لاغری شکم و پهلو (کاهش وزن) با طب سنتی

بازدید: 185,339 بازدید
رژیم لاغری شکم و پهلو (کاهش وزن) با طب سنتی

این روزها سایه رژیم‌های لاغری بر زندگی اکثر افراد جامعه و به خصوص بانوان بیش از هر روزگاری دیده می‌شود. چه بسیار افرادی که برای رسیدن به تناسب اندام با پیروی از رژیم‌های غذایی غلط و غیراصولی جسم خود را متحمل زیان‌های جبران ناپذیری می‌کنند.

رژیم لاغری طب سنتی دکتر روازاده

حکیم دکتر حسین روازاده متخصص طب سنتی برای لاغری، صبحانه مفصل با طبیعت گرم مثل مرباهای خانگی (سیب، به، بالنگ و…)، عسل، بادام، مویز، انجیر، توت و نان گندم را توصیه کرده است.

همچنین بر حذف ناهار و مصرف میوه‌های گرم مثل انگور، خرما، خربزه، سیب، نوشیدنی‌هایی مثل آب عسل و آب میوه‌هایی با طبع گرم، آب انگور، آب زردک، آب سیب و… تاکید فراوان کرده است.

به گفته وی افراد چاق با مزاج سرد و تر که غلبه بلغم دارند باید شام را سر شب (موقع اذان مغرب) مفصل و گرم بخورند و به‌ویژه از مصرف غذاهای خانواده سرد و مرطوب یا سرد و خشک مانند لبنیات، لوبیا سفید، برنج، ماکارانی، بادمجان، هندوانه، آب سرد، خیار، گوجه، سالاد و… پرهیز کنند.

برای لاغر کردن اندام چاق باید به هر چیزی که باعث خشکی بدن شود رجوع کرد. این موارد شامل اسهال، تعریق، تقلیل در غذا خوردن، خواب کم، استحمام خشک، خوردن ادویه‌های گرم و خشک مثل فلفل و دارچین و ورزش بلغم سوز است.

دکتر روازاده می‌گوید: رژیم‌های آب‌ درمانی در رفع چاقی با مزاج سرد و تر کاملا مردود است. چون باعث اضافه وزن و چاقی بیشتر می‌شود. آب دارای طبیعت سرد و تر و چربی هم دارای طبیعت سرد و تر است به همین دلیل چاقی را بیشتر می‌کند.

از نظر حکیم روازاده چله گرفتن (رژیم های چهل روزه) باعث تغییر ذائقه و تمایل ذهنی شما نسبت به مزه‌های غذایی می‌شود. یک ماده غذایی را اگر چهل روز نخورید، علاقه نسبت به آن ماده غذایی برطرف می‌شود.

قبل از هر رژیم غذایی بیماری‌های زمینه‌ای حتما باید بررسی شود تا در انتخاب شیوه درمانی مثل فشارخون، دیابت، سنگ کلیه، قلب و عروق، واریس، بیماری‌های غدد درون‌ریز، اختلالات هورمونی و… لحاظ شود.

وی تاکید کرده که ترک وعده غذایی ناهار بهترین راه‌کار طب سنتی برای تناسب اندام و لاغری است که هزینه‌ای هم ندارد؛ ولی باید به تدریج این کار صورت بگیرد. چون ترک عادت به یک باره باعث عوارض می‌شود.

ترک ناهار علاوه بر اینکه باعث می‌شود سودای کمتری در بدن ایجاد شود، انسان با اشتهای بیشتری شام خورده و غذا خوردن با اشتها برای سلامتی خیلی مفید است.

پیشنهاد می کنیم مقاله: درمان سودا از نظر متخصصان طب سنتی را مطالعه فرمایید

همچنین استفاده از داروی مسخن طب اسلامی یا ترکیب گردو و زنیان هم مفید است. این ترکیب کلیه‌ها را فعال کرده و به دفع بهتر رطوبت اضافه بدن و لاغری کمک زیادی می‌کند.

میزان استفاده از این دارو روزی سه قاشق مرباخوری است. (افراد دارای خشکی مزاج، حرارت کبد و… در استفاده احتیاط کرده و بهتر است به پزشک طب سنتی مراجعه کنند)

معجون لاغری دکتر روازاده در یک قرص

یکی دیگر از روش های لاغری با ترکیبات کاملا گیاهی استفاده از دستورالعمل حکیم روازاده برای ساخت قرص لاغری است. مواد تشکیل دهنده این قرص زردچوبه، زیره، زنجبیل و دارچین است که باید با هم مخلوط شده و به شکل قرص درآیند.

روزانه یک عدد از این قرص‌ها را تا رسیدن به وزن دلخواه باید مصرف کنید. بدون شک این قرص را می‌توان بهترین قرص لاغری گیاهی دانست که به راحتی هم تهیه می‌شود.

مایع چربی سوز و روغن مکمل داروی چربی سوز

علاوه بر این قرص‌ها داروی دیگری به نام مایع چربی سوز و روغن مکمل داروی چربی سوز در ایجاد تناسب اندام و کاهش وزن موضعی بدون عوارض جانبی بسیار مفید است. این محصول مورد تایید حکیم دکتر روازاده می باشد.

البته برای رسیدن به وزن ایده‌آل همراه با حفظ سلامتی استفاده از این مایع چربی سوز و روغن مکمل داروی چربی سوز به تنهایی کارساز نیست.

حکیم روازاده رسیدن به این دو را مشروط به رعایت اصول کلی تغذیه شامل تغییر روغن‌های خوراکی مصرفی، بادکش گرم، روغن گرم، استفاده از مایع چربی سوز، پیاده‌روی، عرق مرکب ضد چاقی و… می‌داند. گفتنی است که ترکیبات این مایع چربی سوز بوته صبر زرد و درخت مو بوده و برای طبع گرم و خشک مناسب است.

رژیم لاغری طب سنتی دکتر خیراندیش

با توجه به نسخه لاغری در طب سنتی دکتر خیراندیش علت افزایش وزن این است که سردی معده رخ داده و وقتی معده سرد باشد، اشتها زیاد‌تر می‌شود و در نتیجه وزن افزایش می‌یابد پس اول باید معده را گرم کرد.

معده که گرم شد اشتها کم می‌شود؛ ولی قوت انسان سرجایش است. گرمی‌ها با حجم کم، قوت زیادی می‌دهند. وقتی که معده گرم شد می‌توانید رژیم ترک ناهار بگیرید.

صبحانه خوب و شام سر شب، باعث می‌شود که انرژی سرجایش باشد و تناسب اندام هم حفظ شود. برای گرم‌تر شدن معده بهتر است غذا را با خوراک گرمی شروع کنید.

وقتی که مقداری سردی افزایش پیدا کند، در مراحل اول پر اشتهایی می‌آورد و مقداری که بیشتر شد، نفخ ایجاد می‌کند. اگر این روند ادامه پیدا کند، در مقدار بیشتر شکم صدا می‌دهد و دفع گاز به صورت آروغ رخ می‌دهد که در نهایت بوی بد دهان را ایجاد می‌کند. اما اگر معده گرم شود این اتفاق ها نمی‌افتد. پس راه حل آن است که از سردی‌ها و آب سرد بین غذا پرهیز کنیم.

برای درمان نفخ شکم هم خوردن گرمی‌ها موثر است. شما می‌توانید یک قاشق مربا‌خوری بارهنگ داخل یک لیوان عرق نعنا ریخته و بگذارید تا 10 دقیقه بجوشد. سپس عسل را به آن اضافه کرده و هرشب میل کنید. هر مقدار سردی بیشتر باشد، طول درمان بیشتر می‌شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله رژیم لاغری سریع در 7 روز با آش آبغوره زنجبیل را مطالعه فرمایید
دسته بندی زیبایی مجله سلامت
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

297 پاسخ به “لاغری شکم و پهلو (کاهش وزن) با طب سنتی”

  1. عرض سلام و احترام
    از مطالب مفیدتون تشکر میکنم
    2 سوال داشتم، لطف می کنید جواب بدید
    1) آیا همه اشخاص با هر مزاجی میتونن از این دستور آش استفاده کنن؟
    2)قرص لاغری دکتر روازاده رو میشه قبل از هر غذا مصرف کرد؟ یا همان روزی یک عدد؟
    ( تجربه شخصی من: چند روز اول، نیم ساعت قبل از هر غذا مصرف میکردم، احساس ضعف و گرسنگی من رو برای وعده بعدی به شدت کاهش داده . سوالم اینه که میتونم همین روال رو ادامه بدم)

    1. سلام وقت بخیر بله همه طبع ها میتوانن استفاده کنندفقط برای افرادی که مشکل معده دارن ممنوع است/بله مانعی ندارد بسیار عالی است

  2. سلام خانم منجزی عزیز اول از همه روغن و نمک مصرفیتون رو اصلاح کنید استفاده از مایع چربی سوز هم براتون مفیده.

  3. سلام من کپسول لاغری دکتر خیر اندیش رو گرفتم. بچه 4ماهه دارم که شیر میخوره. مشکل نداره؟

  4. سلام وقتتون بخیر… من 29سالمه 88کیلو وزنم هستش..قدم168
    پهلو وشکم دارم باید چکارکنم
    ممنونم ازتون

    1. برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید.
      عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها)

      آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید

      بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید.

      اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید

      برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است

      از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.

      مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

    2. بهتره با اصلاح مزاج نسبت به رفع علتهای چاقی اقدام کنید تا بدن خودش رو به تعادل حرکت کنه این بهترین و ایمن ترین روش لاغریه

  5. درود برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  6. درود برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  7. سلام من ۱۸ سالمه ۱۱۹کیلوام ۱۸۷قدمه میخوام حداقل به ۶۵کیلو یا ۷۰ برسم پهلو وشکم و بازو دارم میشه کمک کنین

  8. درود برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  9. سلام وقت بخیر من دختر ۹ ساله ای دارم که خیلی اشتهایش زیاد شده و چاقی شکمی دارد کلا چاق شده وزن دخترم ۵۲ کیلو و قدش ۱۳۷ هست خیلی خیلی نگران دخترم هستم اگر گرایشات زیاد به او بدهم دجار بلوغ زود رس می شه ..‌‌خیلی خیلی نگران هستم چربی خون هم دارد کمی . لطفا من رو راهنمایی کنید .من آلمان زندگی می کنم .وشرایط آب وهوایی اینجا با ایران متفاوت هست و آفتاب کم هست . تو رو خدا کمکم کنید دکتر های اینجا اصلا تجربه پزشکی ندارند .هر جی کامپیوتر هاشون بگه …دیگه از بس خودم جوش زدم معده ام استرسی شده و مریض شدم ……

  10. درود برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  11. سلام من ۱۵ سالمه وزنم ۶۹ قدم ۱۶۵ هسستش هفته ی دو باره پیاده روی روزی ۳۰دیقه میرم اما از شکمم ناراضی هستم اگه میشه کمکم کنید. مممنون

  12. درود رفع یبوست کنید و تحرکتون رو درست کنید فعلا کفایت میکنه در دوران شیردهی نباید رژیم بگیرید

  13. سلام ۳۳سالمه وزنم ۸۰ کیلو شیر هم میدم اشکم و پهلو ناراضی ام تو رو خدا چکار بکنم

  14. سلام و عرض ادب در دوران شیردهی جدا از دستکاری بدن و رژیم های غذایی خودداری کنید

  15. درود برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. ،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  16. سلام من به بچم شیر میدم و وزن ۶۵کیلو قدم ۱۵۰ ولی میخوام ۴۸ کیلو بشم چه دارویی مصرف کنم

  17. درود فعلا 2هفته از همین آش استفاده کنید حواستون باشه دقیقا طبق همین دستور باشه

  18. سلام خسته نباشید من 49 سالمه 90 کیلو هستم ده روزه نه نان نه برنج خوردم هیچ تعغیری نکردم زانو درد شدید دارم نمتونم پیاده روی کنم شکم و پهلو دارم لطفا راهنمایی کنید چه کار کنم خواهش میکنم کمکم کنید

  19. سلام خدمت شما بزرگوار من سی کیلو اضافه وزن دارم از چه طریقی وزن کم کنم اش آبغوره تا چند هفته باید بخورم مزاجم طوری هست نه زیاد گرمی میتونم بخورم نه زیاد سردی، سردی دست و پا هم دارم ممنون میشم راهنمایی کنید، از قرص لاغری خونگی هم استفاده میکنم اشتهام کم نشده الان ۱۶ روزه

  20. سلام و عرض ادب در دوره شیردهی عجله به لاغر مردن نداشته باشید صرفا اصول تغذیه سالم رو رعایت کنید و تحرک و پیاده روی داشته باشید یبوست هم برطرف بشه وزن پایین میاد

  21. سلام خسته نباشید ۱۸ سالمه دارای یک فرزند هستم که یک سالشه شیر میخورد برای لاغر کردن در دوران شیردهی چه خوب هست ۶۹ کیلوم از افتادگی شکمم خسته خواهش میکنم یک راهکاری بگید

  22. درود برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  23. سلام من ۱۷ سالمه ۷۵ کیلو هستم و قدم ۱۶۰ شکم و پهلو دارم چه چیزی مصرف کنم تا در ۱ماه بتونم وزن کم کنم ممنون از شما

    1. سلام من خانمی هسم ۴۵ساله باقد۱۵۰وزنم ۶۲دورشکمم ۹۶چکارکنم چربی دورشکمم آب بشه تاالان خیلی راه هارارفتم ولی اثری نداشته

      1. سلام و عرض ادب
        رعایت پنج اصل تغذیه دکتر روازاده (نمک دریا – اصلاح روغن – اصلاح آب – ظروف سالم – منع مصرف مواد نگهدارنده)
        برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید.
        عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه خانمها)
        آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید
        بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید.
        اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید
        برای کاهش وزن حب جنتیانا مفید است
        عرق خارشتر باعث بی اشتهایی میشود
        حب زرد مفید است
        از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود.
        ژل رویال خالص برای افزایش نیروی جسمی مفید است
        مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  24. درود منع مصرف: گوشتها: انواع ماهی میوه ها: آلو ، آلوچه ، انارشیرین، پرتغال ، زردآلو ، شفتالو ، شلیل ، کیوی ، لیموترش ، نارنگی ، هلو ، آب فشرده انار صیفی جات: اقسام کدو، هندوانه ، کدو حلوائی سبزی ها: اسفناج ، بامیه ، خرفه ، قارچ خوراکی ، کاسنی ، کاهو ،لوبیا سبز لبنیات: پنیر تازه ، خامه ، دوغ ، ماست ، سرشیر، شیرپاستوریزه متفرقه: اسفرزه ، ماءالشعیر حبوبات: باقالا تازه ، نخود سبز مغزهای گیاهی: تخم کدو ، تخم هندوانه ، خشخاش ، به دانه استفاده از نمد و کرسی برقی مفید است حب سورنجان، کد 124، حب سینا، حب درد و مفاصل و کد 118 جهت شما مناسب است. موارد مصرف مجاز: لبنیات : کره ، ماست چکیده ، شیر محلی تازه گاو (شیر گاو با درجه گرمی ملایم )شیر گوسفند با گرمی ملایم صیفی جات: خربزه ، خیارچنبر ، طالبی ، گرمک میوه ها : آناناس ، انجیر تازه و خشک ، انگور، خرما ، سیب شیرین ، قیسی ، گیلاس ، گلابی ، موز، مویز، بالنگو ، اقسام توت ، کشمش ریشه ها: انواع ترب ، زردک ، سیب زمینی ترشی ، شلغم ، هویج سبزی ها: شبدر ، تربچه ، ترب حبوبات: گندم ، اقسام لوبیا گوشتها: جگرسیاه و سفید ، پاچه ، گوشت گوسفند(بره) ، بوقلمون ، مرغ محلی ، میگو ، زبان ، چشم مغزهای گیاهی: بادام درختی شیرین بادام زمینی ، تخم طالبی ، تخم خربزه ، کنجد متفرقه: شیره انگور ، روغن کنجد ، روغن بادام تلخ ، ارده ، سمنو ، خاکشیر ، مغزگوسفند

  25. درود برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  26. درود آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است. کم خونی مخلوط 1لیتر بیدمشک+ 1کیلو سیب +1 فنجان عسل را تهیه در یخچال بگذارید تا سرد شود روزی 1 فنجان استفاده شود. ) یک کیلو سیب (سیب قرمز یا سیب گلاب بهتراست) ۲ لیوان عرق بیدمشک ناب ۵ قاشق غذاخوری عسل یک تا دو قاشق گلاب طرز تهیه ابتدا سیب‌ها رو کاملاً شسته و با پوست رنده کنید، عرق بید مشک، عسل و گلاب را اضافه کنید و مخلوط کنید، مواد را در یک ظرف غیرفلزی بریزید و یک شب تا صبح در یخچال نگه دارید تا رنگ آن کدر شود و سپس در طول روز دو استکان مصرف شود. این نسخه‌ی بسیار عالی دارای آهن است و یک خونساز طبیعی که در تولید هموگلوبین خون نقش دارد.) ارده،شیره،قلوه گوسفند،جگر شتر و عرق خونساز و شربت مصفای خون مجموعه مفید است. سوپ گندم مفید است. فسنجان پخته شده با آب آهن مفید است. یونجه پخته با نمک دریا مفید است. کباب راسته گوسفندی استفاده شود. شربت حیات مجموعه مفید است. تخم بلدرچین محلی مفید است.

  27. سلام ،قدم 148ووزنم 65تحرکم کمه 27-سالمه پایین تنه درشت نسبت به بالاتنه ،سردیجات میخورم موقعی از خواب بلند میشم آب از دهانم میاد ،صورتم آکنه میزنه ،روی شونه ام وبازومجوش های سیاه میزنه،برای تناسب اندام وکمتر کردن وزن باید چه کارکنم

  28. سلام من خانمی 26ساله هستم 98 کیلو بودم الان 80تاشدم ولی شکمم وپهلو م هنوز راضی نیستم بخاطر زایمان های پشت سر هم افتادگی داره واینکه ریزش مو دارم وسط سرم کچل شده وکمخونی شدید از قبل رژیم داشتم الانم بیشتر شده طب دستور پزشک طب سنتی رژیم شروع کردم ولی بازم شکم و پهلو وچاقی پشت کتف رضایت کافی ندارم کم‌خونی ریزش مومه 10 ساله ودنبال درمانم نتیجه نگرفتم دکتر سنتی رفتم غیر سنتی رفتم ولی وسط سرم کچل مونده رویش آن‌چنانی بقیه جاهای سرم نداره دنبال معجزه شدم دیگه

  29. درود برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  30. سلام من ۳۹ سالم هست با وزن ۸۰ کیلو وقد ۱۷۸.وازدواج کردم و دو فرزند دارم،دختر ۱۴ ساله و پسر ۶ ساله .وتا ۴ سال پیش وزنم خیلی کم بود ،ولی در این ۴ سال افزایش وزن داشتم هر کاری هم که انجام دادم وزنم کم شد مثلا پارسال ۱۰ کیلو وزن کم کردم ولی ۵ کیلو اضافه شد ،مزاجم گرم و خشک هست و میل به خوراکی های شیرین دارم و ریزه خوری ،کیسه صفرام و سه سال پیش عمل کردم برداشتم،وامسال با سنجش تراکم استخوان متوجه پوکی استخوان در دو مچ دستم شدم که قرص های آوسوی واستئوکینون استفاده میکنم الان دو هفته هست.وهمچنین دیسک کمر دارم که هر ورزشی و نمی تونم انجام بدم وبا وجود وزنم همش احساس خستگی میکنم سریع خسته میشم و چون واریس دارم درد شدید در پاهام خیلی زیاده که اگه کاری انجام بدم چون درد دارم سریع می نشینم و آخر اینکه افسرده هم هستم ،تنهایی و خیلی دوست دارم وزیاد مهمونی نمیرم،خواهشم از شما این هست که لطف کنید در همین جا راهنماییم کنید ممنون از لطف شما

  31. درود برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  32. سلام خانم ۳۲ساله هستم با ۶۷کیلو وزن و قدم ۱۶۱میخوام لاغرشم بشم ۵۶کیلو میشه راهنماییم کنید؟

  33. درود برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  34. درود دفع صفرا منع مصرف: لبنیات: پنیرکهنه صیفی جات: بادمجان ، فلفل سبز میوه ها: انبه ، به ، زیتون ، نارگیل ریشه ها: چغندر، پیاز، سیر، کلم قمری ، موسیر حبوبات: جودوسر(چاودانه) ، لپه ، نخود ، برنج کته ای سبزی ها: برگ چغندر، پونه ، نعناع ، پیازچه ، ترخون ، مرزه ، تره نیزک(شاهی) ، جعفری ، رازیانه ، ریحان ، شاتره ، شنبلیله ، شوید ، کرفس ، اقسام کلم تابستانی ، گزنه ، مارچوبه ، تره ، تره فرنگی گوشتها: آهو ، اردک ، بلدرچین ، گنجشک ، شترمرغ ، شتر، کبوتر، خروس ، کباب ، دل مغزهای گیاهی: بادام هندی ، بادام درختی تلخ ، بادام کوهی ، پسته کوهی ، پسته ، چلغوز، فندق ، گردو ادویه ها: اسپند ، آویشن ، خردل ، دارچین ، انیسون ، زرد چوبه ، زعفران ، زنجبیل ، زنیان ، زیره ، سیاهدانه ، فلفل ، کاکائو ، گلپر، وانیل ، هل ، نمک متفرقه: روغن زیتون ، شیره خرما ، عسل ، شکرسرخ یا سفید ، عرق بهارنارنج ، شیرشتر از مصرف مواد غذایی با طبع گرم ، ادویه جات ، کاکائو و سس مایونز پرهیز شود. ماءالجبن، سماق و آش سماق ، عرق کاسنی و شاتره استفاده شود. موارد مصرف مجاز: گوشتها: انواع ماهی میوه ها: آلو ، آلوچه ، انارشیرین، پرتغال ، زردآلو ، شفتالو ، شلیل ، کیوی ، لیموترش ، نارنگی ، هلو ، آب فشرده انار صیفی جات: اقسام کدو، هندوانه ، کدو حلوائی سبزی ها: اسفناج ، بامیه ، خرفه ، قارچ خوراکی ، کاسنی ، کاهو ،لوبیا سبز لبنیات: پنیر تازه ، خامه ، دوغ ، ماست ، سرشیر، شیرپاستوریزه متفرقه: اسفرزه ، ماءالشعیر حبوبات: باقالا تازه ، نخود سبز مغزهای گیاهی: تخم کدو ، تخم هندوانه ، خشخاش ، به دانه

  35. سلام.من35سالمه،قد155 وزن45. حتی با دوبار بچه دارشدن وزنم دوباره به همین45برمیگرده.ماه رمضونا دوباره لاغرمیشم و بعدش به همین45میرسم.اهل فعالیت وپیاده روی هستم.خوابم،خوراکم خوبه.اما15سالی است بدنم کهیرمیزنه.با1قوره سردیم میکنه وبا1مویز گرمیم.با خوردن گرمی وبیشتر چیزای حساسیتی بدنم خارش وکهیر میزنه وبا خوردن هرشب1قرص لوراتادین خوب میشم. ١ اطرافیانم میگن لاغری و میخواستم ببینم اصلاً برا من امکان چاقی هست با این مزاج و شرایطم که گفتم. ٢ درمانی برا کهیروخارش بدنم هست. ممنونم. خیلی خیلی لطف میکنید اگه جواب و برام تو واتساپ بفرستید.خداخیرتون بده. اگه هم نمیشه که همینجا بفرستید دیگه چاره ای نیست.

  36. درود اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  37. سلام برای رفع چاقی شکم و پهلوی خانمی با قد ۱۶۵ و وزن ۶۵ چه راهکارهایی پیشنهاد می کنید . تمام بدن لاغر به جز شکم و پهلو

  38. سلام و عرض ادب از طریق همین سایت میتونید این محصول رو تهیه کنید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02144422968 در تماس باشید

  39. سلام و عرض ادب؛ لطفا سوال خود را در گروه پرسش و پاسخ عطارخونه در تلگرام یا ایتا مطرح کنید تا توسط کارشناس عطارخونه به سوال شما پاسخ داده شود. لطفا با وی پی ان روشن این آی دی را در تلگرام سرچ کنید attarkhonegroup یا در ایتا به این آی دی پیام دهید تا لینک گروه ایتا برای شما ارسال شود supsale

  40. سلام خسته نباشید دخترم 9سالشه کف دست وپاش عرق میکنه ووزنش 49کیلو ودوست داره غذا بخوره ممنون میشم کمکمکنید که وزن کم کنه

  41. سلام خسته نباشید من خانم39ساله باقد156 وزن 71کیلوشکم و پهلو دارم معده‌ام سوزش ونفخ داره از لحاظ جنسی سرد زیاد غذا نمی‌خورم ولی شکمم روز بهروز بزرگ میشه پانزده روزه دمنوش نیوشا میخورم با نظر مشاور ولی پس از مصرف دمنوش ها سرگیجه ولرزش در بدن وحالت تهوع میگیرم لطفاراهنماییکنید سرد مزاحم یا گرم

  42. درود لزوما چاقی به آنچه که در طب نوین گفته می شود اطلاق نمی شود. در طب سنتی ما وزن سلامتی داریم. در این وزن فرد ضعف عمومی، سردرد، خستگی، خواب خیلی کم یا خیلی زیاد و عصبیت ندارد و در ارتباط و معاشرت با دیگران پیشتاز است. در طب سنتی لزومی ندارد فرد مثلا با قد 165 وزن بین 63 تا 65 کیلوگرم داشته باشد. ممکن است فردی با قد 165 وزن 80 تا 85 کیلوگرم داشته و در وزن سلامتی به سر ‌ببرد و اگر این وزن را با رژیم پایین بیاورد دچار مشکلاتی از قبیل ضعف عمومی . تاری دید . سرگیجه و ….بشود . در اینجا از رژیمی آرام می گویم که بارها توسط افراد زیادی انجام شده و نتیجه آن با سلامتی فرد تجربه گردیده است . ضدچاقی قبل از شروع این رژیم افراد باید یبوست نداشته باشند در صورت داشتن یبوست یکبار قبل از صبحانه و یک بار هم عصر، یک قاشق غذاخوری خاکشیر را در یک لیوان آبجوش ریخته و ده دقیقه در آن را بگذارید و بعد گرم گرم میل کنید . 5 اصل تغذیه رو کامل رعایت بفرمایند. نوشابه،شکلات، آدامس،قندوشکر، مربا،شیرینی جات قنادی، سس مایونزبرای همیشه ممنوع صبحانه هرچی دوست دارید از مجازها مصرف کنید. ارده، حلوا ارده، تخم مرغ عسلی، کره محلی با عسل، یک لیوان شیر محلی با عسل و یک زرده تخم مرغ محلی. همه اینها باید با نون سنگک یا نون سبوس دار مصرف شوند . روزه اذان یک ساعت قبل از اذان ظهر تا یک ساعت بعد از اذان ظهر هیچ چیزی نخورید . غذای پیشنهادی برای نهار: نون سبوس دار، پنیر و سبزی یا نون و پنیر با یک خوشه انگور،یا نون و پنیر وگردو یا سیاه دانه یا یک کاسه کوچک حبوبات پخته شده یا خورشت با نون . مقدار مصرف نهار در این دوره باید به حدی باشد که فقط ضعف بدن گرفته شود. روز دهم از این رژیم نهار کلا حذف می‌شود. کلم،کاهو، زردک خیار سالادی، تا هر اندازه دوست داشتید در بین وعده ها استفاده کنید فقط این سبزیجات را بانمک دریا میل کنید . بعد از هر وعده سبزیجات یک قاشق عسل میل کنید. چربی های موضعی برای از بین بردن چربی های موصغی که در شکم، باسن و ران ها وجود دارد: بعد از اصلاح تغذیه و شروع همزمان با رژیم ضد چاقی روغن مالی با روغنهای گرم مثل : ارده کنجد . سیاهدونه . زیتون و کد 123 از محصولات دکتر روازاده روی موضع و بعد پیاده روی روزانه بمدت 20 دقیقه انجام شود . هر روز 20 دقیقه حوله نخی را روی موضع انداخته و با اتوی گرم روی آن بکشید . در طی این رژیم از اضطراب و استرس بدلیل باید ها و نباید ها جدا بپرهیزید . خانمها حتما در طی رژیم بجز روزهای مصرف آش آبغوره و زنجبیل « تدابیر کمخونی » را هم رعایت کنند . آقایانی که فشار خون بالا ندارند هر شب قبل از خواب نصف فنجون گلاب با یک قاشق غذاخوری عسل میل کنند. چاقی در روزهای رژیم آب خوردن به تنهایی مصرف نشود و یا آب وعسل رقیق، یا آب و کمی گلاب، یا آب و عرق نعناع میل کنید . آب را فقط به قدر رفع تشنگی بنوشید نه بیشتر از آن.چون آب سرد و تر است و تری بیش از حد اگر به بدن برسد هم باعث چاقی و هم باعث کم حافظه گی خواهد شد . از نیم ساعت قبل از اذان مغرب تا یک ساعت بعد از اذان مغرب، زمان وعده شام می باشد. هر غذایی می‌توانید مصرف کنید بجز سرخ کردنی ها ، حلیم،کله پاچه، فرنی، برنج من به همه کسانی که اضافه وزن دارند و مایلند با غذا و به مرور وزن خود را به وزن سلامتی برسانند توصیه می کنم : قبل از شروع رژیم یک هفته فقط آش آبغوره و زنجبیل استفاده کنید. این آش علاوه بر کنترل اشتها، در دفع مواد زائد برای بدن کمک بسیاری می کند فقط :اگر مشکل معده از قبیل ورم معده . زخم معده . ترش معده و درد معده دارید طبق تدابیر معده که در کانال موجوده مشکل را برطرف کرده و بعد با خیال راحت به رژیم بپردازید . آش بغوره زنجبیل این آش را باید بدون گوشت و با سبزیجات و حبوبات و نمک و روغن کنجد در قابلمه مسی بپزید و در زمانی که برای مصرف در یک ظرف یک نفره می ریزید یک قاشق چای خوری زنجبیل و آبغوره به مقداری که خوشمزه شود به آن اضافه کنید و به مدت 7 روز فقط از این آش بدون نان مصرف کنید. در طی دوره مصرف آش اگر در بدن ضعف پدیدار شد می توانید حداکثر یک روز در میان از کته با زرده تخم مرغ محلی یا شربت عسل یا نبات داغ استفاده نمائید. در طی این دوره آب خوردن باید جوشیده و سرد شده باشد. بیمار در طی دوره فقط آش را مصرف نماید. در صورتی که فردی به دلیل خاصی نتواند از زنجبیل استفاده نماید یک قاشق غذاخوری زیره سیاه را کوبیده و در هنگام پخت در قابلمه بریزید تا با آش پخته شود و در هنگام مصرف فقط آبغوره اضافه کنید. عدس،گشنیز،چربی،روغن، دنبه، قلم، مرغ، ماهی، گوشت،بادمجان در نسخه آش ممنوع می باشد. نان، میوه، لبنیات،

  43. سلام من ۱۶ سالمه می‌خوام لاغر کنم قد ۱۶۵ و وزنم ۷۵ می‌خوام ۵۵ بشم هست شکم و پهلو و بازو می خوام لاغر کنم چه کنم

  44. سلام و عرض ادب؛ لطفا سوال خود را در گروه پرسش و پاسخ عطارخونه در تلگرام یا ایتا مطرح کنید تا توسط کارشناس طب سنتی عطارخونه به سوال شما پاسخ داده شود. لطفا با وی پی ان روشن این آی دی را در تلگرام سرچ کنید attarkhonegroup یا در ایتا به این آی دی پیام دهید تا لینک گروه ایتا برای شما ارسال شود supsale

  45. سلام ایا هسته خرما لاغر میکنه اکه جواب میده روزی چند بار استفاده یشه با توضیحات بیشتر ممنون

  46. سلام خانومی ۳۱ ساله هستم که حرارت کبد دارم و گرید ۱ کبد دارم بعد از سزارین دومم به شدت قوت بدنی‌ام تحلیل رفته و کمبود شدید کلسیم و آهن دارم. به قدری که موقع راه رفتن کف پاهام درد میکنه. وزنم ۸۶ و قدم ۱۶۵ هست چطوری میتونم این مشکلاتم مخصوصا حرارت کبد رو رفع کنم. لطفا راهنماییم میفرمایید.

  47. سلام و عرض ادب؛ لطفا سوال خود را در گروه طب سنتی عطارخونه در تلگرام یا ایتا مطرح نمایید تا کارشناس طب سنتی عطارخونه به شما پاسخ دهد. باتشکر؛

  48. سلام آخه مربا با شکر درست میشه! شکر چاق کننده نیست؟ یا چیز دیگه ای باید بریزیم؟ با نون چی بخورم ؟

  49. با سلام دختری 21 ساله هستم شروع به لاری میخوام بکنم اضاه وزن دارم 9۸ کیلو باقد16۴ بیشتر در نواحی شکم .پهلو.ران و بازو ممنون مشم راهنمایی کنید سیاه دانه هم میخورم هم دمنوشش هم با عسل قبل خواب الان ۵ روزه

  50. درود شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،زیر شک وپهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان همراه عرق رازیانه و بومادران خاکشیر یک قاشق در یک و نیم لیوان جوشانده شود تا یک لیوان باقی بماند باکمی عسل ناشتا میل شود حداقل ۴۰روز

  51. سلام میشه توضیح بدید رژیم انجیر چطور بگیریم؟ آیا خوردن زیاد انجیر برعکس موجب چاقی نمیشه چونکه کالری زیاد داره؟ چه میزان باید بخوریم یعنی به اندازه ای انجیر برای شام بخوریم‌که سیر بشیم یا به تعداد محدود؟

  52. سلام و عرض ادب این ها همه از محصولات سایت عطارخونه هستند که طبق دستور باید استفاده بفرمایید

  53. سلام، خانم ۲۳ ساله هستم با قد صد و شصت و وزن شصت و چهار و فقط شکم دارم، بشدت عصبی هستم ،پرخوری عصبی دارم، موهام کم پشت شدن، دائما تو استرس و اضطراب هستم و اصلا آرامش ندارم، تنبلم و حوصله ی هیچ چیزی رو ندارم میشه بفرمایید چیکار باید کنم؟ واقعا از همه جا نا امید شدم 🙁

  54. سلام وقتتون بخیر منظورتون از این عبارت چیه چطوری تهیه میشه؟ حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور

  55. درود شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان خاکشیر یک قاشق در یک و نیم لیوان جوشانده شود تا یک لیوان باقی بماند باکمی عسل ناشتا میل شود حداقل ۴۰روز

  56. سلام خسته نباشید من خانمی هستم 47ساله میخواهم لاغر بشم لطفآ راهنمای کنید کمک کنید لاغر بشم ممنونم ریزه خواری زیاد دارم عصبی هستم خواب شبانه ندارم استرس زیاد دارم موقعی ک گرسنم میشه شدید عصبی میشم زندگی پرتنشی دارم نفخ معده سردرد شدید دارم یبوست هم دارم

  57. خودتون گفتید غلبه ی سودا دارم. ولی من گرمی میخورم بدنم داغ میکنه! ممکنه غلبه ی سودا فقط در مغز باشه؟

  58. درود منع مصرف سردی ها شربت معده طبق دستور خاکشیر یک قاشق در یک و نیم لیوان جوشانده شود تا یک لیوان باقی بماند باکمی عسل ناشتا میل شود بارهنگ یک قاشق در یک لیوان عرق نعنا ۵دقیقه جوشانده شود و یک ربع قبل نهار و شام میل شود

  59. سلام ببخشید مزاج سودا سرد و خشکه! ولی من گرمم ‌.و نمیتونم گرمی بخورم! چطور مزاجم سرد و خشک و سودایی؟ من یکم گرمی میخورم، بدنم داغ میکنه!

  60. درود خانم ایزانلو عزیز شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان حداقل ۴۰روز

  61. سلام .ایزانلو هستم ۲۵ساله.قد ۱۶۵وزن ۷۰ شکمم خیلی بزرگ شده. میل ب غذا و پرخوری دارم. شیرینی جات هم دوست دارم.تنبلی تخمدان دارم.فقط میخوام ده کیلو وزن کم کنم.و شکمم آب شه

  62. درود روغن مالی و بادکش گرم شکم و پهلو یک روز در میان ۱۵جلسه کم کردن حجم غذا خاکشیر یک قاشق در یک و نیم لیوان جوشانده شود تا یک لیوان باقی بماند باکمی عسل ناشتا میل شود ۴۰,روز منع مصرف سرخ کردنی ها شما غلبه ی سودا دارید

  63. سلام من ۳۱ سالمه.ببخشید من نمیتونم گرمی بخورم!، چون خودم گرمم! و اگه مثلا سیر بخورم ، ممکنه کهیر بزنم. اگر نزنم هم بدنم داغ میشه! ولی چاقی شکمی دارم! و معده ام سرده! چون هم بزرگ شده! و هم آروق میزنم هم دوست دارم غذا بخورم با اینکه معده ام پره. قبلا اینقدر اشتها به غذا نداشتم . هم ترش میکنم. من چند وقته ک ریزش مو هم گزفتم. به من گفتن به دلیل خشکی بیش از حد مغز ریزش مو گرفتم. حالا میخواستم بپرسم چطور چاقی شکمی رو از بین ببرم؟؟؟ چون گرمی نمیتونم بخورم!!!! ببخشید اگه واسه ریزش مو ی من هم راه حلی دارید، بفرمایید. من چون سوال زیاد پرسیدم به من گفتن با این همه سوالی ک پرسیدی، ریزش موهات به دلیل خشکی بیش از اندازه ی مغزه!!! حالا سوال من اینه من ک آلرژی دارم و به دکتر مراجعه کردم و به من گفتن سیوزیته!! چطور خشکی مغز هم دارم؟ یعنی مغزم سرد و خشکه؟؟ ممنون میشم اگه کامل جواب بدید

  64. سلام خانم نظری عزیز شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان حداقل ۴۰روز

  65. درود شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان حداقل ۴۰روز

  66. سلام مطالبتون خیلی بود منم یه سوال دارم.سه تاسزارین داشتم 170قد8وزن شکمم آب میان بافتی داره چجوری ازشراین آبهای اضافه خلاص شم سرعت کاهش وزنم هم کمه حالااون مهم نیست فقط شکمو معدم آب میان بافتی دارن اذیتم ممنون میشم راهتماییم کنید.

  67. درود شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان حداقل ۴۰روز

  68. سلام من با آش آبغوره پارسال رژیم گرفتم وخیلی عالی جواب گرفتم ولی از اونجایی که خانم هستم متاسفانه سینه هام شل وباسنم کاملا آب شد مجبور شدم قرص بزرگ کننده باسن استفاده کنم با قد 165،وزن 71کیلو دارم بنظرتون چیکار کنم حداقل حجم باسنم کم نشه ولی وزن کم کنم سپاسگزارم

  69. سلام من ۳۷سالمه فقط شکم و پهلودارم و قدم ۱۶۷ و وزنمم۸۱ کیلو هستش چیکار کنم که شکم و پهلوم آب بشه

  70. شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان حداقل ۴۰روز

  71. سلام خسته نباشید جناب دکتر من خانمی ۳۲ساله هستم باقد۱۶۸ ،وزن۸۰ خیلی زود چاق میشم طبع بدنم گرم هست و اشتهای زیادی به غذاهای پختنی دارم و همیشه باتمام وجودم آشپزی میکنم، متاسفانه هربار که رژیم میگیرم باز وزنم برمیگرده، شکم و پالو زیاد دارم ، ازطرفی چربیهای که دارم بافتشون خیلی شُل هستند ،لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم که وزنم به ۶۸برسه و از طرفی پوستم نیفته؟ ممنونم از زحماتتون بزرگوار

  72. درود شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان حداقل ۴۰روز

  73. محمد مهدی عزیز سلام شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان حداقل ۴۰روز

  74. درود شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان

  75. سلام علیکم. ببخشید بنده 35 سال سن وقدم 174و وزنم 98 است و خانمم 33سال سن وقدش 158 و وزنش 81 است وهر دومان چربی کبد داریم چکار کنیم تا به وزن ایده آل برسیم واز چربی کبد فارغ شویم،پیشاپیش از شما کمال تشکر را دارم

  76. سلام‌وقت بخیر من یه دختر ۲۵ ساله دارم که بارها با رژیم غدایی از دکتر تغذیه ورزش مرتب ومنظم فقط مثلا تو ۷ ماه ۳ کیلو کم‌میکنه ودوباره بر میگرده واین باعث شده اعتماد به نفس خودش واز دست بده چند بار هم غیر حضوری رژیم از تغذیه گرفت وباز هم‌ هیچی کم نکرده از دم نوش هی مختلف که به صورت چای هم هست استفاده کرده لطفا میشه راهنمایی کنید ممنون

  77. سلام وقت بخیر من ۱۷سال سن دارم وزن ۸۵کیلو قد هم ۱۶۵ چاقی از ناحیه شکم و پهلو دارم لطفا بگید چیکار کنم لاغر شمممم

  78. شربت معده طبق دستور اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم ،پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان صبحانه حتما میل شود تا قبل 8

  79. سلام من ۱۸سالمه ۹۲کیلو وزن دارم قدم ۱۷۴ چاقی شکم پهلو ران و پاها دارم الآن چندین ساله که صبحانه از وعده های غذایم حذف شده و نمیتونم صبحانه بخورم و فعالیت جسمانی کمی دارم لطفاً راهنمایی کنید ممنون

  80. درود اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم و پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان

  81. سلام وقت بخیر اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم و پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان

  82. سلام خسته نباشید ممنون از مطالب خوبتون، من خانم بیست و پنج ساله با قد ۱۶۰ وزن ۸۰ کیلو چاقی شکم ،پهلو و ران دارم، بچهم شش ماهشه و شیر میدم،شیرم کمه غذا هم میخوره بچه امکان ورزش ندارم لطفا بگید چ کار کنم وزنم بیاد پایین واز شکم و پهلو وران لاغر بشم،ممنونم❤

  83. سلام خسته نباشید من 26 سالمه وزنم 77 قدم 165 شکم دارم دور سینه بزرگ چکار کنم لاغر بشم

  84. سلام حمیدرضا عزیز اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم و پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی روزی دو لیوان

  85. درود اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم و پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان

  86. سلام خسته نباشید من ۱۳ سالمه و شکم و پهلو زیاد دارم قدم ۱۵۵ و وزنم هم ۶۶ کیلو هس‌چی‌کار‌کنم تا لاغر بشم؟

  87. درود دکتر جان وقت شما بخیر ۴۲ سال سن دارم رژیم دارم چندین ساله قند .نمک .شیرینی .حتی صبح ها چایی شیرین هم نمیخورم عذا خیلی کم میخورم ولی استپ وزنی چندین ساله ۹۷ کیلو ۴۰۰ هستم واقعا عصبی شدم میخوام عمل کنم چربی ها رو در بیارم همه راهها رو رفتم بی نتیجه فشار خون دارم باید چکار کنم واقعا از شکمم حالم بهم میخوره قدم ۱۷۵ وزنم ۹۷ کیلو ممنون میشم قبل از تیغ جراحی کمکم کنید

  88. سلام خانم سالار عزیز اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز ،بادکش گرم شکم و پهلو ۱۴جلسه یک روز در میان سکنجبین عسلی روزی دو لیوان

  89. رضا عزیز سلام وعده نهار چاق میکنه . بهتره وعده ی نهار رو نان و انگور میل کنید اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز

  90. سلام من ۴۵ سالمه ام چاقی شکم پهلو وران دارم چیکار کنم که لاغر بشم قد ۱۵۶ وزن ۸۳

  91. سلام اگر جوابمو بدید خیلی ممنون میشم بنده 22سالمه باقد 180 وزن85 تمام اندام ها متناسب اند الا شکم حتی پهلوهم ندارم الان حدود یکسال یک روز درمیان نزدبک 8 کیلومتر می دوم بدنم سرجال شده اماشکم اوردم متاسفانه به خاطر شرایط کاری از 7 صبح تا 2 ظهر فعالیت جسمیم زیاد مجبورم ناهار زیادی بخورم لطفا راهنماییم کنید که چطور شکمم اب کنم درضمن من چندسال پیش 65 کیلو بودم وهیچرچاق نمی شدم

  92. سلام و عرض ادب؛ اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار حب دوای بلغم، عرق مرکب ضد چاقی و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان پیاده روی و ورزش منظم روزانه روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز

  93. سلام من 24سالمه73 کیلووزن دارم باقد157چاقی درشکم وپهلودارم میخوام لاغربشم باید چیکارکنم راهنمایی کنید

  94. سلام و عرض ادب؛ به طور کلی سردی ها باعث افزایش بلغم و چاقی و گرمی ها باعث لاغری میشن. صبحانه قبل از ساعت 8 میل شود و شام 4 ساعت قبل خواب. همچنین سعی کنید سردی رو حذف کنید مخصوصا در شب و بجای نهار میتونید کمی نان سنگک بهمرا شربت خیار و سکنجبین یا میوه های فصل مثل انگور میل کنید

  95. سلام خسته نباشید ۱۸ سالمه و دکتر طب گفتن غلبه بلغم دارم خواستم بدونم صبحانه و شام چی بخورم و چی نباید بخورم نهار رو حذف کردم و میوه جات باید چه چیزی مصرف کنم ؟ یه داروی هم به من دادن که نوشته شده دوای بغلم از انگبین و زنیان و عسل و آویشن درست شده گفتن بعد از نهار هم مصرف بشه ولی نهاررو حذف کردم موردی نداره؟

  96. سلام روز بخیر؛ اصلاح تغذیه، مصرف خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات، منع مصرف سردی ها، کم کردن حجم غذا، حذف نهار، مصرف شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور، استفده از حب دوای بلغم، عرق مرکب ضد چاقی و سفوف ضد چاقی طبق دستور، مصرف دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دو فنجان، پیاده روی و ورزش منظم روزانه، روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز و مصرف سکنجبین عسلی روزی دو لیوان بسیار مفیده

  97. سلام ببخشید من ورم معده دارم وشکمم هم کار نمیکنه و نزدیک یک ماه ک پیاده روی میرم و وزنمم بالاس قدم هم ۱۶۳ است میخوام من رو راهنمایی کنید ک معدم خوب شه

  98. درود دمکرده ی زنجفیل یا دارچین یک ساعت بعد نهار و شام میل شود منع مصرف سردی ها حب دوای بلغم و عرق مرکب ضد چاقی طبق دستور شربت مصفای خون و عرق خونساز طبق دستور شربت سکنجبین عسلی صبح و شب یک لیوان

  99. سلام جناب هاشمی عزیز این سه تا محصولی که فرمودید از محصولات سایت ما هستش و قابل خریده طریفه مصرف هم روشون درج شده

  100. سلام بر شما اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز و بادکش گرم یک روز در میان تا۴۰روز سکنجبین عسلی روزی دو لیوان

  101. سلام بر شما اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز و بادکش گرم یک روز در میان تا۴۰روز سکنجبین عسلی روزی دو لیوان

  102. سلام خانم رجبی عزیز اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز و بادکش گرم یک روز در میان تا۴۰روز سکنجبین عسلی روزی دو لیوان

  103. سلام بر شما اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز و بادکش گرم یک روز در میان تا۴۰روز

  104. سلام من میخوام ۱۰ کیلو لاغر بشم بیشتر شکم و پهلو و سینه ای بشه پوست تیره اعصابم فوق العاده ناراحت استرس دارم خواب ناآرام چطور میتونم لاغر بشم

  105. سلام من دختری ۲۰ساله هستم قدم۱۶۱ وزنم ۱۰۰چاقی بدنم بیشتر سمت شکم و پهلو رانه همیشه هم یبوست دارم ۴یا۵روزی یه بار تخیله دارم طبم هم گرم وتره از بچگی هم اضافه وزن داشتم توصیتون برای من چیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

  106. سلام خانم نظری عزیز اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز و بادکش گرم یک روز در میان تا۴۰روز

  107. لام بر شما اصلاح تغذیه خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات منع مصرف سردی ها کم کردن حجم غذا حذف نهار حب دوای بلغم ،عرق مرکب ضد چاقی،و سفوف ضد چاقی طبق دستور دمکرده ی زنجفیل همراه عسل روزی دوفنجان روغن مالی شکم و پهلو همراه روغن شونیز و بادکش گرم یک روز در میان تا۴۰روز

  108. سلام خدا قوت. من 78 کیلو وزن دارم قد 158 سانتی متر است شکم و پهلو زیاد دارم زانو درد شدید دارم فیزیو تراپ 10 دقیقه بیشتر پیاده روی را برای من صلاح ندانست. و می دانید که 10 دقیقه عرق خاصی ایجاد نمی کند برای لاغر شدن . دیر هم لاغر می شوم سنم 42 سال است چه پیشنهاد می کنید برای لاغر شدن.

  109. سلام خانمی هستم ۴۱ساله من ۸۳کیلو هستم وخیلی از شکم وپهلوهام رنج میکشم تورو خدا راهنمای کنید منو.ممنون

  110. سلام خانم عطایی مقدم عزیز کسی تا بحال بطور اصولی با خوردن دمنوش لاغر نشده از این جهت خیالتون رو راحت کنم بفرمایید که آیا یبوست یا مشکل معده دارید؟

  111. با سلام خانم ۲۹ ساله هستم با ۸۹ کیلو وزن وقد ۱۶۴ یه دوره دمنوش گیاهی مصرف کردم برای کاهش وزن ولی تاثیری نداشت خیلی شکم و پهلو دارم لطفا راهنمایی کنید

  112. سلام دوست گرامی مزاج شناسی با نبض گیری و معاینه انجام میشه احتیاج به مراجعه حضوری هست به یک طبیب حاذق

  113. سلام بر شما منع سردی ها حذف نهار پیاده روی منظم روزانه خاکشیر داغ ناشتا همراه نبات یا عسل عرق مرکب ضد چاقی وسفوف ضد چاقی طبق دستور روغن مالی شکم و پهلو با روغن شونیز و بادکش گرم شکم وپهلو یک روز در میان حب دوای بلغم طبق دستور ۴۰روز

  114. سلام بر شما منع سردی ها حذف نهار پیاده روی منظم روزانه خاکشیر داغ ناشتا همراه نبات یا عسل عرق مرکب ضد چاقی وسفوف ضد چاقی طبق دستور روغن مالی شکم و پهلو با روغن شونیز و بادکش گرم شکم وپهلو یک روز در میان حب دوای بلغم طبق دستور ۴۰روز

  115. سلام بر شما منع سردی ها حذف نهار پیاده روی منظم روزانه خاکشیر داغ ناشتا همراه نبات یا عسل عرق مرکب ضد چاقی وسفوف ضد چاقی طبق دستور روغن مالی شکم و پهلو با روغن شونیز و بادکش گرم شکم وپهلو یک روز در میان حب دوای بلغم طبق دستور ۴۰روز

  116. سلام بر شما منع سردی ها حذف نهار پیاده روی منظم روزانه خاکشیر داغ ناشتا همراه نبات یا عسل عرق مرکب ضد چاقی وسفوف ضد چاقی طبق دستور روغن مالی شکم و پهلو با روغن شونیز و بادکش گرم شکم وپهلو یک روز در میان حب دوای بلغم طبق دستور ۴۰روز مقاله ی اش ابغوره و زنجفیل رو میتونید در سایت مطالعه کنید خاکشیر ۱قاشق غذاخوری دریک لیوان اب جوش ۵دقیقه دم میکنید و ناشتا میل میکنید همراه کمی عسل

  117. سلام بر شما منع سردی ها حذف نهار عرق مرکب ضد چاقی وسفوف ضد چاقی طبق دستور روغن مالی شکم و پهلو با روغن شونیز و بادکش کرم شکم وپهلو حب دوای بلغم طبق دستور

  118. سلام منع سردی ها حذف نهار عرق مرکب ضد چاقی وسفوف ضد چاقی طبق دستور روغن مالی شکم و پهلو با روغن شونیز و بادکش کرم شکم وپهلو حب دوای بلغم طبق دستور

  119. سلام منع سردی ها حذف نهار عرق مرکب ضد چاقی وسفوف ضد چاقی طبق دستور روغن مالی شکم و پهلو با روغن شونیز و بادکش کرم شکم وپهلو حب دوای بلغم طبق دستور

  120. سلام محمدی هستم ۱۶۵ قدم و۸۵وزنمه .خیلی شکم وپهلو دارم میشه بفرمایید چکارکنم تاحالا خیلی قرص های لاغری بازاررو مصرف کردم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم.جکارکنم این اش ابغوره وخاکشیر داغ رو که برای افراد مثل من تجویز گردی روهم توضیح بدید متشکرم

  121. سلام من وزنم ۸۵ قدم ۱۶۲ چاقی شکم و پهلو دارم یبوست دارم ودهنمم خیلی بو میده

  122. سلام من خانم هستم ۳۰ ساله من قبلاً ۲۴ کیلو وزن کم کردم ۶۲ کیلو شدم با قد ۱۶۲ تا ۴ سال ثابت بودم ولی بعد از کرونا کمبود زیاد ویتامین دی پیدا کردم یه هو افزایش وزن پیدا کردن الان ۷۸ کیلو هستم هیچی روش تأثیر نمی زاره الان نون را کات کردم یه خورده کم می شم طبع من سرد سودآوری و فشار خونم پایین لطفاً راهنمایی کنید چی کار کنم؟

  123. سلام خوبید ؛ خانم اسکندرپور ۴۰ ساله،قد ۱۶۱، وزن ۷۵. رژیم ۳ ماهه گرفتم و ۵ کیلو وزن کم کردم ،۲۰ کیلو اضافه وزن دارم ،قبلا تیروئید کم کار داشتم .برای لاغرشدن کمکم کنید .سپاس.

  124. سلام من ۱۳ سال دارم واضافه وزن دارم وزنم ۶۷.قدم ۱۵۹هست حتی دکتر هم رفتم ولی رژیمش خیلی سخت بود اینجوری که من در اینترنت خواندم من علائم بلغم را دارم و بیشتر چاقی که دارم در شکم و پهلو هست میشه راهنماییم کنید خیلی ممنون

  125. سلام من دختر ۱۶ ساله هستم قدم ۱۵۷ وزنم ۵۳ کیلو من مشکل معده دارم و یک مدت هست که خیلی پرخوری میکنم و البته باشگاه هم میرم ولی وزنم روبه افزایشه میخواستم به وزن ۴۹ یا ۴۸ برسم و بعد وزنم ثابت بمونه میشه راهنمایی کنین؟؟

  126. سلام وقت بخیر من ۱۶ ساله هستم (قدم ۱۵۷) و (وزنم۵۳) مشکل معده دارم و معدم سردی کرده و یک مدت هست که به شدت پرخوری میکنم میخوام وزنم به ۴۹ یا ۴۸ برسه و بعد ثابت بشه

  127. سلام بر شما سفوف ضد چاقی .عرق مرکلچب ضد چاقی طبق. دستور یک ماه روغن مالی شکم و پهلو با روغن شونیز و بادکش گرم شکم منع مصرف سردی و هله هوله ها

  128. سلام بر شما سفوف ضد چاقی و عرق مرکب ضد چاقی طبق دستور حذف نهار پیاده روی منظم بادکش گرم شکم وپهلو حب دوای بلغم طبق دستور

  129. سلام۱۲۱کیلوبودم چهارماهه رژیم دکترکرمانی گرفتم سه ماه اول۲۴کیلوکم کردم اماالان نزدیک به چهل روزه که تو وزن۹۷کیلوموندم اصلاکم نمیکنم باحالیکه رژیمم هم موبموانجام میدم احساس گرسنگی هم دارم ولی کم نمیکنم لطفاراهنمایی کنید.

  130. سلام بر شما مصرف سیر رو بذارید کنار حذف وعده ی نهار حب دوای بلغم عرق مرکب ضد چاقی سفوف ضد چاقی طبق دستور دوماه استفاده شود

  131. سلام بر شما حذف وعده ی نهار حب دوای بلغم عرق مرکب ضد چاقی سفوف ضد چاقی طبق دستور دوماه استفاده شود

  132. سلام بر شما شربت معده چرب کردن موضع با روغن شونیز و بادکش گرم پیاده روی منظم خاکشیر داغ ناشتا همراه نبات یا عسل حب دوای بلغم سفوف ضد چاقی طبق دستور مدت مصرف 1ماه

  133. سلام بر شما عرق زنیان یک فنجان بعد نهار و شام حب دوای بلغم طبق دستور بادکش گرم شکم وپهلو حذف نهار پیاده روی منظم منع مصرف سردی ها روغن مصرفیتون تا 40روززیتون بکر باشه سکنجبین عسلی همراه کاسنی وشاهتره صبح و شب یک لیوان هر دو میتونید این نسخه رو انجام بدید 40روز

  134. سلام بر شما سکنجبین عسلی همراه کاسنی و شاهتره سماق همراه غذا مصفای خون عرق خونساز خاکشیر داغ ناشتا همراه نبات یا عسل

  135. سلام بر شما عرق زنیان 1فنجان بعد نهار و شام عرق خونساز شربت مصفای خون رژیم اش ابغوره بعد رژیم هم حذف نهار پیاده روی منظم براتون مفیده

  136. سلام بر شما برای تهیه محصولات میتونید با مراجعه به http://www.attarkhone.com خرید بفرمایید رژیم اش ابغوره بعد از رژیم. هم حذف نهار پیاده روی منظم حذف سردی ها کم کردن حجم غذا عرق مرکب ضد چاقی بادکش گرم شکم و پهلو حب دوای بلغم براتون مفیده

  137. سلام بر شما رژیم اش ابغوره بعد از رژیم. هم حذف نهار پیاده روی منظم حذف سردی ها کم کردن حجم غذا عرق مرکب ضد چاقی و سفوف ضد چاقی براتون مفیده

  138. سلام بر شما حب دوا بلغم خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات روغن مالی شکم وپهلو با شونیز کم کردن حجم غذا حذف نهار براتون مفیده

  139. سلام من یک زن 49ساله158قد85کیلووزن کم کاریه تیروئیدقندچربی خون کبدچرب دارم وبراهمشون دارومصرف میکنم چندروزه حذف ناهارروشروع کردم اماکاملانه خیلی اشتهادارم صبحهادهانم تلخه ماه رمضان بعدازافطارپیاده روی میکردم الان هم صبحهاساعت 6به بعدتا50 دقیقه حالاواقعابه کمکتون احتیاج دارم ممنون!!

  140. سلام بر شما عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  141. سلام بر شما عرق خونساز مصفای خون حب دوا بلغم حذف نهار کم کردن حجم غذا بادکش گرم شکم وپهلو روغن مالی باشونیز پیاده روی منظم منع سردی ها استفاده از ادویه و دمنوش های گرم

  142. سلام وقت بخیر.من قدم ۱۶۱ وزنم ۶۷ هستش….بیشترین و اکثر اضافه وزنم مربوط به شکم و پهلو هستش و نمیتونم ورزش کنم فیبرومیالژیا دارم.دو هفته س برنج و نان و شیرینیجات کامل حذف کردم و اشتهام کمتر شده نسبت به قبل اما وزنم تغییر نکرده….ممنون میشم راهنمایی کنید

  143. سلام خسته نباشید ببخشید من دختری ۱۷ ساله هستم با قد ۱۶۲ و وزن ۸۰… میخوام که رژیم یک ماهه داشته باشم و در طول این یک ماه لاغری شکم و پهلو و باسن داشته باشم‌…و برای منظم شدن قاعدگی چه پیشنهادی دارید ؟ ممنونم…

  144. سلام.وقتتون خوش وپایدار خانم۴۲ساله قد۱۵۹وزن۷۵..طبع سودابلغمی چاقی شکم وباسن لطفاداروی لازم وبرام میفرمایبدوچطوری ازتون بگیرم.

  145. سلام من خانمی ۴۰ ساله هستم با قد ۱۶۸ و وزن فعلی۶۹. از دو سال پیش وزنم رو به افزایش گذاشت و از ۶۲ کیلو به ۷۲ کیلو رسیدم.رژیمهای مختلفی را امتحان کردم ولی نتیجه چندان مطلوبی نگرفتم، آخرین رژیم بعد از ۸ ماه ۳ کیلو کاهش داشتم. افزایش وزنم در کل بدنم هست اما شکم پهلو و سینه ها بیشتر دچار چاقی شده، تقریبا همیشه درگیر یبوست و نفخ معده هستم، بیستر اوقات احساس کسالت و خمودگی دارم و در بدنم احساس درد میکنم که علت فیزیولوژیک خاصی برای آن پیدا نکردم. ممنونم خواهم شد که من را در جهت کاهش وزن و همینطور شناخت مزاج راهنمایی بفرمایید.

  146. سلام وقتتون بخیر من ۲۳ سالمه و ۱۵۸ قدم و وزنم ۷۳ کیلو، مدتی غذام رو کم میکنم ولی با بعداز چند روز ب شدت ضعف دارم و باز پرخوری میکنم. ریزه خواری زیاد دارم. اضافه وزن در کل بدنم هست، سریع وزن کم میکنم و خیلی سریع هم برمیگرده.

  147. سلام خسته نباشید.من 24سالمه قدم 145وزنم 61فقط چاقی شکم وپهلو کلا بالاتنه دارم نمیتونم زیاد ورزش سنگین بکنم چیکار کنم شکم وپهلو لاغر شه

  148. سلام وقتتون بخیرمحمدی هستم27سالمه163قد و 68وزن چاقی شکمو پهلو دارم و نفخ معده خیلی اذییتم میکنه… مامانم 46سالشه دیابتو کبد چرب داره با چربی خون… وچاقی شکمو سینه و پهلو داره.میخواد رژیم بگیره قد 164 وزن 82کیلو داره ممنونم از راهنمایی شما..؛

  149. سلام من 40سالمه چاقی شکم و پهلو دارم الان دو ماهه شبا سیر مصرف میکنم و ورزش 9کلیو وزن کم کردم میترسم دوباره بعد ترک سیر و ورزش اضافه وزن بیارم لطفا کمک کنید ده کیلو دیگه وزن کم کنم و چاقی دوباره سراغم نیاید

  150. سلام دوست گرامی مقاله ای راجع به ماالجبن(آب پنیر) در همین سایت قرار دادیم حتما مطالعه بفرمایید

  151. سلام خانم محمدی عزیز حذف نهار پیاده روی منظم حب دوا بلغم. پیاده روی منظم روغن مالی با روغن شونیز و بادکش گرم شکم و پهلو شربت مصفای خون سکنجبین عسلی همراه کاسنی و شاهتره خاکشیر داغ ناشتا همراه نبات یا عسل احتمال افتادگی ناف هست ب مطب مراجعه کنید

  152. سلام بر شما حذف نهار پیاده روی منظم حب دوای بلغم. طبق دستور پیاده روی منظم روغن مالی با روغن شونیز و بادکش گرم شکم و پهلو براتون مفیده

  153. سلا خانم حیدری عزیز مصرف شربت مصفای خون حب دوای بلغم پیاده روی منظم حذف وعده ناهار بادکش گرم شکم و پهلو و روغن مالی شکم و پهلو با روغن شونیز خاکشیر داغ ناشتا همراه نبات یا عسل براتون مفیده

  154. سلام من 37سال سن دارم 10کیلو اضافه وزن دارم همش از چربی شکمم دکتر پارسا گفتن 10کیلو چربی در شکم داری لطفا راهنمایی کنید

  155. سلام من ۳۸ سالمه همه ی اندامم مرتبه .اما شکم وپهلوم خیلی چاق هستم واین باعث شده که من لباس مورد علاقه ام را اصلا نپوشم واعتماد به نفسم را هم از دست داده ام خواهش می کنم راهنمایی کنید

  156. سلام بر شما برای رسیدن به تناسب اندام می تونید از رژیم آش آبغوره استفاده کنید کم کردن حجم غذا و حذف ناهار هم توصیه میشه روغن مالی با روغن شونیز و بادکش گرم شکم و پهلو خاکشیر داغ ناشتا همراه عسل یا نبات هم براتون مفیده

  157. سلام وقت خوش پیاده روی منظم خاکشیر داغ ناشتا به همراه نبات و عسل بادکش گرم شکم و پهلو و روغن مالی با روغن شونیز حذف پختنی در وعده ناهار فراموش نشه

  158. سلام خسته نباشید من یه زن ۲۰ ساله هستم چاق نیستم فقط شکم و پهلو دارم و واقعا اذیتم میکنه.و باسن ندارم میخوام بدونم چطوری میتونم به تناسب اندام برسم؟

  159. سلام خسته نباشید من وزنم ۷۸وقدمم ۱۶۸میخوام که به وزن ایده الم برسم تا الانم کلی رژیم گرفتم مزاحمم بلغمیه لطفا راهنمایی کنید

  160. سلام وقت بخیر میشه توضیح بدین اب پنیر برای چی وچه کسانی خوبه ونحوه مصرف توصیح بدین

  161. سلام بر شما عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی(این محصول اشتهای شما را کم میکند) و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  162. سلام بر شما پشتیبانی فروش, [08.05.21 12:11] عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  163. سلام ۳۶ سالمه چاقی شکم بعد از زایمان دارم اشتهام خیلی زیاد ممنون میشم راهنماییم کنید

  164. سلام خانم صدوقی عزیز رژیم اش ابغوره و بعد از رژیم، حذف نهار پیاده روی منظم مصرف حب دوابلغم مصرف شربت مصفای خون براتون مفیده

  165. باسلام فراوان وشکرگذارخداوندمنانم که شماهاهستید.شماهایی که نجات یک نفریعنی نجات یک نسل..پایدارباشید.شماحضوری ویزیت نمیکنیدوآدرس ولطف میکنید

  166. سلام ببخشید من قدم ۱۵۷ و وزنم هم ۷۰ کیلو هست. امیدوار بودم ماه رمضون وزن کم کنم ولی اصلا هیچ تغییری نکردم. با این که ماه رمضون خیلی کم غذا خوردم. الان هر چی رژیم میگیرم اصلا وزنم تغییر نمیکنه میخوام برم باشگاه ولی هم کرونا هست و هم نمی تونم باشگاه رو ادامه بدم فقط دو سه ماه بتونم برم. چی کار کنم؟

  167. سلام خسته نباشید من ۱۶سال سن دارم وزنم۷۵ هست و میخام حداقل تو یک ماه شکم و پهلوم رو از بین ببرم چ روشیو پیشنهاد میدید

  168. سلام ازراهنمایهای خوبتان ممنون اگه فقط شکم وپهلو داشته باشیم میتوانیم از اتو استفاده کنیم اتوکشیده چه فایده‌ای داره برالاغری

  169. سلام خانم احمدی عزیز عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  170. سلام خانم بختیاری عزیز بیدمشک بهار نارنج ب همراه گلاب و شربت مفرح ابریشمی عطارخونه برای شما بسیار مفیده بادرنجبویه دمکرده ومیل شود عرق زنیان یک ربع قبل نهار و شام هم میل کنید

  171. سلام دوست عزیز آیا این آش رو در ظرف مسی پختید؟؟ حتما باید در ظرف مسی طبخ بشه اگه رنگ قلعش تیره شده باشه به محض اینکه از روی گاز برداشتید باید داخل ظرف دیگه ای خالی بشه

  172. سلام خانم زارعی عزیز عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  173. سلام واقعا خداخیرتون بده که پاسخ همه رو میدین. بنده سودای بدنم زیاده میخوام آش ابغوره رو بخورم یک روز کامل خوردم و نتونستم حالم بد شد و ضعف گرفتم اما انگار سیاهی دورچشمم کم شد خیلی دوست دارم این رژیمو بگیرم میخوام ببینم آیا میشه که تا چهل شب این آش رو بخورم و در طول روز غذاهای دیگه ام بخورم جهت رفع سودا یا خیر؟

  174. سلام وقتتون بخیر من ۱۶۷قدم و وزنم ۱۲۰کیلو هستش خانم هستم تبع بسیار سردی دارم چطور میتونم هم وزن کم کنم هم طبعمو اصلاح کنم؟!

  175. سلام خانم شمس عزیز از سفوف ضدچاقی عطارخونه استفاده کنیسد اشتهاتون کم میشه مصرف غذاها و مواد غذایی سرد کم بشه و با مصلحاتش مصرف کنید حتما

  176. سلام بر شما عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  177. بنده ۱۴ سال دارم و ۷۵ کیلو وزن دارم چاقی شکم و پهلو دارم دارای مزاج بلغمی هستم میخوام لاغری سریع داشته باشم در یک ماه میشه لطفا راهنمایی کنید

  178. سلام ممنون از مطالب ارزشمندتون رژیم انجیر به چه صورت هست و چه چیزهایی در زمان مصرف ممنوع میشه. من سندروم روده تحریک پذیر دارم و ویتامین دی خیلی پایینی هم دارم که در حال مصرف قرص مکمل هستم. خانم ۳۵ ساله هستم با ۲۰ کیلو اضافه وزن

  179. سلام جناب بیرامی فام ملکی عزیز آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  180. سلام دوست گرامی عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  181. سلام خانم سلیمی عزیز عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  182. سلام خسته نباشید آقای دکتر من خانمی با قد 158و وزن 77/5هستمو از چاقی شکمی و آویزان شدن شکمم و چاقی ران واقعا رنج میبرم.از شما خواهش میکنم راهکارهایی که برای از بین بردن آن دارید بیان کنید.کمکم کنید چون واقعا رنج میکشم .با تشکر

  183. سلام ممنون از سایت خوبتان دختر 9 ساله دارم قد 124 وزن 24 به خاطر وزن پایین آزمایش هورمون دادند گفتند باید بلوغش را به تاخیر بیندازیم آیا شما صلاح می دانید از داروهای شیمیایی استفاده شود

  184. سلام وخسته نباشید من ۴۲ سالمه و وزنم0 ۱۶ و قد ۱۸۰ شکم بزرگ شده و این چاقی زده به پاهام کارم نشسته ست تا یه خورده راه میرم می نه به پاهامو .چندین بار رژیم هم گرفتم ولی وزن من نیومد پایین چیکار کنم ..زیاد هم غذایی نیستم وقرص نوسانات ۱۲۰ میخورم نزدیک دوماه ولی چربیهای که از قبل مونده هیچ تاثیری نداره

  185. من ۱۳ سالمه و قد ۱۶۰و وزنم ۶۰ کیلو هست شکم و پهلو های من روز به روز زیاد تر میشه و یکم ویتامین D هم کمتر هست میشه به من راهنمایی کنید.

  186. سلام بر شما نمکتون رو اصلاح کنید و از نمک دریا اصل و مرغوب استفاده کنید عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  187. سلام خانم رزاقی عزیز پشتیبانی فروش, [05.05.21 13:32] عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  188. سلام … با قدرت به این کارتون ادامه بدهید ، انشاالله به زودی انقلاب تغذیه در کشور رقم خواهد خورد. خدا حفظتون کنه …

  189. بهنام عزیز سلام خاکشیر جوشانده صبح و شب استفاده روزانه از روغن زیتون روغن مالی محل درد با روغن بابونه و سیاهدانه عرق زنیان نصف استکان قبل از هر غذا میتونید میل کنید حب دوای بلغم حذف نهار این موارد براتون مفید هستش

  190. سلام دوست گرامی ممنون از محبتتون برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  191. سلام ۱۷۴ قد ۱۱۵ کیلو وزن مرد۲۶ ساله فوق العاده خوراکم بالا هست و دائم معدم ضعف میره سیاتیک و کمر دردهم نمیذاره برم ورزش کارم هم ۸ ساعت روی صندلیه خیلی کم روی مچ پام رگای واریسی دارم کبدمم چرب فشار خونم دارم چیکار باید بکنم ؟ لاغری

  192. سلام خیلی ممنون بابت مطالب خوبتون من 19 سالمه و حدود 36 کیلو تو شش ماه گذشته وزن کم کردم ولی یه مدته که دچار استپ وزنی شدم الان 85 وزنمه و 177 قدم ممنون میشم راهنماییم کنین

  193. سلام خانم فرجی عزیز عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  194. سلام من وقتی کودک بودم گفتن خیلی ریز هستم رفتیم دکتر غدد امپولای هورمون رشد زیرجلدی میزدم بعدا کهیر گرفتم و بهم کرتن زدن و قرص دادن تا اخر که با همیوپاتی خوب شدم بعد از سالها اذیت.بعد تیروید کم کار دارم.و کللی رژیم بیخود تاحالا گرفتم بی اثر حتی طب سوزنی هم به دوره رفتم.حالا ٣٢ سالمه و دوتا سزارین داشتم.مزاجم بلغمی.سردوتر و سرد و مرطوبم.یه دوره دبیرستان خیلی بستنی و کیک و ساندویچ میخوردم.الان تو منطقه جنوب گرم و خشک زندگی میکنم.وزن ٩۵ قد ١۵٨

  195. سلام خانم کاکاوند عزیز برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  196. سلام خانم راد عزیز وقت بخیر شما بهتره که یک دوره 40روزه از ماالجبن افتیمونی صبح ناشتا مصرف کنید مصرف سکنجبین نیم ساعت قبل از خواب براتون مفیده چرب کردن پوست صورت و زیر چشم با روغن گل سرخ هم بسیار مفیده

  197. سلام وقت بخیر. طبع من سوداوی و خشک هست و 49کیلو وزنم هست با قد160 درواقع لاغرم میخوام رژیم آش ابغوره رو برای 14روز بگیرم میخواستم بدونم ایا لاغر میشم یا نه بهتر میشم؟ واینکه این رزیمو میخوام بگیرم چون اطراف چشمم گود و سیاهه پوستمم تیره شده ایا درمانش میکنه؟ خیلی ممنون بابت پاسخگویی و سایت خوبتون

  198. سلام ببخشید من ۲۶سالمه نزنم ۶۵ قدم ۱۶۰ هستش خیلی میخام لاغر شم پهلو و شکم و پشت سوتینمم چربی دارم.خیلی رژیم گرفتم و ورزش ولی جواب نداده.چیکار کنم خیلی سختمه لاغر نمیشم تو رو خدا راه حل بدید ک قطعی باشه

  199. سلام دوست گرامی در دوران شیردهی هستید پس عجله ای برای لاغری نداشته باشید. خود شیردهی به کاهش وزن شما کمک خواهد کرد فعلا تغذیه و ساعت خوابتون رو اصلاح کنید کفایت میکنه.تحرک و پیاده روی هم فراموش نشه

  200. سلام من میخام ۱۰ کیلو وزن کم کنم بچم یکسالشه و شیر میدم الان ۶۳ هستم میخوام ۵۳ بشم میخوام بالاتنه مو آب کنم پایین تنه برعکس

  201. سلام دوست گرامی این محصول از محصولات سایت ماست. در حال حاضر موجود نیست اما به محض موجودی داخل سایت قرار میگیره اگر اضافه وزن دارید عرق مرکب ضد چاقی و سفوف ضدچاقی هم براتون مفیده

  202. سلام دوست گرامی بیشتر بافت سینه از چربی هست ورزش منظم کردن(همچنین ورزش موضعی) و روغن مالی با روغن های گرم و بادکش گرم میتونه مفید باشه

  203. با سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون چه روشی برای کوچک کردن سینه ها دارید .لطفا راهنمایی کنید خیلی آزار دهنده است

  204. سلام دوست گرامی از این روش استفاده بکنید بهتره: برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز بسیار مفید و کاربردیست

  205. سلام خانم کاظمی عزیز مایع چربی سوز محصول سایت ماست اما در حال حاضر موجود نیست به محض موجودی داخل سایت موجودش میکنیم قیمتش 55600تومانه

  206. سلام دوست گرامی برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  207. سلام خانم نعیمایی عزیز برای لاغری با داروهای شیمیایی به خود آسیبهای جبران ناپذیر نزنید، به این صورت عمل کنید و جواب سریع بگیرید. عرق بومادران و رازیانه از هر کدام یک استکان صبح و شب بنوشید (بجز عادت ماهانه)خانمها) آش آبغوره و زنجبیل بدون گوشت یک هفته مداوم میل کنید بین انجیر و انگور یکی را انتخاب کنید(انجیر بهتر است) با نان سالم با نمک و اب سالم یک ماه میل کنید. اگر شکم دارید حوله روی شکم بندازید و با اتو روی شکم یا کمر خود بکشید برای لاغری موضعی نیز مایع چربی سوز لاغری مفید است از مصرف مواد غذایی با طبع سرد پرهیز شود. مایع چربی سوز،سفوف ضد چاقی و عرق ضد چاقی مجموعه نیز مفید است.

  208. سلام دوست گرامی دلیلش چی بوده؟آیا رژیم هایی که انتخاب کردید سنگین بوده؟یا ارداه کافی برای انجامش نبوده؟ سن و جنسیتتون هم بفرمایید

  209. سلام وقتتون بخیر من قدم ۱۶۰وزنم ۱۳۰ بارها رژیم های مختلفی گرفتم هربارهم نیمه راه ادامه ندادم

  210. سلام خانم حاتمی عزیز این موارد رو در برنامه غذایی فرزندتون قرار بدین: حریره بادام فرنی شیر بادام حلیم با گندم و شیر و گوشت بره سویق نخود

  211. سلام خانم ساردویی عزیز باید وزنتون رو ایده ال کنید منع سردی ها حذف نهار روغن مالی شکم و پهلو روزی دوبار پیاده روی منظم روزانه شربت مصفای خون بادکش گرم کمر و زیر شکم یک روز در میان ۲۱ جلسه

  212. سلام دخترم ۸سال و ۶۰کیلو است که علت چاقی عمل تومور در نقطه هیپوفیز و مصرف کورتن بوده و حالا دسموپرسین مصرف می کند (به علت تکرر ادار) چه پیشنهادی دارید برای لاغری؟؟ چند بار هم به دکتر تغذیه مراجعه کردیم که متاسفانه به دلیل پیشنهاد رژیم سرد مثا خیار و‌..باعث تشدید تکرر شد و تاثیری نداشت

  213. سلام دوست گرامی بله مایع چربی سوز هم محصول خوبیه رژیم آش آبغوره هم بسیار عالیه براتون ضمن اینکه توقع لاغری آنچنانی نداشته باشید برای یک فرد دموی مزاج مقداری شکم و پهلو طبیعیه.

  214. سلام خسته نباشید مممنون از این همه انرژی ک میدین ،من سنم ۴۵ ،وزنم ۷۶ ،قدم ۱۵۵هرچه رژیم میگیرم استپ وزن دارم وفایده نداره یعنی وزنم پایین نمیاد فشار خون بالا دارم سنگ کیسه ی صفرا هم دارم میتونم از رژیم آبغوره استفاده کنم

  215. سلام مایع چربی سوز چطوری بخرم؟ من 167 و وزنم 80 طبعم دموی پهلو و شکم دارم. ولی اصلا دوست ندارم صورتم لاغر بشه چکار کنم؟؟ مایع چربی سوز واقعا موثر به خدا خستم از بس تبلیغ دورغ شد رفتم گرفتم هیچی نشد

  216. سلام بر شما خانم عباسی عزیز با استفاده از لیوان شیشه ای، پنبه الکلی و آتش انجام میشه که باید یک فرد وارد اینکار رو انجام بده.

  217. سلام خدمت شما من دچار چاقی سینه وشکم وپهلو هستم سیکل عادت ماهیانه ام هم نامنظم هست وخیلی بد چاق شدم چه باید کنم ممنون ممیشم اگه راهنمایی کنید

  218. سلام خانم احمدی عزیز کم کردن حجم غذا رو در دستور کار قرار بدید حذف نهار و پختنی ها در وعده ی ظهر بسیار مفیده روغن مالی شکم و پهلو با روغن دارچین یا شونیز

  219. سلام‌خوبین من چاقی شکم و پهلو دارم الان یازده ماه زایمان کردم مزاجمم فکر کنم بلغمی قهوه سبز خوردم‌تاثیر نداشت پیاده روی نمیتونم برم‌ چکار کنم به نظرتون ..

  220. سلام دوست گرامی رعایت این دستورات میتونه براتون کمک کننده باشه: روغن مالی موضع با روغن دارچین بادکش گرم اصلاح تغذیه حذف نهار پیاده روی

  221. سلام بر شما به نخوردن چای ادامه بدید.میتونید چای مبارک هم جایگزین چای مصرفیتون کنید اگه میتونید رژیم اش ابغوره رو بگیرید دمکرده ی سماق استفاده کنید خاکشیر ناشتا با اب داغ میل کنید براتون مفیده

  222. سلام آقای دکترمن ده کیلواضافه وزن دارم وپاهام داغ میکردطوری که تاصبح نمیذاشت بخوابم هردکتری رفتم گفتن مشکلی نداری یکروزچای نخوردم دیگه پام داغ نکردالان ده روزچای نمی خورم پاهام داغ نمیکنه البته چیزهای گرم مثل ترشی سیریا زنجبیل میخورم داغ میکنم الان شکم پهلو دارم باید چکارکنم ممنونم

  223. سلام دوست گرامی اگر میتونید تحرکتون رو بیشتر کنید و پیاده روی داشته باشید …. همین شیر دادن خودش باعث تناسب اندام در مادران شیرده میشه برای کم کردن وزن عجله نداشته باشید

  224. سلام وقتتون بخیر من ۱۹ کیلو اضافه وزن دارم و نوزادی ۳ ماهه دارم ، بنظرتون اش ابغوره برای من مفیده یا چیزهای دیگری مصرف کنم تا وزن کم کنم و شیردهی دچار مشکل نشه ؟

  225. سلام دوست گرامی توضیحات این محصول خدمت شما: اگر با مشکلاتی مانند افزایش وزن یا چربی‌های اضافه در بدن‌تان روبه‌رو هستید، به احتمال زیاد بارها به دنبال داروی چربی سوز یا قوی‌ترین چربی سوز بوده‌اید. اما اعتماد به چنین محصولاتی که با تبلیغات زیاد به افراد شناسانده می‌شود، بسیار دشوار است. داروی چربی سوز عطاری اینترنتی عطارخونه، محصولی مورد تایید دکتر روازاده است که از مواد کاملا طبیعی مانند بوته صبر زرد، درخت مو، انگور و… تولید می‌شود. این محصول تاثیر بسیار خوبی در سوزاندن چربی‌های بدن دارد. از خواص مایع چربی سوز دکتر روازاده می‌توانیم به تاثیر فوق‌العاده آن روی چربی‌های کهنه و قدیمی در بدن و همچنین چربی شکمی اشاره کنیم. قیمت داروی چربی سوز دکتر روازاده در مقایسه با قرص‌ها و داروهای شیمیایی بسیار مناسب بوده و تاثیر آن بر چربی‌های بدن به هیچ‌وجه با چنین داروهایی قابل مقایسه نیست. اما در زمان خرید داروی چربی سوز باید دقت داشته باشید که این محصول دارای نشان احیا سلامت باشد و همچنین روغن مکمل داروی چربی سوز را تهیه کنید. به این دلیل که این دارو در کنار روغن مکمل خود باید مورد استفاده قرار بگیرد. نحوه مصرف مایع چربی سوز: 1 – به مدت 5 دقیقه، نقاط مورد نظر را برای آب کردن چربی، حتما مالش داده، تا جریان خون در آن شدت یابد. 2 – بر حسب نیاز حدود یک استکان از دارو را که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم گرمای ملایم داده شده را پس از گرم شدن، توسط دست کاملا همه مواضع مورد نظر را برای دفع چربی با آن خیس نموده که نسبت به وسعت انتخاب شده برای آب کردن چربی ها حدودا 5 تا 10 دقیقه زمان می برد. در این مرحله دقت کنید که نباید پوست را مالش بدهید و گرمای ایجاد شده روی پوست نیز طبیعی است. 3- بعد از خوب خیس کردن مواضع پر چرب، ناف را با مقداری از داروی گرم شده فوق الذکر کاملا پر کنید و به مدت 15 دقیقه بی حرکت به پشت دراز بکشید. 4- بعد از مراحل فوق داروی داخل ناف را تخلیه کنید و مجددا داروی مذکور را گرم نموده و مراحل 2 تا 3 را تکرار نمایید. 5- این عمل (مراحل 2 تا 3 ) را نهایتا تا 4 مرتبه تکرار کنید، که در کل حدودا یک ساعت بطول می انجامد. 6- بعد از اتمام کار می توانید حمام کنید و یا موضع مورد نظر را بشویید و به فعالیت خود بپردازید. 7- در این فاصله که یک ساعت تحت درمان هستید، مدت 15 دقیقه از قطره روغنی مخصوص برای مالش اطراف بینی از ناحیه کناره داخلی چشم ها به سمت نوک بینی استفاده نمایید در حدی که بینی گرم و مقداری قرمزی پوست ظاهر شود. 8- یک روز در میان مراحل یک تا هفت را تا 25 جلسه ادامه دهید. 9- اگر در طی دوره مصرف، جوش هایی در سطح پوست (شکم، پهلوها، رانها و …) ظاهر شد برای مدتی عملیات قطع گردیده و هر روز یکبار مواضع دارای جوش را با روغن زیتون چرب نمایید تا جوشها کاملا در طی زمان بهبود یابد، در صورت عدم محو شدن جوشها مدتی از روغن زرد استفاده شود. لازم به ذکر است ایجاد جوشهای سطح پوست ،نشان دهنده شروع فرایند دفع چربی های زاید می باشد. نکات قابل توجه : – در طی دوره مصرف داروی فوق، لازم است مواضع مورد نظر برای دفع چربی و داخل ناف کاملا تمیز نگه داشته شده و شستشو داده شوند. – کسانیکه از چربی بیشتری رنج می برند با یک فاصله 15 روزه، مجددا دوره درمان فوق الذکر را تکرار نمایند. – برای دفع چربی های زائد زیر پوستی، ناحیه شکم در اولویت است، اما برای دفع چربی های زائد سایر اعضای بدن از جمله رانها، پهلوها، بازوها و …. نیز این دارو با همین دستور العمل قابل اجراست. – بر حسب نیاز (نسبت به وسعت ناحیه مورد استفاده برای دفع چربی) باید داروی فوق به مقدار مناسب تهیه گردد تا وقفه ای در روند درمان ایجاد نشود.

  226. سلام .من بدنم‌بخاطر روشهای زیاد کاهش وزن که قبلا استفاده کردم شدیدا نسبت به لاغری مقاومه .مزاجم هم بلغمیه ولی کبدم گرمه .میشه راهنمایی کنید .و در مورد این روغن چربی سوز توضیح بدین که چیه ،؟؟

  227. سلام من ۱۹ کیلو اضافه وزن دارم و مادرم ۳۱ کیلو اضافه وزن دارن لطفا کمکمون میکنید

  228. سلام وقت بخیر.من وزنم ۷۷میخوام تا ۷۰بیام. نمیشه رژیم دارم فایده نداره قرص گیاهی درست کردم قبل از غذا میخورم .یه وعده هم غذا میل میکنم

  229. سلام مطالب خییییلی عالی اند به آدم انگیزه میدن،فقط من چربی و چاقی شکم دارم ،راهنمایی کنید لطفا

  230. سلام.من رژیم یک ماه انجیر ونان دکتر روا زاده را انجام دادم.خیلی حجم بدن کم شده ولی باتوجه به داشتن تیروئید کم کار که دارم می خواستم بدانم در ادامه رژیم چه کار انجام بدهم.

    1. سلام خانم محمدیان عزیز خوشحالیم که مطالب براتون مفید بوده. سعی میکنیم از منابع مطمئن مختلف مطالب متنوع راجع به طب سنتی رو گردآوری کنیم تا علاقمندان آگاهی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت