنید و مطمین باشید که با به کار بستن دستورات ساده فوق، به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

  56. سرکه انگبین شبها قبل از خواب یک لیوان بخورید.
    سر را با مخلوط آب و سرکه انگور طبیعی هفته ای 3بار شستشو دهید.
    حجامت عام یک الی دومرحله ماهی یکبار.
    شستن سر با جوشانده گل ختمی مفید است.
    از شامپوهای شیمیایی استفاده نشود.
    گل سرشور مفید است.

  57. اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید.
    از مصرف مواد غذایی با طبع گرم و ادویه جات ،کاکائو و سس مایونز ممنوع است.
    حجامت،سماق و آش سماق،عرق کاسنی و شاتره و ماءالجبن مفید است.
    زاج را آسیاب کرده و هفته ای 3بار 5 دقیقه روی موضع قرار دهید.

  58. حتما و فقط از روغن سالم و ارگانیک استفاده کنید
    از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
    مواضع را مداوم با روغن گرم یا روغن روماتیسم چرب نمایید.
    استفاده از نمد و کرسی برقی مفید است.
    زنبور درمانی نزد متخصص انجام شود.
    حب سورنجان،کد 124،حب سینا،حب درد و مفاصل و کد 118 جهت شما مناسب است.

  59. اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید.
    از مصرف مواد غذایی با طبع گرم،کاکائو و سس مایونز پرهیز شود.
    حب کبد،منضج و مسهل سودا،عرق کاسنی و شاتره و ماءالجبن مفید است.
    موضع را با مخلوط عسل و دارچین هفته ای 3بار 20 دقیقه ماسک کنید.
    حجامت مفید است.
    عرق بنفشه قبل از هر وعده غذا 5/1 استکان استفاده شود.
    شیره انگور + نمک روی موضع بمالید.
    کد99 مجموعه مفید است.
    کرم زالو حلزون مفید است

  60. اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید.
    از مصرف مواد غذایی با طیع گرم،کاکائو و سس مایونز پرهیز شود.
    حب کبد،منضج و مسهل سودا،عرق کاسنی و شاتره و ماءالجبن مفید است
    حجامت مفید است.
    دنبه را در آبگوشت پخته جدا کنید بخورید 20 دقیقه بعد محتویات معده را خارج نمایید.
    خورشت گوسفندی با روغن سالم استفاده شود.
    3هفته پی در پی حجامت پشت گوش مفید است.
    کرم زالو حلزون مجموعه مفید است.
    ضماد نور و زیبایی مجموعه مفید است

  61. با سلام و عرض ادب
    من در کیسه صفر سنگ 8 میلی دارم میخواستم ببینم میتوانم با طب سنتی این سنگ را دفع کنم

  62. سلام خدا قوت ضمن تشکر از شما لطفا راهنمایی بفرمائید بیماری ای ال اس با طب سنتی قابل درمان هست

  63. سلام وقت بخیر درمان تشکیل نشدن قلب جنین و جلوگیری از سقط رو از استاد روا زاده میخواستم لطف میکنید اگه پاسخ بدید ممنون

  64. سلام .خسته نباشید برای رفع لک های پوستی میخواستم راهنماییم کنید بعد ازمصرف کرم های دستساز ورفتن زیر آفتاب بوجود اومده خیلی داروها امتحان کردم حتی زیرنظر دکترطب سنتی چن سال بودم زالو درمانی طب سوزنی وپاکسازی کبد ازطریق پا بادستگاه روانجام دادم جواب نگرفتم لطفا اگه راهی هست راهنمایی کنید

    1. درود
      اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید. از مصرف مواد غذایی با طیع گرم،کاکائو و سس مایونز پرهیز شود.
      حب کبد،منضج و مسهل سودا،عرق کاسنی و شاتره و ماءالجبن مفید است حجامت مفید است.
      دنبه را در آبگوشت پخته جدا کنید بخورید 20 دقیقه بعد محتویات معده را خارج نمایید.
      خورشت گوسفندی با روغن سالم استفاده شود.
      3هفته پی در پی حجامت پشت گوش مفید است. کرم زالو حلزون مجموعه مفید است. ضماد نور و زیبایی مجموعه مفید است

  65. توصیه های مسخره چیه که به ایشان گفتید خجالت بکشید مویشان را کوتاه کنند شپش از بین می رود مالیدن عسل و سرکه هیچ تاثیری بر شپش ندارد خدا شما را به راه راست هدایت کند

  66. باسلام من خانمی 43ساله هستم توی رحمم قبلا کیست داشتم خوب شدالان دوباره رفتم آزمایش خون دادم مشکوک به کیست یافیبرم هست نبردم دکتر نشون بدم از دکتر شیمیایی حراس دارم .ولی خودم یک چیزی شبیه کیست احساس میکنم تورحمم هست اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. سلام و درود
      اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید.
      از لباس زیر نخی استفاده شود.
      از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود
      حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.)
      عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
      1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
      روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است

  67. باسلام من کلینیک دکتر روازاده ۲ روز پیش ویزیت شدم بخاطر هپاتیت خودایمنی و روماتیسم مفصلی…….چند تا سوال دارم ، بمن گفتند لبنیات پاستوریزه و پنیر و شیر و دوغ و ….. نخورم . برای صبحانه باید چه چیزی بخورم ؟ گفتند در طول روز عسل فراوان بخورم ولی عسل میخورم بخاطر کبدم کهیر میزنم و فشار خونم میره بالا ….چیکار کنم؟ گفتند مواد سودا زا و بلغم زا نخورم ….. بیشتر میوه ها در این دسته قرار می‌گیرند ، با خوردن خربزه و طالبی هم کهیر میزنم و اذیت میشم ، چیکار کنم ؟ گفته شده روغن سیاهدانه هر شب کف سر بزنم ، باید موهام بتراشم ؟ اگه در حالت معمولی استفاده کنم فقط موهام چرب میشه نه کف سرم

      1. سلام وقتتون بخیر
        درکنار مابقی دستورات تاثیرگزار است/۱- سرکه را به سر و موها بمالید .نصف شامپو را خالی کنید وبه جای آن سرکه خانگی بریزید درب شامپو رابسته خوب مخلوط کرده و با آن موها را بشویید و چند دقیقه روی سر بماند .
        ۲- روغن بادام تلخ را به سر بزنید دوساعت بعد حمام بروید.
        ۳- صبرزرد همان آلوورا هست به سرتان بزنید .
        4یک قاشق غذاخوری واجبی را در 4لیوان آب حل کرده به صورت رقیق 1دقیقه روی سر قرار دهید.
        5سرراباشانه چوبی شانه کنید.
        ملافه ها را با آب گرم شسته و بعد اتو کنید درز آن ها را هم اتو بکشید وحوله ها هم با آب گرم شسته آفتابی کنید .
        هر فردی که مبتلا به شپش سر شده، شب، هنگام خواب، عسل طبیعی را روی سر، محلی که شپش دارد، بریزد.
        عسل با گرمای سر گرم می شود و به کف سر می نشیند.
        اگر کل موها را به عسل آغشته کرده و بخوابد، این حیوان درون عسل خفه می شود.با این روش موها هم تقویت می شود.
        برای ریشه کن شدن شپش، این کار را به فاصله چند روز یک بار، ۲ الی ۳ مرتبه انجام دهید، چون تخم آن جلا به لای این موها می ماند و ممکن است دوباره تبدیل به شپش شود و با تکرار این روش، نابود می شود

    1. برای کلیه سنگ ساز:
      1حجامت عام 2شال پشمی مرتب یه کمر ببندید. 3نمک دریا فراوان میل شود 4آویشن دم کرده+نمک مخلوط روزانه میل شود 5کد 120وپودر ضد سنگ وکد 118 وداروی خوراکی مجموعه بسیار مفید است 6شربت سکنجبین عسلی روزانه میل شود 7پودر شده پوسته سنگدان مرغ بسیار مفید است

  68. سلام خسته نباشید، من یه کیست، ( گانگیلیون) روی مچ دستم دارم،چه درمان خانگی برای از بین بردن این کیست وجود داره،درضمن این کیست خیلی سفت و سخت شده،نمیخوام با جراحی خارجش کنم،چون قابل برگشته،خییییلی ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. درود روغن ب111روی موضع بمالید وباسکه ببندید3روز/زمان جراحی باید کیسه خارج شود تابازگشت نداشته باشد

  69. سلام من مشکل تنبلی تخمدان pco شدید هستم وبه طوریکه با دارو پریود میشدم ولی عمل کوتر تخمدان انجام دادم بازم باید دارواستفاده می کردم

    1. سلام و درود
      اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید.
      از لباس زیر نخی استفاده شود.
      از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود
      حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.)
      عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
      1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
      روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است

  70. سلام خانمی ۳۵ساله هستم۴ساله درگیرزخم دهانه رحم هستم وسوزش داخلی خیلی شدیددارم چیکارکنم لطفاراهنمایی کنید

    1. سلام و درود
      اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید.
      از لباس زیر نخی استفاده شود.
      از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود
      حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.)
      عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
      1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
      روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است

    1. سلام و عرض ادب این گیاه خودش به تنهایی یک دمنوش یا بهتره بگیم یک چای سالم هست و احتیاجی نیست با چیزی ترکیبش کنید

  71. سلام شماهمیشه جواب میدادین چی خوبه چی بخورم چی نخوریم.جواب بدین توراخدا.چی خوبه برای تب ومالت وعلائمش راخدمتتون عرض کردم.دیگه .شماتوهمین سایت هم میگفتین چیهابخوریم چی هانخوریم.خواهش میکنم

    1. سلام متاسفانه دیگه امکان پاسخ دهی توسط کارشناس مون در سایت امکان پذیر نیست و فقط از طریق گروه های تلگرام و ایتا این امکان وجود داره

  72. باسلام ببخشیدببخشیدپسرعمویم.سرطان خون داره.پلاکت خونش پایین اومده الان هم شیمی درمانی میکنه.بیست وهشت ساله هست .میشه راهنمایی کنیدممنون میشم..چیزی براش تجویزمیکنید.

    1. سلام و عرض ادب؛ لطفا سوال خود را در گروه پرسش و پاسخ عطارخونه در تلگرام یا ایتا مطرح کنید تا توسط کارشناس طب سنتی عطارخونه به سوال شما پاسخ داده شود

  73. باسلام خسته نباشید.من زن باسن بیست وهفت ساله بادوتابچه دارم.روبچه ی دومم سزارین شدم.توحاملگی مادرشوهرم ازدست دادم.مادربزرگم راازدست دادم.پشت سرهم ناراحتی استرس میامد.بعدحاملگی هم دلهره.همش گریه میکردم.انگارداشتم خفه میشدم.توخونه وانمیستادم.رفتم زردی ام رازدم ودعا گرفتم کمی خوب شدم.ولی واسواسی فکرمنودرگیرکرده.همش احساس میکنم یکی ازعزیزانم راازدست میدهم.باکوچکترین شوک فکروخیال ازدست دادن کسی میادسرم.توراخداراهنمایی ام کنید.آیامیشه بگوییدازچی هست .آیادرمانی دارین .یه داوریی برام تجویز.کنید.که من مغزهم آروم این واسواسی لعنتی راازیادم بره.کارم شده نگرانی گریه .خواهش راهنمایی ام کنید.باسپاس .

    1. سلام و عرض ادب؛ لطفا سوال خود را در گروه پرسش و پاسخ عطارخونه در تلگرام یا ایتا مطرح کنید تا توسط کارشناس طب سنتی عطارخونه به سوال شما پاسخ داده شود

  74. باسلام خدمت استاد.عزیز.برادری ۳۰ساله باگروه خونی a + دارم چندماه پیش تب مالت داشت.قرص آنتوبیوتیک وآمپول جنتاماسیون .مصرف میکرد.الان تب مالتش یکم خوب شده .گاه موقعه ای بیحال وخسته.بدن دردوهمش میخوابه.بعدکف پاهاشووبدن رامی خارونه.خارش داره..غذاهای چرب نمیتونه بخوره .بعضی موقع هاحالت تهوع داره.سرفه هم زیاد میکنه…آیا میتونه ازتب مالت باشه.خیلی براش نگرانم.اگرمیتونی راهنمایی ام کنید.ممنون میشم.

    1. سلام و عرض ادب؛ لطفا سوال خود را در گروه پرسش و پاسخ عطارخونه در تلگرام یا ایتا مطرح کنید تا توسط کارشناس طب سنتی عطارخونه به سوال شما پاسخ داده شود

  75. باسلام ببخشید من هرگاه یه سرفه همراه بادمیاددرحدخفه شدن رخ میده.خیلی وقته اینجوری شدم.نه گلودرددارم.نه سوزش.فقط.سرفه ایجادمیشه توگلوم.همیشه.نیست ولی بعض شبها تکرارمیشه.میشه راهنمایی ام کنید.سنم سی ودوساله .خانم هستم.

  76. سلام زنی 46ساله هستم چهار ماه پرید نشدم ودل درد دارم دکتر رفتم میگه یائسگی شروع شده من فعلا نمی خوام یائسه بشم چون 5سال ازدواج کردم وبچه ندارم می خوام بچه دارم بشم لطفا میش بگید چی بخورم تا قاعدگی باز بشه

    1. بادکش گرم کمر شکم ،زیر شکم و کشاله ها پس از روغنن مالی با شونیز14جلسه منع مصرف سردی ها سکنجبین عسلی همراه عرق رازیانه و بومادران شربت و میل شود

  77. باسلام .ببخشیدآیاممکنه خارش سینه هاازوزخم شدنشون ازاعصاب وحرص خوردن باشه؟؟راهی دارید؟؟چون من فکرکردم عرق سوزمیشم ولی ازاون نبود.اینقدرخارش داره که زخم کردم وسیاه شده .چهل روزهم خاکشیروعسل هم خوردم .تاثیرداشت ولی خیلی کم توراخداراهنمایی ام کنید

    1. خاکشیر جوشانده همراه با نبات میل کنید عسل طبع گرم و خشکی داره شربت مصفای خون طبق دستور ضماد اکزما موضعی استفاده شود

  78. باسلام وخسته نباشید.ببخشیدپسری یازده ساله دارم دختری نه ساله خیلی بازیگوشن.یعنی افقط اعصابم داره منفجرمیشه پسره.دست بزن داره.ازالان منومیزنه.میخواهم ازت راهنمایی بگیرم.بایدچیکارکنم.خیلی باتحرک چیزی.تجویزکنیدکه حداقل شبهابدم بخورن زودبخوابن.دارم دیوانه میشم.

  79. باسلام خدمت شما میخواستم درمان سندروم روده تحریک پذیر از نوع یبوست رو بدونم که با نفخ وباد معده همراه هست بیست ساله هستم دختر ممنون از راهنمایی شما

      1. سلام وقتتون بخیر
        چند ماهه دردهای شدید لگنی و داخل تخمدان داشتم تا سونو واژینال مشخص شد ک کیست آندومتریوز داخل تخمدان چپم هست الان بنظرتون چی استفاده کنم رفع بشه؟؟؟ یا کلا رفع میشه؟؟

        1. سلام و عرض ادب
          حب توده+ حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنید تا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.(
          عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
          اندازه یک لوبیا ژل رویال خالص را بصورت ناشتا مصرف کنید.
          1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
          مصرف داروی ضد مشکلات رحم وتخمدان ودوای عفونت نسا تاثیرگزار است
          روزی 1فنجان عرق فراسیون , عرق آویشن مفید است

  80. سلام.رحمانی هستم .به مدت یکسال ونیم هست که کاملل یهویی آسم گرفتم وبینیم کیپ میشه ومشکل تنفسی پیدا میکتم اگر از اسپری استفاده نکنم..وروی زبانم هم بعد خوردن بعضی غذاها حساس میشوردوابریزش وعطسه هم دارم . واین نوع بیماری اصلا سابقه نداشته لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. درود یک شب درمیان قطره بنفشه و نازیل در بینی بچکانید ،سپس به حالت سجده پنج دقیقه بمانید 14شب شربت مصفای خون طبق دستور و سپس حجامت انجام دهید

  81. باسلام ببخشیدپسرده ساله دارم.دوچرخه سواری میکردخوردزمین آرنج دستش زخم شدخون اومد.ولی بادکرده آب میادازهمون زخم.هیچی نزدم به زخمش.دوست ندارم ببرم دکتر.نه شکسته.نه دررفته کمی بادکرده اون بخاطرزخم بوده.راهنمایی ام کنید.چی بزنم خوب شده عسل خوبه یانه.؟راهنمایی ام کنید.حداقل عفونت نکنه.ممنون

    1. درود عسل با کمی روغن گاوی مخلوط و به دستش بزنید دمکرده ی نعنا پونه اویشن هر 8ساعت یک فنجان

  82. باسلام نگفتیدچیکارکنیم .آیاخوددکترواکسن رازدند.یانه.؟من اصلابه هیچ ازاین واکسن هااعتقادندارم.چیکارکنیم.خیلی هابراثراین واکسن مردن.راهنمایی ام کنید.آیابزنیم یانه؟؟

    1. درود خیر آقای دکتر واکسن نزدندو شما هم اگر مجبور به تزریق شدید برکت بزنید

  83. سلام ببخشیدیکی ازدوستهایم این دمنوشهای لاغری میاره گیاهی خیلی تاثیرداره به نظرتون چطوری این دمنوشها اثردارن.آیادکترروازاده هم ازاین دمنوشهادارن.زودی لاغرکنه یانه .ممنون.میشم.

    1. درود این دمنوش ها اثر موقت دارند و برای سلامت بدن هم توصیه نمیشن برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.

  84. سلام.مرد 56 ساله هستم که هیچگونه ناراحتی کمر نداشتم.یکباره دردی در ناحیه پایین کمر روی باسن که حدود دوسه سانتیمتر تا روی باسن درد کشیده میشه.که میگن ممکنه سیاتیک باشه.در نشستن و برخاستن و حتی عطسه کردن درد میکنه.لطفا جهت مداوا راهنماییم کنین.ممنونم فروغی

    1. پرهیز از سردی ها خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل چرب کردن مسیر سیاتیک با پماد ب۱۱۱ و بادکش گرم یک روز در میان شربت مصفای خون ،عرق خونساز طبق دستور حب مفاصل و سیاتیک طبق دستور

  85. باسلام خدمت استادعزیزببخشیدمن دوست ندارم واکسن کرونابزنم بایدچکارکنم.شایعه درست کردن هرکس نزنه.میگن اصلا بهش هیچی نمیدن.ازاین حرفها.دکترروازاده گفتن اگرهم میزنیدبرکت رابزنید.حالا قبلش حجامت کنیم یابعدزدن واکسن.راهنمایی ام کنید.ممنون میشم.بچه هاراچکارکنیم.

  86. سلام دکتر عزیز مشکلی دارم ادرارم دوشاخه میشه ودر اخر قطره قطره میاد و۶۷سال دارم راهنمایی بفرمایید

    1. درود منع مصرف سردی ها شربت ضد سردی مثانه طبق دستور بادکش گرم زیرشکم 17جلسه یک روز درمیان

  87. سلام خسته نباشید جتاب دکتر من چن تا سوال دارم 1_ دختر بنده 37 سال دارن و حدودا 7 ساله مزدوج شدن. و 4 ساله برای بارداری اقدام کردن و نتیجه نگرفتن .با مشورت دکتر رنان فیبروم رحمی بزرگ داشتن که عمل شدن.و همسر ایشون هم عمل واریکوسل انجام دادن.ولی نتیجه بخش نبود 2_ برادرزاده بنده 39 ساله و چندین ساله اقدام به بارداری کردن موفق نبوده.و تمامی دکترها گفتن مشکلی ندارین از نظر پزشکی ولی باردار نشدن 3_ بنده 55 سال دارم.کم کاری تیرویید.آسم و الرژی و کبد گرید 2 و کلا همیشه خسته هستم راهنمایی میخواستم ممنون و تشکر فراوان.

    1. درود مورد ۱و۲هر دو با مدارک به مطب مراجعه کنند ۳ شربت مصفای خون عرق خونساز و شربت حیات طبق دستور منع مصرف سردی ها استفاده از روغن زیتون طبیعی به مدت ۴۰روز سکنجبین عسلی همراه عرق مصفای کبد

  88. با سلام خدمت شما دختر بیست ساله ای هستم مشکل من طولانی بودن دوران قاعدیست عادت ماهانه من تا روز چهارم به ششکل خونریزی هست وبعد از ان از 7ر رورز چهار به شکل لکه هست که تا روز ده ادامه دارد در حالیکه اگر خون کامل خارج شود دورانش نهایتا پنج روز بیشتر نمیشود ممنون میشوم راهنمایی کنید

  89. باسلام ببخشید حال تهوح دارم استفراغ .تب چهل درجه.حس بویایی ومزه ای غذاهارانمیدونم.راهنمایی ام کنید.بایدچه مصرف کنم استفراغ بندبیاد.دل پیچه .وحس بویایی ام برگرده مثل اولش ممنون

  90. باسلام ببخشیدمادرهفتادساله دارم.فشارخون داره.واکسن کرونا.خارجی زده.دوهفته میشه.به نظرتون حجامت عام راانجام بده یانه.ممنون راهنمایی ام کنید.

    1. درود اگه ضعف جسمی ندارند … سبک انجام شه ولی قبلش پیش پزشک طب سنتی ببرید تا شرایطشون رو بررسی کنند

  91. باسلام خدمت شما من دختر بیست ساله ای هستم سه سال هست که باد روده ویبولتین دارم البته سال اولش یبوست نداشتم که اونم از دوسال پیش شروع شد الان هم رو ده هام بشدت تنبلی وبا هیچ ملین کار نمیکنه برا همینه که همیشه خروج باد رو دارم و برای نمازم هم دچار مشکل هستم حتی چندسال نماز جماعت نمیتونم شرکت کنم در ضمن یه مدت شیر وتخم مرغ هم زیاد میخوردم نمیدونم از اونه یا نه ولی این حالت بعد قبول نشدن تو کنکور تشدید شد ممنون از راهنماییتون

    1. درود شربت مفرح ابریشمی طبق دستور شربت معده طبق دستور منع مصرف سردی ها دمکرده ی هل روزی یک الی دوفنجان منع مصرف سردی ها

  92. سلام خسته نباشید . من ۱۳ سالمه روی صورتم خیلی جوش و جای جوش هست به نظرتون چی برای صورتم خوبه و چی خوب نیست؟

    1. سلام وقت بخیر اصلاح تغذیه پرهیز از هله هوله ها و بستنی شربت سکنجبین عسلی همراه عرق مصفای کبد صبح و شب یک لیوان

  93. سلام روز بخیر ببخشید پسرم دو سالشه ولی قدش از روی نمودار 3 سانت پایین تره باید چکار کنم، ممنون

    1. سلام قت بخیر منع مصرف سردی ها شیر بادام حریره بادام فرنی همگی همراه با عسل یا شیره ی انگور میل شود روغن مالی ستون فقرات با روغن شونیز و بنفشه

  94. سلام عرض ادب.ببخشیدپدری پنجاه هشت ساله دارم.سه تارگش بسته هست.دارومصرف میکنه.پانزده ساله.الان هم امرایی گرفته گفتن کبدش گشادشده.پای چپش هم رماتیس گفتن.واکسن کروناراهم زده.توراخداراهنمایی ام کنید.باتشکر

    1. درود شربت مصفای خون ،عرق خونساز ،شربت حیات طبق دستور شربت مفرح ابریشمی همراه عرقیات مفرح طبق دستور

  95. سلام ،آقای دکتر میشه لطف کنید درصد ترکیبات سفوف از گیاهان دارویی را مرحمت کنید ،با تشکر

    1. سلام دوست گرامی پشتیبان سایت هستم دستور داروها محرمانه است و ما اطلاعی نداریم

  96. سلام خسته نباشید دختری دارم ۱۳ساله در دیسروفی اعضلانی برای این بیماری درمان که صدرصد باشه دارین لطفا جواب پیام منم بدید

  97. سلام خسته نباشیدببخشیدده روزهس سرماخوردم ازیکی که سرماخورده بودمنم گرفتم.کم خون هستم.الان گلومچرک کرده چشمام میسوزه صورتم قرمز.حس بویایی اصلاندارم.تب ولرزدارم.دهانم تلخ هس .آویشن نمک دریا استقاده کردم خوب نمیشم..گلوم هم التهاب داره میشه راهنمایی ام کنید.ممنون

    1. درود سیب رنده شده همراه عسل و عرق بیدمشک هر ۸ساعت یک الی دو قاشق میل شود اب سیب طبیعی همراه عسل میل شود عرق فراسیون یک فنجان بعد نهار و شام سوپ گندم با این دستور:افنجان گندم یک عدد هویج و دوسه عدد پیاز جعفری و شوید و کره محلی ، سه روز متوالی میل کنید بخور جوش شیرین هم توصیه میشه

  98. باسلام خسته نباشید ببخشیدخواهرم ازبیست ودوسالگی میگرن داشته .الان دارومصرف میکنه الان هم پنجاه ودوساله هس که هنوزهنوزمیگرن امانش رابریده همش داروهای شیمیایی سرش انقدردردمیکنه میگه انگارمیخوادمنفجرشه..تازه دست میزنه موهاش .موهاش میریزه.نظرتون چیست بیزحمت راهنمایی کنیدخواهش میکنم.

    1. درود اصلاح تغذیه اگه داشته باشن (اب،نمک،روغن)و اصلاح سبک زندگی تا حدود زیادی مشکلشون برطرف میشه مالیدن روغن بنفشه روی پیشانی و چکاندن یک قطره هر شب در بینی شربت سکنجبین عسلی همراه کاسنی و شاهتره برای درمان کامل با مدارک به مطب مراجعه شود

  99. باسلام پسرم 11ساله شه هر جا دکتر کلیه خوب از پرفسور اتوکش گرفته تا دکتر های شاهرود سمنان بجنورد مشهد نتونستن بفهمن مشکلش چیه به والله نمیکشه هر کاری هرجای گفتن بردم شب ادراری شدید خوردن اب خیلی خیلی زیاد اشتها به غذا اصلن نداره بااین سن وزنش۲۰کیلویه نظرتون چیه؟

    1. سلام جناب حسین زاده روز بخیر؛ منع سردی ها منع لبنیات و چای و آب سرد در شب مخصوصا چرب کردن ستون فقرات و کمر و زیر شکم صبح و شب با روغن دارچین و سیاهدانه شربت سکنجبین عسلی به جای آب میل شود ۱۴ الی ۴۰ روز

  100. سلام خدمت شما دختر بیست ساله ای هستم که مدت سه سال سال هست که یبوست وباد معده عصبی دارم همه چی از زیره عرق زنیان و انواع دمنوش های گرم استفاده کرده ام اما اصلا خوب نشده ام نه یبوست گم شده و نه باد معده به گونه ای که باید برای یک نماز چندین بار وضو بگیرم ممنون از راهنمایی شما لطفا راه حل قطعی بدید از هر کسی پرسیدم جواب قطعی ودایمی نداده

    1. سلام خانم جمالی روز بخیر؛ پرهیز از مصرف خام و پخته، مثلا کاهو همراه برنج ممنوع بسم الله اول غذا، صحبت نکردن هنگام غذا عرق زنیان نصف فنجان یک ربع قبل و بعد نهار و شام همراه عسل شربت اکسیر معده طبق دستور اطریفل مقل ملین طبق دستور مصرف الو بخارا در غذاها

  101. سلام کف پام زیگل زده دکتر رفتم گفتن باید فریز کنی بعد از انم دردش باقی میمونه راهنماییم کنید اگه درمان طب سنتی داره

    1. سلام و عرض ادب؛ میتونید شیره ی درخت انجیر بزنید روش، البته قبلش دورش رو چرب کنید که به پوست اطراف شیره نریزه. ضماد خمیری اب و جوش شیرین هم میتونید چند دقیقه روش برذارید

  102. سلام ببخشیدمن همیشه کسالت دارم.انگارکوه کندم بخدا خسته کفته .حجامت کنم خوبه.ولی بازهمینجوری میشم بایدچیکارکنم سرحال باشم

    1. سلام و عرض ادب؛ خستگی میتونه از کم خونی باشه. شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور، شربت حیات طبق دستور و بادکش گرم کتف و کمر 10جلسه یک روز در میان می تونه براتون مفید باشه

  103. سلام من دایی م تومار سرطانی توی نخاعش دراومده ایا درمان داره که از شهرستان بیاریمش؟ توروخدا زودتر جواب بدین تومارش ۱۶ سانت در طول ۳ماه انقد پیشرفت کرده

    1. سلام و عرض ادب؛ پیاز اب پز همراه عسل روزی یک عدد. استفاده از قلیان طبی (عرق نعنا و گلاب به جای اب ریخته بدون تنباکو و زغال پنج الی بیست دقیقه در روز استفاده کنند). مالیدن پماد ب۱۱۱ به محل درد روزی دوبار و منع مصرف سردی ها در شب بخصوص ماست

  104. سلام وقتتون بخیر چندماهی هست قسمت بالا شکم سمت راست شبا درد دارم یاغذا میخورم کمی درد داره.از کبدم هست چیکار باید بکنم الانم کرونا گرفتم چندشبم بیمارستان بخاطر ریه هام بستری بودم.الانم یکم مشکل ریه دارم.واسه کبدم وریه راهنمایم کنید توروبه خدا.

    1. سلام خانم کریمی روز بخیر؛ پیاز اب پز شده هر دو ساعت یک عدد تا ۲۴ ساعت میل کنید. بخور جوش شیرین براتون مفیده و سکنجبین عسلی همراه کاسنی و بید و شاهتره روزی دو لیوان میل کنید

  105. باسلام استاد.دخترم نه ساله رفته.دندونهایش جنسش.خیلی بدهست.ازدهانش بونمیده.دندانهاش بومیده.دترن سفیدی شون راازدست میدن زردمیشن خمیردندان شبهانمیزنه.ولی هرگاه موقع میگم بزنه پودرشویا هم استفاده هم .انگارچسبیده نمیرن..ازچی هس.؟چیکارکنم هم سفیدبشن .هم بونده خواهشا خیلی نگرانم.

    1. سلام روز بخیر؛ شب، قبل خواب ب دندان و لثه ها عسل بمالید. در هفته دو الی سه بار پودر شویا استفاده کنید

  106. سلام خسته نباشید.ببخشیدمن چندروزی.هرده دقیقه دل پیچه میگیره.انگاری اسهال بشم ولی لی اسهال نشدم..ولی یه پامون دست وآب رفتن.ببخشید.دخترهشت ساله ام هم همینطور.چی مصرف کنیم.نمیدونم ازخربزه .هس.آدم میترسه بره دکترفوری میگن کرونا.

  107. سلام علیکم! آیا دکتر روازاده برای بیماری کولیت اولسروز درمان قطعی دارند؟ به من گفته اند باید روده ام را در بیاورم، چون به جز کورتون داروی دیگری جوابگو نیست. بنده سال 90 پیوند کبد هم شده ام…

  108. سلام خسته نباشید.ببخشید دل پیچه هردوده دقیقه بایدبرم …درمانش چیه چی بخورم اگراسهال وحال تهوح شدم.اسهال که هستم.اگرکودکان شدن چی بدیم بخورن

    1. سلام روز بخیر؛ خاکشیر با آب گرم معده رو نرم میکند و با آب سرد معده را جمع میکند. برای درمان تهوع هم دمکرده ی زنجفیل مفیده

  109. پسر من ۹سال دارد وزیر دلش درد می گیرد دکتر رفتیم با وجود ازمایش وسنو گرافی مشکلی ندیدند طب سنتی چه دارویی تشخیص می رهد

    1. پرهیز از مصرف هله هوله از جمله چیپس، پفک، شکلات و تنقلات این چنینی، چرب کردن موضع درد روزی دوبار با روغن زیتون، مصرف مربای به یک قاشق بعد هر وعده ی غذایی

  110. سلام ببخشیدهرموقع بااتوبوس میرم شهرستان چهارده ساعت هس بوی ماشین حالم رابهم میزنه.اونواع اقسام ادکلن.وعطر.سیگارحال تهوع میندازه.ولی استفراغ نمیکنم.میخواستم چی مصرف کنم.تااین حال نداشته باشم..

  111. سلام ببخشیدمن پوستم جوری هس که باکوچکترین زخم .چه جای جوش.چه هرچی جاش سایه میمونه.ازجنس پوستم بدم میاد.خودمم سبزه هستم.اگرراه کاری درمورد اینجورپوستهادارین لطفا راهنمایی ام کنید.

    1. سلام روز بخیر؛ میتونید از روغن های گرم برای برطرف شدن زودتر جای زخم استفاده کنید مثل روغن ارده کنجد یا روغن شونیز

  112. سلام پسرم دچار بیماری مانیا شده است؟آیا راه درمانی در گیاهان دارویی هست؟چکارکنم که بیشتر نشه خوب بشه

  113. سلام گفتین منع سرخ کردنی هامیشه بگین.طبع من چیه که نبایدسرخ کردنی بخورم.میخوام علتش رابدانم آیاازچیه به نظرتون.خیلی دوس دارم نخورم آخه همه چیزسرخ کردنی شده.جواب ممنون

  114. سلام ببخشید حال تهوع باسردردبامزه ی دهان تلخ هس براش چه چیزهای خوبه.راهنمایی ام کنید.ممنون

    1. ورزش روزانه صبح باشه بهتره دستورات گفته شده رو در اینباره انجام بدین بهتر نتیجه میگیرید

    1. سلام بر شما با گذاشتن شیره ی انجیر بروی موضع. فقط بروی موضع دور زگیل رو چرب کنید قبل از استفاده که به پوست اسیبی نرسه

    1. سلام بر شما این امکان وجود نداره که از دکتر روازاده بپرسید اما میتونید کتاب پنج جلدی خفی اسئله و اجوبه یا کتابهای پرسش و پاسخ 1و 2 و 3و 4 رو تهیه بفرمایید موضوع این کتاب پرسش های مردم از آقای دکتر روازاده هست و در زمینه های گوناگون و متنوعی هم مطرح شده کارشناسان ما هم در این سایت مشاوره میدن

  115. سلام برای مخوره سرچی خوبه.دخترم هشت سالشه.موهاش کم پشت وپرمخوره هس.لطفا راهنمایی ام کنید.تشکر

    1. سلام بر شما چیدن نوک مو و مالیدن روغن گل سرخ بعد حمام استفاده از روغن پر پشت کننده مو

    1. سلام بر شما برای اصلاح موهای اون ناحیه فقط از نوره استفاده کنید و بعد حمام هم موضع رو با روغن گل سرخ چرب کنید

  116. باسلام استادببخشیدلک صورتم روی گونه هام ودماغم افتاده.سه سال پیش کربلا رفتم قرص ضدحاملگی خوردم گفتم پروید نشم.دربسته خوردم.پیش مطب دکترروازاده هم رفتم گفتن عسل ودارچین بزنم به صورتم نرفت فصدانجام دادن ولی صورتم همینجوریه.ممنون میشم که یه داروی گیاهی یاپمادی بگین تامن استفاده کنم لک هایم برون.

    1. سلام بر شما خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات 40روز ورزش منظم روزانه ماالجبن افتیمونی در حین ورزش روزانه شربت مصفای خون طبق دستور 40روز

  117. سلام ببخشیدمن واسواسی دارم شدید.چی بخورم که بیخیال همه چیزشم یعنی دیگه انقدرشک نکنم آیااین شخص پاهاشوشستودستهاشوشسته یاگوشیش راتمیزکرده.کلابه همه چیزواسواسی دارم قبل ازاینکه کرونابیادهمینجوری بودم.توراخداراهنمایی ام کنید

    1. سلام بر شما اصلاح تغذیه منع مصرف سرخ کردنی ها و سودازاها منضج سودا طبق دستور ورزش منظم یا پیاده روی روزانه ماالحبن افتینمونی یک لیوان در حین ورزش به گرم میل کنید خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل شربت مصفای خون و شربت مفرح ابریشمی طبق دستور

  118. سلام استادببخشید.برای درمان سنگ کلیه چیزی خوبه .تومثانه ام شش میلی گرم سنگ کلیه هس بی زحمت چی بخورم تابیفتن.اگرتیفته بایدعمل کنن.تورخدارااهنمایی ام کنید

    1. سلام بر شما عرق سنگ شکن صبح وشب یک لیوان میل شود پودر سنگ شکن طبق دستور روزی دو لیوان گزنه خارشتر خار خاسک همراه سکنجبین هندوانه ی کاملا پخته شده (اب پز) ب طور کامل میلشود منع سودازا ها و سرخ کردنی ها مالیدن روغن بادام به کلیه ها

  119. درود میتونه از مصرف لبنیات خام مانند شیر نجوشیده باشه جوشانده ی کبر مفیده روزی یک فنجان تا یک ماه

  120. سلام بر شما مراجعه به پزشک لازمه از کی این مشکل بوجود اومده ؟ اصلاح تغذیه شربت مفرح ابریشمی طبق دستور

  121. باسلام استادعزیز.ببخشید.تب مالت ازچی میگیری ازغذاهاست؟درمانش چیست .آیاداروی گیاهی برای تب مالت چیست پدرم هفتادساله دچارشده ممنون راهنمایی ام کنید.باتشکر

    1. درود میتونه از مصرف لبنیات خام مانند شیر نجوشیده باشه جوشانده ی کبر مفیده روزی یک فنجان تا یک ماه

  122. سلام پسرم 13 ساله است مدت یکسال است که با تیک عصبی مواجه شده. اوائل یکدفعه سرش را بالا میبرد، بعد از چند ماه این حالت تمام شد بعد یک چشمش پلک میزد، مثل حالتی که نقی در فیلم پایتخت انجام می داد، حالا مدتی است که یهویی دهانش را باز می کنه و اهم اهم می‌کنه ، لطفا راهنمایی بفرمائید

  123. سلام بر شما اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز و بادکش گرم یک روز در میان تا۴۰روز

  124. بادرود خدمت شما بنده طبعی سرد دارم بشکلی که بعضی اوقات ازخواب بلند میشوم بالشتم خیص شده احساس نفخ شکم هم دارم

    1. سلام بر شما اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز و بادکش گرم یک روز در میان تا۴۰روز

  125. سلام نه هشت سال پیش داداشم ازعطاری راوزاده گرفته بود .خیلی بزرگ وهمه چیزبودواقعا .چرانیست حالا..؟اگرنوارآموزشی توعطاری هم هس.یانه ؟؟

    1. سلام دوست گرامی اگه منظورتون بسته آموزشی دکتر روازاده هست بله در همین سایت داریم و میتونید خرید بفرمایید

  126. سلام استادکتاب بزرگ طب سنتی روازاده راچرادیگه تواعطاری نمیفروشن.خیلی دوست دارم داشته باشم.

  127. باسلام استادببخشیدمچ دستم هرگاه موقع ای دردداره نمیتونم حتی تکان بدم.قدیم ها میگفتن پی کرده.ازکارسنگین هس.یااستفاده بیشترآب هس..یاازاعصابم هس .آیادرمانی داره بایدچیکارکنم نمیتونم بایه دست لباس بشورم وکارهای دیگه ..راهنمایی ام کنید.باتشکر

  128. سلام ببخشیددکترروازاده راچرابایدمالاقات کنیم خیلی دوست دارم ازنزدیک ببینم.

    1. سلام بر شما ۱ق غ خاکشیر در ۱لیوان اب ۱جوش که خورد از روی حرارات برداشته و با نبات یا عسل شیرین و میل کنید . روغن زرد یا کره ی محلی به محل عرق سوز بمالید سکنجبین همراه کاسنی و بید و شاهتره هم براتون مفیده

  129. سلام ببخشیدچرامن همش عرق سوزمیشم.ازچی هست چاق هستم میشه علتش رابگین.؟خکشیرداغ راچطورانجام بدم.

    1. سلام بر شما ۱ق غ خاکشیر در ۱لیوان اب ۱جوش که خورد از روی حرارات برداشته و با نبات یا عسل شیرین و میل کنید . روغن زرد یا کره ی محلی به محل عرق سوز بمالید سکنجبین همراه کاسنی و بید و شاهتره هم براتون مفیده

  130. با سلام وخسته نباشید مادر من ۵۵ سال سنشه و الان حدود یک ساله که سوزش شدید زبان داره پیش دکترهای اعصاب . معده . دهان و طب سنتی (طبق نظر طب سنتی اعصاب زبانش ازبین رفته ) ولی متاسفانه نتیجه ای نگرفته هیچ علایم خاصی هم روی زبانش نداره یکی از دکترها هم در اخر گفت باید اعصاب زبانش قطع بشه شما درمانی برای این مشکل دارید ممنون میشم راهنماییم کنید

  131. سلام خسته نباشید برای کنترل و درمان دیابت نوع دوم چه راههایی هست؟ و برای درمان تیروئید چطور؟

    1. سلام بر شما دیابت: رعایت اصول تغذیه سالم در بهبود بیماری کمک میکند. عدس الملک 1قاشق مرباخوری صبح و شب استفاده نمایید. عرق مرکب ضددیابت موجود در محصولات حکیم دکتر روازاده مفید است. از مصرف برنج و آرد سفید پرهیز شود. چوب میانی گردو،ترشی به،برگ فندق،تخم هنظل،دم کرده کلپوره مفید است. حب دیابت و جوشانده تخم هندوانه ابوجهل مفید است. ترشی به،جوشانده برگ فندق،مریم گلی مفید است. جوشانده ریشه ریواس مفید است. 1ق غ اسپند تفت داده کوبیده با عسل طبیعی مخلوط کرده صبح و عصر نصف قاشق چایخوری بخورید. کد169 مجموعه و قطره دیابت مفید است. تیرویید کم کار یا پرکار؟

  132. باسلام استادخسته نباشید گفتم عرق سوزمیشم.وسط سینه هام زخم شده اینقدرکه خارش داره.جای سیاهی شدنش.خسته شدم.

    1. سلام بر شما خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل ناشتا سکنجبین عسلی همراه کاسنی. و شاهتره صبح و شب یک لیوان مالیدن روغن حیوانی به موضع

  133. باسلام ممنون من خیلی نگران بودم.اصلا به واکسن کرونا اعتقاد ندارم.ممنونم که خیالم راحت کردین.تقویت سیستم بدنی..اینم تواین دوره گرانی.مخصوصا طبیعی چیزها گرانن.مانندروغن زرد.دنبه.و…….

  134. سلام جناب دکتر عزیز من پسر اولم سالشه، خیلی لاغر و ضعیفه، قدش هم ۲ سانتی زیر استاندارده راهنمایی کنید لطفا

  135. سلام استادواکسن کرونا عوارض داره.به نظرتون بایدچیکارکنیم.واکسن بزنیم نزنیم منکه اصلا دوست دادم حتب به بچه هام وخانواده ام واکسن بزنیم.

    1. سلام بر شما خیر واکسن کرونا رو قبول نداریم تنها واکسن موثر تقویت سیستم ایمنی بدنه

  136. سلام خدا قوت من هر وقت سرکه سیر میخورم یا سکنجبین درست میکنم و حتی بوی سرکه رو میگیرم دچار سرفه میشوم علتش رو میخواستم بدونم با تشکر فراوان

  137. باسلام ببخشیداستادازبدن من وشوهرم یجورخال گوشتی درمیادمال من ریز ولی شوهرخیلی بزرگ بایدچکارکنیم.نسلش رامنقرض کنیم.

  138. سلام دکتر من زانوی راستم ورم داره ودرد مکنه وکمردردهم دارم مخصوصا صبح ها که از خواب بیدار می شوم دردش بیشتراست در ناحیه ساق پام ورم دارد و زیر زانوم ورم دارد وکمرم از کتفم تا پایین دردمیکنه خیلی ممنون میشم من را راهنمایی کنید

    1. سلام قابل درمان هست با مدارک به مطب مراجعه کنید فعلا به مسیر درد پماد ب۱۱۱بمالید روزی دو بار

  139. سلام صبحتون بخیر ببخشید من ۴۳ هستم و دیسک گردن و کمر وتنگی کانال و ساییدگی و لغزندگی دیسک دارم جدیدا کف دستم بشدت میسوزه و مچ دستم درد میکنه متخصص ارتوپدی گفت کیسته و مچ بند ببندم نظر شما در این مورد چیه و چه چیزی رو تجویز میکنین؟با تشکر

    1. اول اینکه خودتون هم زودتر بخوابید بعد اینکه بچه هارو در طول رو. با ورزش و جنب و جوش خسته کنید تا انرژی برای شب نداشته باشن از خواب روز جلوگیری کنید هله هوله مخصوصا شکلات ممنوع عرق بید و کاسنی بجای اب استفاده کنید

  140. باسلام استاد.عزیز ببخشیدبایدازکجابفهمیم که چه مزاجی داریم.گرم وخشک سودا.ازکجابفهمیم.راهنمایی کنید

  141. باسلام آقای دکتر.بچه هام اصلا نمیخوابن.تاساعت سه شب بیدارن.بعدهم تادوبعدازظهرمیخوابن هرکاری میکنم نمیخوابن.چیکارکنم که زودبخوابن.آیامشکلی دارن.ممنون

  142. باسلام خدمت استادگرامی.استادپوست من خیلی بدهس.یعنی.جای هرگونه زخم .روپوست میمونه مخصوصا عرق سوزکه میشم.جای سیاهی آن اعزابم میدهد.فصدهم یه بارانجام دادم.توراخداراهنمایی ام کنیدممنون

    1. سلام بر شما ماالجبن افتیمونی قبل ورزش پیاده روی منظم خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات مصفای خون سکنجبین عسلی همراه کاسنی و شاهتره

  143. سلام و خسته نباشی خدمت شما بنده پدری دارم 65 ساله که دیابت ارثی دارند که انسولین تزریق می کنند یکسال قبل همه جای بدنش شروع به خارش کرده و جوشهای بزرگ قرمز رنگ به اندازه عدس در آورده که بسیار ازار دهنده است همه جا مراجعه کردیم تهران ازمایش دادند ابتدا گفتند از کلیه و کبده پرتو درمانی شدند الان بدتر شدند بعد ازمایش نهایی گفتند از دیابت حاد هستش میشه بگید باید چیکار کنند واقعا خسته وناامید شدند .

  144. من شخصا به طب سنتی اعتماد بیشتری دارم اگر شخص معتبر مثل آقای روا زاده تجویز کنن . سوال من برای چگونگی استفاده از جوش شیرین در زمان کرونا است

    1. سلام خانم داربوی عزیز لطفا به مقاله درمان کرونا با بخور جوش شیرین در همین سایت مراجعه بفرمایید

  145. باسلام خدمت شما دختر بیست ساله ای هستم سه سال پیش چندین ماه لبنیات زیادی استفاده کردم که منجر به سردی معده شده الان از همان زمان هست که نفخ وباد شکم زیادی دارم در زمان خواب هم اذیتم میکند برای هر نماز باید چندین ل بار وضو بگیرم باید برای درمانش چه کنم

  146. باسلام برای عفونت زنانه گفتین جوش شیرین.ترزیق کنید.همون جوش شیرین مخصوص بخورکرونا هس .خوب است؟ازعطاری دکترروازاده گرفتم

  147. باسلام خدمت دکتر.آقای دکترپسری هفت ماه دارم.سرفه خشک گرفت.بعدش سرفه کم مانده بودخفش کنه انگارمیخواست چرک گلورابالا بیاره نمی تونست.بردم دکتربستری اش کردن گفتن ریه هاش عفونت کرده.کویت ۱۹ آزمایش نشان داده بود.پسرم تپل هس خیلی بلابه سرش آوردنش رگ پیدانمیکردن که سرنگ وصل کنن.بعدیه هفته مرخص آوردم خونه بخورجوش شیرین دادام سوپ اینها.آیاحجامت براش خوبه.دوباره مریض شد.بازالکی نگویند کرونا داره دوباره سرماخوردچیکارکنم که بستری نکنن.

    1. سلام بر شما شربت بنفشه و ماساژ کتف و کمر با روغن زیتون بهتره به مطب مراجعه کنید

    1. سلام و درود
      اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید.
      از لباس زیر نخی استفاده شود.
      از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود
      حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.)
      عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
      1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
      روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است

  148. سلام استادپدری هفتادساله دارم دیسک کمرش راهشت سال پیش عمل کردخوب بودولی الان بادردکمرش وباسنش نمیتونه تحمل کنه دکترگفته عمل بخاطرضعیفی بدن نمیتونیم انجام بدیم .یه راحلی براش بگویید.ممنون میشم

    1. سلام جناب باباجانی عزیز شیر بادام همراه عسل یا نبات انجیر خشک خیسانده شود روزی ۷ عدد �میل شود روغن مالی روزی ۲ وعده با روغن شونیز به محل درد /بادکش گرم یک روز در میان/ خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات براشون مفیده

  149. سلام ممنون از پاسختون. حین مصرف مواردی که فرمودید ایا قرص تیرویید همزمان مصرف شود یا قطع شود؟ دوم اینکه حدودا سه ماه پیش که چکاپ کلی داده بودم و نتیجه ازمایشات بردم پیش دکتر عمومی.گفتند که باید ب دکتر قلب مراجعه کنم.و بعد از مراجعه و تست ورزش و اکوی قلب فقط پرسیدن که خانوادتون سابقه بیماری قلبی دارند !؟و بعد یه قرص وراپامیل تجویز کردند.گفتند بخورم سه ماه بعد دوباره برم پیششون.ایا تپش نامنظم قلب علت عوارض قرص تیرویید هستش؟؟

    1. سلامت باشید خیر داروهاتون رو فقط با مشورت طبیب قطع بکنید . در کل به طبیب حاذق مراجعه حضوری داشته باشید بررسی های دقیقتری صورت میگیره.

  150. سلام دیسک کمر دارم چند مدت بود که درد میزد باسنام درد می‌گرفت ولی چند مدتیه درد کمر دارم و درد از لگن شروع میشه تا زیر زانوی پای راستم دردش خیلی شدید نه میشه راه برم نه بخوابم لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام جناب باقری عزیز خاکشیر داغ و نبات ناشتا تا 40روز روغن مالی محل درد وگودی کمر شب قبل خواب و کشیدن مشمع به روی موضع حب درد مفاصل و سیاتیک منع سردی ها … براتون مفیده

  151. باعرض سلام،من زنی ۴۰ساله طبعم طفراوی سودایی مزاجم کورناگرفتم چون چیزهای گرم مصرف کردم بعدکورناتیروییدپرکار گرفتم باداروکنترل کردم وحالا ازمایش دادم تیروییدم کم کارشده چون سردیجات مصرف کردم چرااین سیکل ادامه دارد،ممنون.

    1. سلام خانم ازاد عزیز اصلاح تغذیه کم کردن حجم غذا ماساژ گلو به سمت زیر گوش ها با فشار مضاعف با روغن زیتون روزی 5دقیقه حذف نهار حب دوای بلغم روغن مالی شکم وپهلوبا شونیز و بادکش گرم شربت مصفای خون براتون مفیده

  152. سلام ۴۱ سالمه دوبار در ماه عادت یکساله میشوم هورمون درمانی به جهت رفع مشکلات یائسه شدن چگونه است؟ گیاه اگر پنج انگشت خوبه طریقه مصرف تا کی چجوریه؟ چه عرقیات و دمنوش هایی خوبه البته بادکش و الکترو کمر و رحم هم گفتند انجام میدم(این ماه کمرو روی پا یا گه گاه مفاصل خشک دردناک شدند)

    1. سلام خانم باقری عزیز مراجعه به طبیب حاذق و بررسی ازمایشات به شما توصیه میشه برای درد و خشکی مفاصل هم روغن سیاهدانه و بابونه رومیتونید شب قبل خواب به موضع مالیده و روش مشما بکشید تا صبح منع سرخ کردنی ها و سودازاها

  153. سلام. عرض ادب. برای کبد چرب درحد متوسط چه چیزی را بخوریم مفید است و ادویه سنتی و سرکه سیب مفید است؟ ممنون میشم جواب بدید.

    1. یوسف عزیز سلام مصرف سرکه سیب و ادویه در حد متعادل مشکلی نداره البته بهتره که شما سرکه رو به صورت سکنجبین میل کنید پرهیز از چربی های بد 2️⃣مصرف چربیهای خوب یاچربی های اشباع نشده مونو(یگانه)وپلی(چندگانه)که چربیهای سالم نامیده می شود. 3️⃣مصرف زیره ی سبز،زردچوبه ا 4️⃣انجام ورزشهایی مانند پیاده روی،شنا،باغبانی،نرمش های کششی دربرنامه ی روزانه،حداقل چهار روز درهفته حب و شربت هپاتیت،حب کبد،سماق و آش سماق،شربت سکنجبین و حجامت مفید است. ترکیب کاسنی وشاهتره صبح وعصر_سکنجبین عسلی شربت نموده هرشب یه ساعت قبل خواب _حجامت عام دومرحله هرماه یکبار _چای خارمریم روزی یک استکان. _مصرف سماق واش سماق. _شربت مصفای خون دکتر. _مصرف روغن زیتون یاکنجد _مصرف گوشت وفراورده های گوشتی به حداقل برسد. حجم غذاکم شود.ودرصورت امکان ناهار حذف شود. کد99 مجموعه مفید است. عرق مصفای کبد مجموعه استفاده شود.

  154. سلام, من ده ساله قرص لووتیروکسین میخورم.اما هنوز درمان نشدم.هر سری که قرص هارو قطع کنم دوباره هورمونهام بهم میریزه. ایا روشی سنتی برای درمان کم کاری تیرویید هست!؟؟

    1. سلام دوست گرامی بله راهکارهایی هست 15جلسه یک شب درمیان بادکش انجام شود و در شب های میانی موضع را با مخلوط نمک و دنبه ببندید. 15گرم روغن بنفشه+15 گرم شکر سرخ+ 12 گرم لعاب اسفرزه را مخلوط روزی 1بار هفته ای 3بار بخورید. زالو روی موضع نزد متخصص مفید است. چند چیز تیرویید راضعیف میکند کلم ازهرنوع ان ,یکی دیگرسبزی شاهی است,یکی عدس وتره است. برای تقویت تیرویید کرفس اسفناج سیب به اجیل بخورید. روغن مالی موضع با روغن کنجدیاسیاهدانه. خوردن نمک دریا مفید است . اطریفل غددی عطارخونه مفید است. عرق تیرویید عطارخونه مفید است.

  155. سلام برای طول دهانه رحم کوتاه در بارداری برای جلوگیری ازسقط ایاراهکاری به جز دوختن دهانه رحم هستش؟؟

    1. سلام خانم مقدم عزیز قبل از بارداری باید دستوراتی رعایت شود . زمان بارداری تنها دستور دوختن دهانه است

  156. سلام.خدا قوت من حدود۷ سال ازدواج کردم اما بشدت از بارداری ترس واهمه دارم.۱۵سال قبل تصادفی داشتم که بعد اون تصادف از فضای بسته مث آسانسور،هواپیما،حتی اتوبوس بشدت میترسیدم الان فقط سواراتوبوس میشم ولی هنوز این ترس تو وجودم هست وکلا زندگیمو مختل کرد. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام دوست گرامی شما حتما باید به یک روانشناس هم مراجعه بفرمایید صرفا با دستورات خوراکی مشکل حل نمیشه اما این موارد براتون مفیده: اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید. از مصرف مواد غذایی با طبع سردو خشک پرهیز شود. سر را با روغن شونیز گرم نمایید. حب پادزهر احمدیه،گلاب،عرق و دم کرده گل گاو زبان + افتیمون و شربت مفرح عطارخونه مفید است.. حجامت ساق پا زیر نظر پزشک مفید است ترشی ممنوع. سرکه.شاه توت ممنوع خوئک فراوان میل شود گرده گل مفیداست جوشانده برگ به مفید است به،افتیمون،بهارنارنج،اسطخدوس را جایگزین چای روزانه خود کنید روزی 1فنجان عرق بسفایج مفید است عرق مرکب اعصاب عطارخونه مفید است چای مبارک عطارخونه مفید است..

  157. با سلام خدمت شما بنده ده سال پیش رفتم پیش دکترروازاده و اون موقع بهم گفتن دو الی سه سالی هست استرس شدیدی بهم واردشده و گفتن سه روز صبح ناشتا باید برم ناف گیری من یه بارش انجام دادم و تا ۶ الی ۷ سال خوب بودم اما تقریبا ۳ سالی یا دوسالی میشه شروع شده یعنی الکی همش استرس ودلهره دارم و مدتیه سردردشدید و حالت تهوع شدید و سرگیجه زیاد دارم انگاردور چشمام چیزی سنگینی میکنه اما فکرنمیکنم چشمم ضعیف باشه گوش راستمم شنواییش خیلی کم شده اون یکی گوشمم کمی شنواییش میگن کم شده از نوار گوش که گرفتم خیلی قبل، الان استرس زیاد و دلپیچه و اسهال و تهوع و سرگیجه و سردرد زیاد دارم نمیدونم باید چکارکنم اونقدر راهم دوره نمیتونمم بیام مطب دکتر روازاده ، شمارو به خدا راهنماییم کنید چکارکنم ؟

    1. سلام بر شما برای استرس و اضطراب شربت مفرح ابریشمی همراه عرقیات مفرح استفاده کنید شربت تمبر هندی روزی یک لیوان میل کنید دمکرده ی زنجفیل روزی ۱ فنجان همچنین سکنجبین عسلی براتون مفیده

  158. سلام نظر شما در مورد آزمایش امینوسنتز چیست دکتر در مورد آزمایش غربالگری و سندرم داون این آزمایش را تجویز کرده

  159. تشکر از اینکه وقت گذاشتید لطفا یک پزشک سنتی که شما تایید میکنید در کرج معرفی کنید.سپاس طاهری

    1. سلام جناب طاهری عزیز متاسفانه جایی رو سراغ نداریم در کرج تنها آدرسی که داریم مطب دکترروازاده هستش

  160. سلام .طاهری هستم۴۸ سالمه. اسید معدم بشدت بالا میاد .پیشونیم درد شدید با عرق شدید میکنه. بعضی وقتها پشت گوش چپم قسمت سر درد شدید داره. لطفا راهنماییم کنید دکتر هم زیاد رفتم ولی روز به روز درد پیشونیم مدتش طولانی تر میشه نفس کشیدنم سنگینتر شده.تشکر

  161. سلام من تقریبا ۷ماهه روزی دوبار از روغن و پماد خراطین برای افزایش حجم سینه بدون بادکش استفاده میکنم و این اواخر عوضش کردم ینی از روغن خراطین بهشت اصل ک محصول آیت ا.. تبریزیان هست استفاده میکنم تو این چندماه تاثیر خیلی خیلی کمی داشته حالا چیکار کنم ک بزرگ بشن و فرم بگیرن؟

    1. سلاام دوست گرامی بادکش هم بذارید و اینکه هر طبع و مزاجی تا یک حدی میتونه رشد کنه

  162. سلام ودرود بر آقای دکتروکارشناسان عزیز من می خواستم سرکه سیب سنتی خریداری کنم، لطفا من را راهنمایی کنیدچه نوعی تهیه کنم.ممنون

    1. سلام جناب احمدی عزیز این محصول در همین سایت موجوده و یک نوع داره. میتونید خریداری بفرمایید

  163. سلام من خانوم محمدی هستم من سه ماه نزدیکی کردیم برای فرزند ولی هنوز هیچ نیست الانم یه ۴روز لکه های قهوه ای میاد باید چه کار کنم که خوب بشم

    1. سلام و درود
      اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید.
      از لباس زیر نخی استفاده شود.
      از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود
      حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.)
      عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
      1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
      اندازه یک لوبیا ژل رویال خالص را بصورت ناشتا مصرف کنید.
      روزی 1فنجان عرق فراسیون، عرق آویشن مفید است

  164. ۷۸ساله هستم ۹۶آنژیو کردم حدود ۲ساله تن صدام بسیار کوتاه وضعیف شده بطوری که ازمهمترین هم متوجه نمیشن وهمچنین لکنت گرفتم ام،آی،آر هم رفتم نرمال بود دکتر میگه ممکنه قسمت تکلم مژ کوچک شده باشه نظر دکتر روازاده را بگیرم ان شالله با نسخه ایشان شاید شفاء گرفتم ممنون بخشوده ۰۹۱۲۳۵۷۴۹۰۶

    1. سلام جناب بخشوده عزیز کتیرا+نشاسته+مویز+به دانه را کوبیده با لعاب به دانه مخلوط کرده روزی 1قاشق مرباخوری با آب قورت داده شود. جوشانده شیر + شکر تیغال مفید است. نشاسته با شیر جوشانده و استفاده شود. سیر بخار پز بخورد. شربت گل بنفشه مجموعه استفاده شود. شربت و دم کرده زوفا بسیار مفید است.یک عدد نارنج را با پوست آن به خوبی بشویید سر آن را با چاقو کاملا برداشته و به اندازه یک قاشق غذاخوری محتویات آن را خالی کرده و به جای آن نشاسته بریزید.سپس درب نارنج را بگذارید.در قابلمه ای بدون آب به مدت 5تا8 ساعت با حرارت بسیار ملایم با فاصله از شعله ، پوست آن را برشته شود.پس از آن محتویات نارنج را میل نمایید شربت برونشیت و سفوف آنتی بیوتیک مجموعه مفید است.

  165. سلام مادرم دچار خونریزی معده شده الان بستری گفتند سرطان معده و کبد داری خیلی ضعیف شده و کم خونی داره گفتند پلاکت خون اش پایین ایا می تونید درمان کنید ؟

    1. سلام بر شما آرزوی سلامتی داریم برای ایشون احتیاج به بررسی هست لطفا با مدارک کامل به مطب دکترروازاده مراجعه کنید

  166. سلام خانم 50ساله ای هستم ک از 30سالگی دستانم می‌لرزد نمیدانم شاید ارثی هم باشد اما زمانی ک عصبانی می‌شوم و استرس دارم بیشتر می‌لرزد آیا دارویی برای درمان من هست؟

  167. سلام سال نو مبارک آقای دکتر دایی من 70 ساله ،پارسال عمل قلب باز انجام دادن، الان مبتلا به کرونا هستن.بیمارستان نرفته داخل خانه با دستگاه ودکتر درحال درمان هستن ولی مشکل پلاکت خون خیلی پایین هست دکتر میگن باید حتما برن بیمارستان خوصوصی ولی ایشان قبول نکرد.آیا روغن حنظل وبخور جوش شیرین خوراکی برای ایشان مناسب است البته خدا روشکر مشکل مالی ندارن .درحال حاضر شما برای درمان چه پیشنهادی دارین ممنون میشم زوتر پاسخ بدین حالش اصلا خوب نیست،میترسیم اکسیژن به مغزش نرسه وبه حالت کما برن.خیلی خیلی ممنون میشم مارا راهنمای کنید.

  168. سلام من مدتیه سرگیجه شدید دارم..در تغییر وضعیت از خوابیده به نشسته یا حرکت سر به اطراف این اتفاق برام میافته..خیلی آزارم میده..قرص بتاسرک ودیمن هیدرینات گیخورم ولی هنوز خوب نشدم..اضطراب وحملات پانیک دارم..چربی خونم بالاست..لطفا راهنمائی کنید

    1. سلام دوست گرامی اصلاح تغذیه و مخصوصا روغن رو حتما مد نظر داشته باشید رعایت این موارد هم براتون مفیده: دمکرده ی سماق مصرف سماق همراه برنج سکنجبین عسلی

  169. سلام خوبین حسینی هستم از مشهد مادرم سرطان غدد لنفاوی داره چگونه مراجعه کنم مطب آیا امکانش هست بیام تهران

    1. سلام بر شما دوست گرامی لطفا با مطب تماس بگیرید راهنماییتون میکنند. شماره تماس مطب02166425483

  170. خانومی هستم 38 ساله همزمان صفرا و سودا دارم. نتایج همه ی ازمایش هایم منفی بوده و مورد خاصی ندارم .فقط کمی غلظت خون دارم .زود عصبانی میشوم و شب ها به سختی به خواب میروم .راهکارطب سنتی برای درمانم چیست ؟

    1. سلام خانم کریمی عزیز رعایت این موارد براتون میتونه کمک کننده باشه: استشمام عطرهای طبیعی و گلاب قبل خواب کم کردن گوشت در وعده های غذایی مصرف شربت مصفای خون شربت های مفرح قبل خواب براون مفیده…. یا۱ لیوان شربت بهارنارنج گلاب بیدمشک …

  171. مردی هستم 51 ساله روزی یک قرص لوزار 25 می خورم برای درمان این فشار راهکار طب سنتی چیست.برای درمان همزم سودا وصفرا که خانم من مبتلاست راهکار طب سنتی چیست.

    1. سلام جناب شرف خواه عزیز رعایت این دستورات براتون میتونه مفید باشه: .تعداد30 حبه سیر پوست گرفته را با 5 عدد لیمو ترش تازه همراه با پوست که چند برش خورده باشد و نیم لیتر اب جعفری را در مخلوط کن ریخته و خمیر کنید سپس آنرا همراه با یک لیتر آب با شعله بسیار کم به جوش رسانده و خاموش نمایید تا سرد شود سپس ترکیب حاصله را صاف نموده و در یخچال نگه داری شود و صبح ها ناشتا به میزان یک استکان یا50سی سی میل نمایید. نمک دریا استفاده شود. بعد از غذا آبغوره و آبلیموی طبیعی میل نمایید. حب فشار مجموعه و حجامت مفید است. مصرف آب چغندر مفید است. عرق فشار خون مجموعه مفید است.

  172. سلام وقت بخیر به آقای دکتر من خانم سی نه ساله هستم یک ماه پیش سرگیجه وتعادل نداشتم با رفتن به دکتر سر گیجه خوب شد ولی سر درد وجوسهای چرکی روی سر وبدن میزنم وبدنم کامل سرد دوباره داغ میشود ممنون اگه راهنمای کنید

  173. با سلام برا بافت ریه که از.یین رفته باشه جه.جیزی خوب؟باهاش ورم کرده عفونت شدیدداره خارش شدیدداره سرخ شده دکترا میکن از.نارسایی ریه است لطفا باسخ ده استاد

    1. سلام بر شما لطفا این موارد رو رعایت کنید: روغن مالی کمر زیر شکم و کشاله ها ۲۱ جلسه یک روز در میان بادکش گرم این اندام ها اصلاح تغذیه و منع سردی ها

  174. سلام خانمی هستم 27ساله یک فرزند دارم الان زخم دهانه رحم گرفتم گفتن شدید هست و باید فریز بشه آیا راهی دیگه هست که فریز نکنم و خوب بشم؟؟؟

  175. سلام من مشکل کیست اندومتریدزتخمدان دارم ک الان13سانت ودکتراگفتن بایدجراحی کنم وتخمدان راست راکامل تخلیه کنم وتخمدان چپم هم کیست9سانتی داره ایا شمادرمانی دارین ک بدون جراحی دفع بشه

    1. اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید.
      از لباس زیر نخی استفاده شود.
      از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود
      +حب توده+ حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.)
      عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
      1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
      روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است

  176. سلام خانومی هستم ۴۰ ساله حدود ۴ ساله دچار بیماری پوستی شدم به نام psoriasis شدم که در این حالت بعضی از نقات بدنم قرمز شده همراه با خارش زیاد و پوست پوست شدن میباشد چندین بار به چندین پزشک مراجعه کردم بعضی اوقات افاغه ای نداشته بعضی اوقات هم به صورت مغطعی بهتر شده اما پس از اینکه داروها تمام میشود باز برمیگردد لطفا راهنمایی کنید

    1. حب و شربت هپاتیت استفاده شود.
      روی موضع مخلوط شیر و دنبه قرار داده شود.
      حب داءالصدف مجموعه مفید است.
      از مصرف مواد غذایی با طبع گرم پرهیز شود.
      ماءالجبن،سماق و آش سماق،شربت سکنجبین،عرق کاسنی و شاتره استفاده شود.
      اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید.
      روی موضع را هفته ای 3بار 30 دقیقه با مخلوط شیر و دنبه ببندید
      پوست داخلی موز را روی موضع بمالید.

  177. سلام. برای درمان سرطان تخمدان چکارکنم!؟ لطفا خواهشا راهنمایی بفرمایید.

  178. گفتن که شب ها که می خواهید بخوابید مسواک نزنید چون سلامتی دهان و دندان را به خطر می اندازد

  179. سلام خانم ۳۱ ساله هستم اندومتریوز دارم همراه با چسبندگی شدید و کیستهای اندومتریما در هر دو تخمدان وجود داره ایا درمان داره ۳ ساله در حال اقدام برای بارداری هستم که نتیجه نگرفتم برای ای وی اف اقدام کردم ولی دوتا تخمک با ‌داروهایی که مصرف کردم داشتم که عمل نکردم خواهش میکنم درمان میشم با طب سنتی

    1. اصول بهداشت فردی را رعایت نمایید.
      از لباس زیر نخی استفاده شود.
      از نوار بهداشتی و دستمال کاغذی صنعتی و کارخانه ای استفاده نشود حب کیست 1و2 استفاده شود.عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنیدتا وارد واژینال شود و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.)
      عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.
      1قاشق مربا خوری جوش شیرین را با 1لیوان آب ولرم مخلوط و با سرنگ 20سی سی در رحم تزریق شود.این مراحل را تا 4دوره پشت سر هم تکرار کنید و در هربار به هر 4طرف و به هر پهلو به مدت 15دقیقه دراز بکشید.(استفاده در دوران عادت ماهانه ممنوع است.)
      روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است

  180. سلام مادر من بعد از زایمان اولشون حدودا ۳۰ سال پیش کیسه صفراشونو عمل کردن و خا ج کردن بعد از اون بدنشون به طبع گرم حساس شد و به محظ خوردن چیزی باطبع گرم سریع بدنشون واکنش نشون میده اوایل عوارض پوستی بود و به شکل دونه های قرمز که روی پوستشون ایجاد میشد بود با خارش زیاد ،ولی جدیدا به محض خوردن یک خوراکی که طبعش گرمه به صورت گاهی سرفه های خشک وگاهی درد و سوزش تو اندام های داخلیش ایجاد میکنه الان مدتیه که از درد شکمی رنج میبره . همیشه هم باید عرق شاهتره در منزل باشه ولی اونم تاثیرش کم شده انگار میخواستم ببینم این طبع به شدت گرم درمان قطعی داره یا خیر ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. دفع صفرا

      منع مصرف:
      لبنیات: پنیرکهنه
      صیفی جات: بادمجان ، فلفل سبز
      میوه ها: انبه ، به ، زیتون ، نارگیل
      ریشه ها: چغندر، پیاز، سیر، کلم قمری ، موسیر
      حبوبات: جودوسر(چاودانه) ، لپه ، نخود ، برنج کته ای
      سبزی ها: برگ چغندر، پونه ، نعناع ، پیازچه ، ترخون ، مرزه ، تره نیزک(شاهی) ، جعفری ، رازیانه ، ریحان ، شاتره ، شنبلیله ، شوید ، کرفس ، اقسام کلم تابستانی ، گزنه ، مارچوبه ، تره ، تره فرنگی
      گوشتها: آهو ، اردک ، بلدرچین ، گنجشک ، شترمرغ ، شتر، کبوتر، خروس ، کباب ، دل
      مغزهای گیاهی: بادام هندی ، بادام درختی تلخ ، بادام کوهی ، پسته کوهی ، پسته ، چلغوز، فندق ، گردو
      ادویه ها: اسپند ، آویشن ، خردل ، دارچین ، انیسون ، زرد چوبه ، زعفران ، زنجبیل ، زنیان ، زیره ، سیاهدانه ، فلفل ، کاکائو ، گلپر، وانیل ، هل ، نمک
      متفرقه: روغن زیتون ، شیره خرما ، عسل ، شکرسرخ یا سفید ، عرق بهارنارنج ، شیرشتر

      از مصرف مواد غذایی با طبع گرم ، ادویه جات ، کاکائو و سس مایونز پرهیز شود.
      ماءالجبن، سماق و آش سماق ، عرق کاسنی و شاتره استفاده شود.
      حجامت انجام شود

      موارد مصرف مجاز:
      گوشتها: انواع ماهی
      میوه ها: آلو ، آلوچه ، انارشیرین، پرتغال ، زردآلو ، شفتالو ، شلیل ، کیوی ، لیموترش ، نارنگی ، هلو ، آب فشرده انار
      صیفی جات: اقسام کدو، هندوانه ، کدو حلوائی
      سبزی ها: اسفناج ، بامیه ، خرفه ، قارچ خوراکی ، کاسنی ، کاهو ،لوبیا سبز
      لبنیات: پنیر تازه ، خامه ، دوغ ، ماست ، سرشیر، شیرپاستوریزه
      متفرقه: اسفرزه ، ماءالشعیر
      حبوبات: باقالا تازه ، نخود سبز
      مغزهای گیاهی: تخم کدو ، تخم هندوانه ، خشخاش ، به دانه

  181. سلام 3ساله تیرویید پر کار دارم متی مازول مصرف میکنم اول 3تاقرص روزانه می‌خوردم خوب شدم تارسیدم به یکی دوماه پیش رفتم دندانپزشکی چندین بار برا دندونم بیحسی زدم از همون موقع گلوم درد شدم و فهمیدم دوباره بیماریم عود کرده دکتر گفت باید ید درمانی کنی وباقطره خوراکی ید تیرویید از کار بنداری وتا آخر عمر لیىوتیروکسین مصرف کنی گفت گواتر سمی داری گره تیرویید هم دارم وقرصهایم کم میشوند چشمام میزنم بیرون اصلا نمیتونم خیره نگاه کنم اگزوفتالمی چشمی دارم لطفاً مرا کمک کنید که هم گواتر سمی ام خوب بشه وهم چشمام راحت بشه صبحها از خواب بلند میشم چشمام اذینه بمحض خوردن قرص بهتر میشم خوایم هم خیلی کمه از یه ساعت مشخص بیدار میشم

    1. 15جلسه یک شب درمیان بادکش انجام شود و در شب های میانی موضع را با مخلوط نمک و دنبه ببندید.
      15گرم روغن بنفشه+15 گرم شکر سرخ+ 12 گرم لعاب اسفرزه را مخلوط روزی 1بار هفته ای 3بار بخورید.
      زالو روی موضع نزد متخصص مفید است.
      چند چیز تیرویید راضعیف میکند کلم ازهرنوع ان ,یکی دیگرسبزی شاهی است,یکی عدس وتره است.
      برای تقویت تیرویید کرفس اسفناج سیب به اجیل بخورید.
      روغن مالی با روغن کنجدیاسیاهدانه.
      خوردن نمک دریا مفید است .
      اطریفل غددی مفید است.
      عرق تیرویید مجموعه مفید است.

  182. باسلام بنده خانمی متاهل هستم دارای دو فرزند پسر ۵۸ ساله. ۳۰ سال هست که دچار کم کاری تیروئید هستم. ۲سال پیش یک عمل جراحی مغز داشتم به دلیل تومور. ۹ سال پیش هم صفرام رو تخلیه کردن. اضافه وزن بسیار زیادی دارم، چندین دکتر تغذیه رفتم ازجمله دکتر کرمانی ولی تا زمانی که رژیم داشتم وزنم متعادل بود اما به محض رعایت نکردن بیشتر از قبل وزنم افزایش پیدا کرد. پیشنهاد کردن بهم با توجه به طبعم باید رژیم بگیرم. از شما راهکار میخواستم. باتشکر

  183. با سلام و احترام بنده فیبروم ساب سروزال در ابعاد ۷/۵ در ۶/۵ دارم.چهل ساله و مجردم.لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید.
      از مصرف مواد غذایی صنعتی و کارخانه ای پرهیز شود.
      حب توده مجموعه استفاده شود.
      7شب هرشب 1 قاشق عسل برروی گاز استریل قرار داده و شب تا صبح بر دهانه رحم بگذارید.
      عنبرنسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، 2روز قبل عادت ماهانه و 2روز هنگام عادت ماهانه و 2روز بعد از عادت ماهانه به روش زیر به رحم دود دهید.ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرار داده و 2تا3 عدد عنبرنسارا و کمی خاکشیر و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخی داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید و به حالت نیم خیز روی کوزه بایستید
      دوای پاکسازی دوشیزگان انجام شود.

  184. سلام لطف کنید بگیرید برای اگزما کودک ۴ماه.که اول روی صورتش بود ..بعد الان کل شکم و پشت جوش زده چه کنم

    1. از مصرف مواد غذایی با طبع گرم و ادویه جات پرهیز شود.
      ضماد اگزما مفید است.
      موضع را با لعاب اسفرزه هفته ای 3بار 10 دقیقه ماسک نمایید.
      ماءالجبن و ماءالشعیر طبیعی مفید است.
      حمام زیاد بروید اما در زمانهای کوتاه،تعریق برایتان مضر است.
      مالیدن سرکه با کمی آب کرفس و مقداری کمی بوره ارمنی در حمام بر بدن مفید است.
      کد99 مجموعه مفید است
      گل سرشور مفید است.
      حجامت مفید است.

  185. چرا اینقدر شما ساده اید دارن جوش شیرین میریزن تو آرد نانوایی ها میدن مردم میخورن حالا که برا کرونا خوب جواب میده شد ایراد

  186. سلام خدمت جناب دکتر روازاده خانمی ۵۵ ساله هستم.مدت ۲سال هست که ستکه مغزی کردم،خونریزی نسبتا وسیع مغزی داشتم و فلجی کامل سمت چپ بدن. بعد از بیش از ۳۰۰ جلسه فیزیوتراپی در حال حاضر تا حدودی حرکت سمت چپ بدن برگشته ولی متاسفانه دست چپم هنوز حسی نداره و از ناحیه آرنج به پایین هیچ حرکتی نداره،به دلیل بی حسی نسبی پا در راه رفتن دچار مشکل هستم. میخواستم توصیه جناب دکتر رو در خصوص مصرف دارو و تدابیر طب بدونم.ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
      مواضع را مداوم با روغن گرم یا روغن روماتیسم چرب نمایید.
      استفاده از نمد و کرسی برقی مفید است.
      زنبور درمانی نزد متخصص انجام شود.
      حب سورنجان،کد 124،حب سینا،حب درد و مفاصل و کد 118 جهت شما مناسب است

  187. سلام و خسته نباشید خدمت شما..من پارسال بارادر شدم و دوران حاملگیم استرس داشتم و این باعث گرم شدن بدنم میشدو بچه سقط شد.حالا ک یک سال گزشته استرس میگیرم بدنم گرم میشه واقعا ازیت میشم چیکارکنم من

    1. اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید.
      از مصرف مواد غذایی با طبع سردو خشک پرهیز شود.
      سر را با روغن شونیز گرم نمایید.
      حب پادزهر احمدیه،گلاب،عرق و دم کرده گل گاو زبان + افتیمون و شربت مفرح مجموعه مفید است..
      حجامت ساق پا مفید است
      ترشی ممنوع. سرکه.شاه توت ممنوع
      خوئک فراوان میل شود
      گرده گل مفیداست
      جوشانده برگ به مفید است
      به،افتیمون،بهارنارنج،اسطخدوس را جایگزین چای روزانه خود کنید
      روزی 1فنجان عرق بسفایج مفید است
      عرق مرکب اعصاب مفید است
      چای مبارک مجموعه مفید است..

  188. سلام خسته نباشین من آقا هستم و چند تا زگیل تناسلی زدم برای درمان همیشگی این زگیل چی کار کنم واقعا ناراحتم کرده، روی گردنم هم دارم چند دفعه فریز کردم باز هم رشد کرده، راهی هست که برای همیشه از شر این زگیل ها خلاص بشم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. در ابتدا سیر له شده را مستقیم بر روی زگیل قرار دهید و روی آن را باند بپیچید. به این علت که سیر خاصیت سوزآور داردریک هفته، زگیل می ترکد و از بین می رود.به همین دلیل می توانید هر روز یک سیر تازه را بردارید و آن را له کنید و بر روی زگیل خود بگذارید و آن را ببندید. سعی کنید از قرار گرفتن سیر در نقاطی از بدن که سالم است جلوگیری کنید. برای این کار می توانید به قسمت های اطراف زگیل کرم بزنید تا به سیر آغشته نشود.
      درمان دوم
      زگیل باشیره درخت انجیر
      شیره درخت انجیر در انتهای هر برگ یا انجیری که چیده شود وجود دارد ، فرد مبتلا به زگیل می باید چند روز بنا بر تعداد و بزرگی زگیلها شیره انجیر را روزانه و به دفعات به روی زگیلها بمالید .
      روش کار به این صورت است که :
      زیر درخت انجیر قرار گرفته و بلافاصله پس از کندن برگ یا انجیر ، شیره سفید آن را به روی زگیل بگذارد . تکرار این کار به دفعات زیاد ، باعث از بین رفتن کامل زگیل ها می شود .

  189. باسلام خدمت شما بنده میخواستم مزاج خودمو بشناسم و بدونم چه مزاجی دارم.میشه در این زمینه راهنمائیم کنید؟ ممنونم

    1. نزد متخصص طب سنتی برویدتا با گرفتن نبض شما طبع را دقیق تشخیص دهد/

  190. سلام برای حمله ی پانیک درمان طب سنتی وجود داره؟؟؟لطفا جوابمو بدین ممنون

  191. باردار نمیشم رحم خیلی کوچکی دارم رشد نکرده پنج ساله ازدواج کردم تاکنون هم پریود نشدم

    1. اصول تغذیه سالم رعایت شود.
      از مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود..
      حب نازایی و حب مقوی باه بانوان مفید است.
      از مخلوط واجبی و آب استفاده شود.
      حب بید مفید است.
      عسل را با سرنگ 20سی سی یک شب در میان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید و نخود زنان با روغن حیوانی چرب نمایید و یک شب در میان (بین شبهای عسل) در رحم داخل کنید و هرروز صبح طی این دوره دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.(استفاده در زمان عادت ماهانه ممنوع است.
      روزی 1فنجان عرق فراسیون مفید است.
      ترکیبات مقل استفاده شود.

  192. سلام چند ساله دچار ورم لب شدم که این ورم در قسمت های مختلف لب تغییر میکند و رنگ لبم تغییر کرده و قرمز تر شده است.همچنین خیلی لاغر هستم اما یکم شکم دارم .زیر چشمانم سیاه است و فکر و خیال و وسواس هم دارم . لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. استشمام انفیه انجام شود سپس اخلاط با عطسه خارج شود.
      قطره نازیل و قطره بنفشه مفید است.
      صبح جوش شیرین و نمک دریا استنشاق شود.
      زالو لثه مفید است.
      حب نزله مفید است.
      اگر مشکل سوزش و رفلاکس معده ندارید 1 نوبت 1 قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه بخورید و مانع عطسه نشوید تا عفونت سر خارج شود.
      1واحد سرکه انگور طبیعی + 3واحد آب شب قبل از خواب قرقره شود.

  193. سلام من50سالمه وپولیپ رحم دارم دکتر بیهوشی با عمل من موافق نیست شما چه دارویی پیشنهاد میکنید

  194. سلام آقای دکتر من ۴۳ سالم و حدود ۳ سال پیس سکته مغزی کردم ولی بعد از ۳ سال دست راستم کار نمی کند یعنی انگشت دستم را می توانم ببندم ولی نمی توانم باز کنم و در حرف زدن هم مشکل دارم و خیلی آهسته باید حرف بزنم ایا راه حلی برای بیماری من هست یا نه ممنون می شم اگه راهنمایی کنید

  195. سلام و عرض ادب. در رابطه با درمان بیماری alops پیام دادم و لطفا راهکارش رو بدید… برای آقای جوان۳۲ساله،که بر اثر استرس فراوان تمام موهای بدنش ریزش پیدا کرده.الان بعد از چند سال تک و توک موهاش دراومده.ولی خیلی نگگران و خواستار رویش دوباره موهاشه.لطفا کمک کنید.یبا سپاس فراوان

  196. سلام .شوهرم دچار خلط شددددیییید پشت حلق و ابریزش بینی وگرفتگی بینی هست . چند سال پیش هم عمل انحراف بینی انجام داده از بعد عمل هم این مشکلش شروع شده . دکتر هم خیلی زیاد رفتیم ولی هیچ تاثیری نداشته دیگه واقعا نمیدونیم چیکار کنیم

  197. سلام من چند سال کم کاری تیروئید دارم چطوری از این درد تمام بشم خیلی خیلی بدنم دست وپام سرد می شوندزمستان از سرما مثل بچه ها گریه می کنم

  198. سلام وقت شما به خیر وخوشی ، سوال بنده اینجاست که بخور جوش شیرین برای درمان ریه و کرونا مفید است یا این موضوع شایعه است خواهشمند است در این خصوص توضیح دهید. با تشکر فراوان

  199. با سلام ناراحتی معده و نفخ دائم(علیرغم استفاده از شربت آلومینیم ام جی-قرص و کپسول های مرتبط با نفخ) باعث می شود که علاوه بر تنفس سخت ناراحتی قلبی(نوسان فشار خون هم داشته باشم.راه کاری هست که محبت نموده ارائه فرمائید.

  200. سلام .دختر 24ساله هستم که در سن 15سالگی پرکاری تیروئید داستم دارو شیمیایی مصرف کردم درمان شد الانکه برای چکاب قبل بارداری ازمایش دادم کم کاری تیرویید دارم برای درمان چه کنم و اینکه میتونم باردارشم یا باید درمان بشه بعد؟قدم 170و 54کیلو وزنم و ضعیف لاغرم و بقیه میگن رنگ صورتت زرد وزاره و با کمترین فعالیتی کمر درد میشم چطوی میتونم به وزن مناسبم برسم ؟نفخ و سر وصدای معدمم زیاده و شکمم اگثرا سفت و سخت کار میکنه و خیلی بی استهام مخصوصا صبح ها تا ژهر میل ندارم به چیزی و انگار غذام زود هضم میشه و سوزش معده میگیرم مخصوصا صبح که از خواب بیدار میشم .لطفا راهنماییم کنید بدای درمان .ممنون

  201. سلام وقت بخیر من علی محمدی هستم در اوایل اسفند مبتلا به کرونا شده الان وضع عمومی ام خوبه ولی هنوز بعضی اوقات سرفه دارم و سینه ام اغلب سنگینه و بعضی اوقات تنگی نفس دارم چه راهنمایی میفرمایید

  202. سلام نه نگفته.منتهاگفته خمیردندان فلوراید داره فلوراید باعث پوسیدگی دندان میشه.بجای خمیردندان ازپودرپوست تخم مرغ وپودرکف دریا استفاده شود.

  203. سلام پسر من یک ماه به دیابت نوع یک مبتلا شده آیا راهی برای درمان وجود دارد یا نه .تشکر میکنم اگر راهنمایی کنیین

  204. سلام ببخشید من روی صورت و کتف هام خیلی جوش زدم و چون دستکاری کردم تبدیل به زخم شدن و حالا جا شون مونده هر جا رفتم هر چیزی گفتن مالیدم ولی از بین نرفتن میشه یه راهکار بدین لطفا .

  205. ساام خداقوت به همه شما من دوسالی هست نفق شدید معده دارم طوری که جایی نمتونم برم از صای معدم آروق هم زیاد میزنم برادرمان پیش دکتر رفتم همه ازمایشها راانجام دادن وسونو اما گفتن مشکلی ندارم قرص دادن اصلا تاثیر نزاشت واز بچگی دهانم بسیار بدبو بوده هرچی چکاب گفتن برا لثه ودندان انجام دادم سالم بوده ولی هنوز ابن مشکل رادارم وهرجابرم مجبورم ادامس بخورم لطفا جوابم بدین

    1. از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
      خام و چخته با هم استفاده نشود.
      صبح ناشتا و شب موقع خواب 1 قاشق عسل با موم بخورید.
      شربت معده مجموعه مفید است.

      1. لطفاً اگه ادرس و شماره اقای روازاده رودارید برام ارسال کنید کودک بیماری داریم 2ساله برای مشورت راهنمایی ممنونم

        1. سلام و عرض ادب خدمت شما
          آدرس مطب:خیابان جمهوری،چهارراه شهید یاسری،روبروی بانک ملت،پلاک1229
          شماره تماس مطب:02166425483

  206. با سلام.خانمی هستم 27 ساله ک دچار بیرون زدگی دیسک از دو مهره L5 و S1 میباشم.دکترا فقط عمل رو پیشنهاد دادن.الان با فیزیو تراپی و قرص یکم دردش تسکین پیدا کرده.جناب دکتر چ راهکاری برا من دارند.ممنون میشم جواب بدید.

    1. در صورت داشتن یبوست ، با اجرای تدابیر رفع یبوست به این مهم اقدام کنید .
      سردیها و ترشیها معمولا بدن را ضعیف و درد را مسلط می کنند حتما از خوردن این مواد غذایی در طول درمان پرهیز کنید .
      روغن مالی مسیر درد با روغن ب111 و کد 123 که ترکیبی از روغنهای گرم هست و از محصولات احیا هستند و یا روغن زیتون یا روغن سیاهدانه خالص چندین بار در شبانه روز .
      گرم کردن این مسیر با حوله واتوی گرم صبحها و شبها به مدت 20 دقیقه .
      دمکرده گل گاوزبان و سنبل الطیب و اسطوخدوس هر عصر یک لیوان با عسل
      به رفع درد کمک میکند .
      استفاده از حب درد مفاصل و سیاتیک از داروهای احیا هم به کنترل درد بسیار کمک می کند .
      اگر درد تا یکهفته و با تدابیر بالا بهتر نشد حتما جهت فصدخونو بیرون کردن مواد زائدی که در این مسیر باعث گرفتگی و درد شده اند به مطب مراجعه و اقدام کنید .

  207. سلام برای درمان بیماری برصی که با فشار دادن لکه های سفید به رنگ قرمز در می ایند راهکار چیست؟ بیماری پوست آلت شروع شد و طی 7 سال دست و پا را هم درگیر کرد.چه راهکاری میفرمایید؟

    1. از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
      کله بادمجان را جوشانده و استفاده نمایید.
      کد 118 و داروی برص مجموعه مفید است.
      مواد غذایی سفید رنگ استفاده نشود و میوه های رنگدانه دار استفاده نمایید.
      مخلوط حنا و واجبی را هفته ای 3بار 20 دقیقه روی موضع قرار دهید.
      دم کرده قازیاقی مفید است.
      میوه های رنگدانه دار مثل هندوانه استفاده شود.
      آبگوشت گوساله کوهی جوان مفید است.
      آبلیمو روی مواضع مالیده و در معرض آفتاب باشید.
      دم کرده غنچه شقایق مفید است.

  208. سلام دختر من از بدو تولد لکه های قهوه ای زیادی روی بدن دارد، الان هم پشتش در همان منطقه کمی گوشت اضافه آورده البته لاغر است. به مراکز مختلف پزشکی هم مراجعه کردیم و نتیجه نگرفتیم. چه کنیم؟

    1. اصول تغذیه سالم را رعایت نمایید.
      از مصرف مواد غذایی با طبع گرم،کاکائو و سس مایونز پرهیز شود.
      حب کبد،منضج و مسهل سودا،عرق کاسنی و شاتره و ماءالجبن مفید است.
      موضع را با مخلوط عسل و دارچین هفته ای 3بار 20 دقیقه ماسک کنید.
      حجامت مفید است.
      عرق بنفشه قبل از هر وعده غذا 5/1 استکان استفاده شود.
      شیره انگور + نمک روی موضع بمالید.
      کد99 مجموعه مفید است.

  209. سلام.خسته نباشین آقای دکتر،من دچار ناراحتی پرکاری تئرویید و تنبلی تخمدان هستم و متاسفانه یک سقط داشتم و میخام دوباره باردار بِشم و از داروهای شیمیایی هم خسته شده ان،لطفا اگر میشه راهکارهای بهتر و ویدیوهای دیگر راجع بِه این مسئله و بیماری و بیماریهای دیگر اما بیشتر پخش بفرمایید راهنمایی بفرمایید ،ممنون و سپاسگذارم

  210. سلام سوال دارم درمورد این که نوشته اند که خام خواری بهتر از گوشت و لبنیات وغیره ( مرده خواری) است خوردن چنین غذاهایی باعث تمام بیماریها است ؟آیا این دیدگاه درست است یا نه؟

  211. سلام بنده اگر یک ساعت بدون کفش طبی در خارج از منزل و یا با پای برهنه در منزل کمی راه بروم دچار درد شدید پاشنه پا میشوم بطوری که از شدت درد نمیتوانم حتی بخوابم همیشه در پاشنه پا درد خفیفی دارم و احساس سوزش در پاشنه پا دارم البته پای راست بیشتر احساس میکنم که ممکن است خار پاشنه داشته باشم لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    1. مخلوط ماست گاوی و آرد جو را 4شب مداوم روی موضع ببندید. بادکش کمر مفید است. روزی 15 دقیقه روی قلوه سنگ بدون کفش راه بروید..

  212. سلام خسته نباشید من حدود یک ساله که سرم خارش داره پوست سرم هم جوش مانند داره برای درمان یه شامپو دادن که اثری ندارد لطفاً راهنمایی کنید

    1. سرکه انگبین شبها قبل از خواب یک لیوان بخورید. سر را با مخلوط آب و سرکه انگور طبیعی هفته ای 3بار شستشو دهید. حجامت عام یک الی دومرحله ماهی یکبار. شستن سر با جوشانده گل ختمی مفید است. از شامپوهای شیمیایی استفاده نشود. گل سرشور مفید است.

    1. چاقی لزوما چاقی به آنچه که در طب نوین گفته می شود اطلاق نمی شود. در طب سنتی ما وزن سلامتی داریم. در این وزن فرد ضعف عمومی، سردرد، خستگی، خواب خیلی کم یا خیلی زیاد و عصبیت ندارد و در ارتباط و معاشرت با دیگران پیشتاز است. در طب سنتی لزومی ندارد فرد مثلا با قد 165 وزن بین 63 تا 65 کیلوگرم داشته باشد. ممکن است فردی با قد 165 وزن 80 تا 85 کیلوگرم داشته و در وزن سلامتی به سر ‌ببرد و اگر این وزن را با رژیم پایین بیاورد دچار مشکلاتی از قبیل ضعف عمومی . تاری دید . سرگیجه و ….بشود . در اینجا از رژیمی آرام می گویم که بارها توسط افراد زیادی انجام شده و نتیجه آن با سلامتی فرد تجربه گردیده است . ضدچاقی این رژیم برای افراد :زیر 17 سال، زنان باردار و شیرده، افراد بالای 50 سال و برای کسانی که بیماری خاصی دارند ممنوع می‌باشد. قبل از شروع این رژیم افراد باید یبوست نداشته باشند در صورت داشتن یبوست یکبار قبل از صبحانه و یک بار هم عصر، یک قاشق غذاخوری خاکشیر را در یک لیوان آبجوش ریخته و ده دقیقه در آن را بگذارید و بعد گرم گرم میل کنید . 5 اصل تغذیه رو کامل رعایت بفرمایند. نوشابه،شکلات، آدامس،قندوشکر، مربا،شیرینی جات قنادی، سس مایونزبرای همیشه ممنوع صبحانه هرچی دوست دارید از مجازها مصرف کنید. ارده، حلوا ارده، تخم مرغ عسلی، کره محلی با عسل، یک لیوان شیر محلی با عسل و یک زرده تخم مرغ محلی. همه اینها باید با نون سنگک یا نون سبوس دار مصرف شوند . روزه اذان یک ساعت قبل از اذان ظهر تا یک ساعت بعد از اذان ظهر هیچ چیزی نخورید . غذای پیشنهادی برای نهار: نون سبوس دار، پنیر و سبزی یا نون و پنیر با یک خوشه انگور،یا نون و پنیر وگردو یا سیاه دانه یا یک کاسه کوچک حبوبات پخته شده یا خورشت با نون . مقدار مصرف نهار در این دوره باید به حدی باشد که فقط ضعف بدن گرفته شود. روز دهم از این رژیم نهار کلا حذف می‌شود. کلم،کاهو، زردک خیار سالادی، تا هر اندازه دوست داشتید در بین وعده ها استفاده کنید فقط این سبزیجات را بانمک دریا میل کنید . بعد از هر وعده سبزیجات یک قاشق عسل میل کنید. چربی های موضعی برای از بین بردن چربی های موصغی که در شکم، باسن و ران ها وجود دارد: بعد از اصلاح تغذیه و شروع همزمان با رژیم ضد چاقی روغن مالی با روغنهای گرم مثل : ارده کنجد . سیاهدونه . زیتون و کد 123 از محصولات دکتر روازاده روی موضع و بعد پیاده روی روزانه بمدت 20 دقیقه انجام شود . هر روز 20 دقیقه حوله نخی را روی موضع انداخته و با اتوی گرم روی آن بکشید . در طی این رژیم از اضطراب و استرس بدلیل باید ها و نباید ها جدا بپرهیزید . خانمها حتما در طی رژیم بجز روزهای مصرف آش آبغوره و زنجبیل « تدابیر کمخونی » را هم رعایت کنند . آقایانی که فشار خون بالا ندارند هر شب قبل از خواب نصف فنجون گلاب با یک قاشق غذاخوری عسل میل کنند. چاقی در روزهای رژیم آب خوردن به تنهایی مصرف نشود و یا آب وعسل رقیق، یا آب و کمی گلاب، یا آب و عرق نعناع میل کنید . آب را فقط به قدر رفع تشنگی بنوشید نه بیشتر از آن.چون آب سرد و تر است و تری بیش از حد اگر به بدن برسد هم باعث چاقی و هم باعث کم حافظه گی خواهد شد . از نیم ساعت قبل از اذان مغرب تا یک ساعت بعد از اذان مغرب، زمان وعده شام می باشد. هر غذایی می‌توانید مصرف کنید بجز سرخ کردنی ها ، حلیم،کله پاچه، فرنی، برنج من به همه کسانی که اضافه وزن دارند و مایلند با غذا و به مرور وزن خود را به وزن سلامتی برسانند توصیه می کنم : قبل از شروع رژیم یک هفته فقط آش آبغوره و زنجبیل استفاده کنید. این آش علاوه بر کنترل اشتها، در دفع مواد زائد برای بدن کمک بسیاری می کند فقط :اگر مشکل معده از قبیل ورم معده . زخم معده . ترش معده و درد معده دارید طبق تدابیر معده که در کانال موجوده مشکل را برطرف کرده و بعد با خیال راحت به رژیم بپردازید . آش بغوره زنجبیل این آش را باید بدون گوشت و با سبزیجات و حبوبات و نمک و روغن کنجد در قابلمه مسی بپزید و در زمانی که برای مصرف در یک ظرف یک نفره می ریزید یک قاشق چای خوری زنجبیل و آبغوره به مقداری که خوشمزه شود به آن اضافه کنید و به مدت 7 روز فقط از این آش بدون نان مصرف کنید. در طی دوره مصرف آش اگر در بدن ضعف پدیدار شد می توانید حداکثر یک روز در میان از کته با زرده تخم مرغ محلی یا شربت عسل یا نبات داغ استفاده نمائید. در طی این دوره آب خوردن باید جوشیده و سرد شده باشد. بیمار در طی دوره فقط آش را مصرف نماید. در صورتی که فردی به دلیل خاصی نتواند از زنجبیل استفاده نماید یک قاشق غذاخوری زیره سیاه را کوبیده و در هنگام پخت در قابلمه بریزید تا با آش پخته شود و در هنگام مصرف فقط آبغوره اضافه کنید. عدس،گشنیز،چرب

    2. برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید.
      عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها)

      آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید

      بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید.

      اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید

      برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است

      از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.

      مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  213. سلام،من همیشه یبوست دارم(مدفوع خشک) به همین دلیل به شقاق مبتلا شدم که مجبور شدم جراحی کنم دکتر گفته اصلا نباید دچار یبوست بشم از اونجایی که با خوردن هرچیز پرفیبر و چیزهایی که برای رفع یبوست خوبه(از جمله خاکشیر) دچار نفخ شدید میشم نمیدونم باید چکار کنم به جز خاکشیر و مواد نفاخ مورد بهتری پیشنهاد دارید؟

    1. هرروز آب گرم استفاده شود.
      انجیر را در روغن زیتون خیسانده و صبح ناشتا استفاده شود.
      عرق یونجه قبل از هر وعده غذایی 1استکان مفید است.
      عرق زول و بوقناق روزی 3استکان استفاده شود.
      حلوای ملین، شیاف مسهل و کپسول زرد مجموعه مفید است.
      دم کرده برگ درخت پرتقال مفید است.
      آش آلو بخورید.

    1. تیرویید 15جلسه یک شب درمیان بادکش انجام شود و در شب های میانی موضع را با مخلوط نمک و دنبه ببندید. 15گرم روغن بنفشه+15 گرم شکر سرخ+ 12 گرم لعاب اسفرزه را مخلوط روزی 1بار هفته ای 3بار بخورید. زالو روی موضع نزد متخصص مفید است. چند چیز تیرویید راضعیف میکند کلم ازهرنوع ان ,یکی دیگرسبزی شاهی است,یکی عدس وتره است. برای تقویت تیرویید کرفس اسفناج سیب به اجیل بخورید. روغن مالی با روغن کنجدیاسیاهدانه. خوردن نمک دریا مفید است . اطریفل غددی مفید است. عرق تیرویید مجموعه مفید است.

    2. غده تیروئید همانند دماسنجی دربدن در ورودی و خروجی هوا در بدن ، یعنی گلو عمل می کند و در گرمای بدن
      تیروئید بالا می رود و در اصطلاح میگوییم پر کار است و در سردی بدن تیروئید پایین می آید و میگوییم تیروئید کم کار و این حکمتی دارد برای خلق که دمای بدن خود را بدانند و بالا و پایین بردن عدد دماسنج تاثیری ندارد بر سلامتی
      و باید دمای بدن کنترل شود ، از این رو جهت کم کردن دمای بدن و تیروئید پرکار باید بدن را خنک کرد و دوره درمان آن در صورت انجام ، تمام خنک کننده ها از یک تا پنج ماه می باشد .
      پرهیز از صفرازاها و گرم کننده ها مانند : فلفل . ادویه جات .بادمجان . تخم مرغ . پیاز . سیر . خرما . عسل . گردو و مغز های دیگر که گرم هستند . استفاده از طلا . عصبانیت و استرس و اضطراب و فعالیت در هوای گرم و ظهر
      مصرف لبنیات سالم . ترشیجات طبیعی . خیار . کدو . ماهی دریا . مرغ محلی . میوه های تابستانی . لباس آبی و….
      مقداری کدو خورشتی یا خیار سالادی را در ماست محلی رنده کرده و شبها به محل تیروئید ببندید .
      روزانه تا سه لیوان شربت رقیق عسل زنده + دو قاشق غذاخوری آب نارنج یا آب لیموترش تازه میل کنید .
      گردنبندی از جنس نقره با عیار بالا در گردن آویز کنید .
      دوغ ماست محلی روزانه تا دو لیوان میل کنید .

    1. از مصرف مواد غذایی با طبع گرم و ادویه جات پرهیز شود. ضماد اگزما مفید است. موضع را با لعاب اسفرزه هفته ای 3بار 10 دقیقه ماسک نمایید. ماءالجبن و ماءالشعیر طبیعی مفید است. حمام زیاد بروید اما در زمانهای کوتاه،تعریق برایتان مضر است. مالیدن سرکه با کمی آب کرفس و مقداری کمی بوره ارمنی در حمام بر بدن مفید است. کد99 مجموعه مفید است گل سرشور مفید است. حجامت مفید است.

  214. سلام خانمی 44 ساله هستم چاقی شکمی دارم چربی خون وسنگ کلیه دارم چندسال قبل لوله رحم روبستم قبلا براجلوگیری قرص ال دی مصرف می کردم که باعث چاقی شکمی واضافه وزنم شده ازشماراهنمایی میخوام برای وزن سلامت

    1. رای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید.
      عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها)
      آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید
      بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید.
      اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید
      برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است
      از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
      مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  215. با سلام و عرض ادب من چند ساله درگیر بیماری اگزمای پوستی هستم یعنی سر انگشتان دستم خیلی خشک و زبر و پوسته شدست خیلی داروهای شیمیایی استفاده کردم ولی فایده نداشته واقعا خیلی عذاب آوره وضعیتم میخام بدونم با طب سنتی بهبود پیدا میکنم لطفا راهنماییم کنید

    1. از مصرف مواد غذایی با طبع گرم و ادویه جات پرهیز شود.
      ضماد اگزما مفید است.
      موضع را با لعاب اسفرزه هفته ای 3بار 10 دقیقه ماسک نمایید.
      ماءالجبن و ماءالشعیر طبیعی مفید است.
      حمام زیاد بروید اما در زمانهای کوتاه،تعریق برایتان مضر است.
      مالیدن سرکه با کمی آب کرفس و مقداری کمی بوره ارمنی در حمام بر بدن مفید است.
      کد99 مجموعه مفید است
      گل سرشور مفید است.
      حجامت مفید است.

  216. سلام و عرض ادب.من پیچ وکانال آقای دکتر و دارم کل مطالب ایشون و مطالعه میکنم.اما ایکاش کانالی بری پاسخگویی به سوالاتمون اختصاص میدادن.شهرستانی ام خیلی سخاه بخوایم حضوری بیایم.

    1. سلام و درود
      بستگی به مشکلتون داره بعضی وقتها واقعا نمیشه از دور نسخه بپیچید

    1. حکیم دکتر حسین روازاده که خود را از خادمان پیش رو در احیای آموزه های پزشکی کهن ایران زمین می داند همواره توصیه اکید بر پرهیز از مسواک زدن قبل از خواب نموده است با استناد به سخنان حکیم اسماعیل جرجانی شاگرد برجسته بوعلی سینا دلایل اصرار ایشان بر تدبیر صحت دندان ها به وضوح تبیین می گردد. از فحوای کلام سید جرجانی در الاغراض الطبیه و المباحث العلائیه، ج۱، ص ۵۸۳ چنین بر می آید که بخاراتی که از اخلاط در حال جوشش درون معده بر می خیزد سبب تغییر رنگ دندان و فاسد شدن آن می گردد. لذا شب هنگام که غذا داخل معده می ماند این دخان ها و بخارها فراوان ترند پس استفاده از مسواک و سنون(گرد شویا) بافت دندان را پاک کرده و فضا را برای جذب این دخان ها فراهم تر می کند از این جهت است که مسواک زدن را هنگام شب ممنوع نموده است. توانایی تخریب دندانها با اسیدها و بخارات دهان به قدری زیاد است که نه تنها از مسواک زدن در شب منع می کند بلکه توصیه می نماید که شبها دندانها را با عسل، شکر سرخ و روغن گُل چرب کرده و بعد بخوابند. این اخلاط و بخارات آنها به قدری آسیب رسانند که هنگام قی کردن هم نباید با دندانها تماس پیدا کند به همین دلیل است که چرب کردن دندانها را قبل از قی کردن هم تجویز نموده است. امروزه از شوری و چربی پنیر تبریز نیز با مالیدن به دندان ها هنگام خواب می توان بهره برد. استفاده از چوب مسواک و شویا در طول روز مورد تایید ایشان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت